Thirty-seven

1.5K 80 14
                                    

Nechapu proč, ale neuložila se mi část minulé kapitoly, kde se konečně Thomas odhodlá vyznat své city, tak to máte tady.❤
Mrzí to, protože jsem s tím byla docela spokojena, takže tak.:) díky ❤💙

V parku bylo docela hodně lidí, ale kdo by se divil. Krásné počasí vyláká ven hned.
Očima jsem vyhledávala Thomase, bohužel neúspěšně. Nikde jsem ho neviděla.
Zničehonic nic se mi 'něčí' ruce obmotaly kolem pasu a následně se přemístily na mé oči.
"Květináči ?" zeptala jsem se škádlivě a odpovědí mi byl nádherný, zvonivý smích. Tenhle smích jsem si tak oblíbila. Už ho nechci ztratit, a proto dnes Thomovi řeknu pravdu.
Otočila jsem se a pohlédla jsem mu do těch oceánsky modrých očí. Neváhala jsem a hned jsem ho políbila. Nebránil se, spíš ještě přitlačil a polibek prohloubil. Bylo by fajn, náš vztah trochu posunout, ale.... Dokud nevím jeho city, nemůžu si být ničím jistá.

"Zavři oči." řekl po chvíli tiše a já jsem se podivila. Oči jsem však zavřela.

Thomas mě někam vedl. Měla jsem hroznou chuť oči otevřít a podívat, kde jsme.
Pomalu jsem přestávala i slyšet dětský smích v centru parku. Trošku jsem se zhrozila, kam mě Thomas vede, ale rozhodla jsem se mu věřit.

Po chvilce jsme zastavili, Thomas mě totiž vedl celou dobu za ruku.
"Můžeš." řekl a já jsem oči otevřela. Chvilku jsem si zvykala na zářící sluníčko, které mě svými paprsky uhodilo do očí.

Rozhlédla jsem se kolem sebe.
Stáli jsme na odlehlé straně parku, kam moc lidí nechodilo, přesto to tu ale bylo tak krásné !
Zelená tráva se nádherně leskla od slunečních paprsků, všude to vonělo po rozkvetlých květinách a ptáčci zpívaly své líbezné písně.
Na tomhle místě jsem nikdy nebyla, přetrvávala jsem raději v centru parku.
Bylo to jako s pohádky, až moc krásné.
Podívala jsem se bez dechu na Thomase. Pozoroval mě a upřímně se usmíval.
Pohledem jsem opět sklouzla na tu nádhernou podívanou před sebou a všimla jsem si něčeho, čeho předtím ne. A to deky a piknikového koše.
"To jsi udělal kvůli mně ?" zeptala jsem se celá natěšená a Thomas přikývl. Nemohla jsem tomu uvěřit, že to kvůli mně udělal. Trošku jsem znejistěla, když mi došlo, že se třeba stalo něco důležitého a nepříjemného. Tuhle myšlenku jsem ale rychle zahnala a věnovala jsem znovu pozornost piknikovému košíku. 

S Thomasem jsme se posadili na měkkou deku. Thomas otevřel piknikový košík a mně se hned začaly sbíhat sliny. Postupně vyndával několik pokrmů. Mohla jsem zahlédnout špízy, zapečené tousty, palačinky, ovoce a různé snacky. Vypadalo to báječně ! Moc jsem si toho cenila. 

"Tak co ochutnáte první, slečno blonďatá ?" řekl s drzým úšklebkem a mně se z toho pohledu příjemně zachvělo v podbřišku. Hlavně klid, Amber, uklidni se.

"Co mi doporučíte, pane černovlasý ?" odvětila jsem nazpátek stejným druhem oslovení.

"No, jelikož jsem dokonalý kuchař, všechno bude výborné. Tudíž se nemusíš bát, že by ti něco nezachutnalo, kočko." odpověděl mi a já jsem se usmála. Nečekala jsem, že by kvůli mně Thomas něco někdy uvařil či upekl.

Už ani nevím, co jsem okusila jako první, protože jsme se s Thomasem dost nacpali. Thom mě pravdu, bylo to vskutku výborné. Nejvíce mi asi zachutnaly palačinky s ovocem. Byly krásně vláčné a dobroučké. Také moc ráda vařím, bohužel, poslední dobou nemám úplně čas.

