7.Bölüm

3K 117 69
                                    

Ne zamandır burdayız bilmiyorum ama yağmur dindi ve güneş açtı böyle gökkuşağı felan çıktı. Yaz yamuru sonuçta.
Ve ben sütümü hala içmedim. Sessizliği bozan benim çakan telefonum oldu.

Hızlıca telefonumu çıkarttım ve ekrana baktım. Arayan elifti zaten beni başka kim arayacak.
Ekranı yusufa gösterdim ve

Ben:biraz uzun sürecek gibi duruyo.

Yusuf güldü ve ben de telefonu açtım.

Ben:a...

Ben daha alo bile diyemeden elif beni doru yağmuruna tuttu.

Elif:rüya da mıyız? Sen hala gelmedin ve gelmediğine göre kavga etmediniz her şey yolunda mı sen ve inatçı beynin iyi misiniz taş felan füşmüş olabilir mi?

Ben:saol elifcim iyiyim işte oturuyoruz yusufla. Ne olsun öyle sohbet muhabbet sen ne yapıyosun. Lan gerizekalı nefes al nefes

Elif:alamam alamam ben varya sabahtan beri evdeyim sırf sen gelirsin ve ya ararsın diye kızım öldüm meraktan affettin mi ne hazırlamış sana süpriz neymiş.

Ben:hee affettim. Oldu hadi yusufun da sana selamı var hadi canım öptüm balım hadi.

Elif:hee oldu sen uzatma boş yapma eve gelince anlatırım ben sana diyosun.

Ben:bak isteyince çalıştırıyosun şunu. Hadi öptüm.

Kapattıktan sonra telefonu kapattım ve çantama koydum. Dönüp yusufa baktığımda bana bakıyodu. Nasıl yani sabahtan beri telefona bakan adam şimdi bana bakıyodu niye acaba konuştuklarımızı mı duydu. Hayır ya lütfen o saçma sapan muhabbetleri duymuş olmasın lütfen.

Yusuf: Niye kapattın sizi dinlemesi baya eğlenceliydi.

Sizi dinlemesi? Duydu mu yani bu ne demek? Niye sırıtıyo şimdi bu? Aağğğ elif seni öldürücem.

Ben:sizi derken.

Hadi be son şans duymadım mecaz anlamda söyledim de hadi. Ufak bir kahkaha attıktan sonra gözlerimin tam ortasına baktı. Cidden gözleri güzel bu adamın ya gözlere bak bide gülünce kısılıyo çoook güzel.

Yusuf:seni yani seni dinlemesi çok güzel.

Ben:beni mi niye ki

Hahaha soruya bak ben cidden aptalım hayır sarışında değilim ama.

Yusuf:bilmiyorum ama çok güzeldi.

Bilmiyo ama çok güzeldi evet harika.

Ben:gitsek mi artık?

Yusuf:sıkıldın mı?

Sıkıldın mı mı? Ne sıkılması canım sabahtan beri telefona bakıyo ve ben niye sıkılayım tabiki sıkılmadım hıh.

Ben:yok yani öyle değil de ben yorgunum ve biraz uyumaya ihtiyacım var.

Yusuf:uyu o zaman.

Ben:uyu mu? Nerde uyuyanım

Yusuf dizini işaret ettiğinde ben de o an kablolarda temazsızlık oluştu ve bir anlık ani çıkış yaptım. Ne yani niye onun dizine yatayım ki saçmalık.

Ben:ÇÜŞ!! saçmalama ve şimdi hemen beni evime götürüyosun.

Yusuf:cık(