"Tohle jsem nečekala." řekla jsem po chvíli, když jsme si zrovna s Thomasem nalévali limonádu.

"Co ? To že jsem nejlepší kuchař ?" odpověděl nazpátek zase s tím úšklebkem.

"Snížit ego by ti taky neuškodilo." vyplázla jsem vtipně jazyk, pak jsem ale hned zase zvážněla. "Nečekala jsem, že s tebou někdy budu sedět v parku, jíst z piknikového koše a sedět na rozkvetlé louce. Vždyť je to jako z romantického filmu a ty přece na tohle nejsi !" řekla jsem nechápavě, zároveň jsem ale byla velice šťastná.

Thomas nejdříve jen tupě zíral na deku a byl ztuhlý. Pak se ale nadechl a spustil.

"Amber, když jsem tě poprvé viděl na tvé narozeninové oslavě, byla jsi pro mě úplně obyčejná dívka. Šlo ale vidět, že ty jsi do mě celá poblázněná. Nebo, aspoň mně to tak přišlo. Lichotilo mi to a tak ses pro mě stala výzvou. Z počátku, kdy jsme spolu nebyli, jsem tě chtěl dostat jen do postele, jen si s tebou užít. Nějakým způsobem jsi mě okouzlila, byla jsi tak křehká. Jenže, pak jsem viděl, že když jsem na tebe hnusnej, jsi strašně smutná, zranitelná a celkově jsi vypadala ublíženě. Proto jsem se od tebe chtěl držet dál, abych ti neublížil. Pak mě učitel k tobě přisadil a ty jsi do mě byla zamilovaná. Šlo to vidět. Pokukovalo po mně a stále pokukuje hodně holek, ale já je nechtěl. Jo, bylo by asi fajn si s nima užít, ale já jsem měl pořád pocit, že bych ti ublížil, i když mezi námi předtím ještě nic nebylo. Několikrát jsme spolu byli venku a já tě několikrát políbil. Něčím jsi se mi líbila, byla jsi něčím kouzelná, vyjimečná. Nabídl jsem ti vztah ale takový, že nebude stejný jako ty, které vídáš ve filmech, protože nic není takové, jaké to vidíš na plátně.

Souhlasila jsi a já jsem tě začal ochraňovat. Tolik kluků by tě chtělo, to mi kurva věř. Ale když na tebe dělaly oči či předemnou řekli něco, co už na mě bylo moc, dal jsem jim co proto. Já... chci aby jsi se mnou byla šťastná, takže se tě snažím přesvědčit, že nejsem takový badboy, za jakého mě máš. Nemám k tomu daleko, udělal jsem dost sviňárem a ještě určitě nějaké udělám. Potřeboval bych ti toho tolik říct, jenže.. Jsou to jen další sračky, který by nás mohly rozhádat."

Dobře. Chvilku mi trvalo, než mi došlo, co mi vlastně říká. Vlastně mi to nedošlo, ale konečně jsem věděla alespoň část pravdy.

"Takže.. Co mi tím chceš říct ?" dostala jsem strach, že řekne, že je konec. 

"Věříš mi ?" zeptal se nakonec.

"Ano i ne. Nevím totiž, co ke mně cítíš a jak to mezi námi je." řekla jsem upřímně a sklopila jsem oči.

"Potřebuji vědět, že mi věříš." naléhal. Moc jsem tomu nerozuměla, ale připravil pro mě tolik krásných věcí, že jsem odpověděla kladně.

"Ano."

"Já tobě taky věřím. Am, chci tě udělat šťastnou, ale jak už jsem říkal, budou tu i nepříjemné věci."

Jemně jsem kývla hlavou. Thomas mezi palec a ukazováček uchopil mou bradu a přinutil mě tak, abych se mu zadívala do očí.

"Miluji tě, Amber. A budu tu pro tebe."


Pohled Thomase

Když jsem to řekl, byl jsem si tím jistý. Jsem kretén ! Jak já jsem jí jen teď tak ublížil. To je v prdeli.





Badboy&GoodgirlKde žijí příběhy. Začni objevovat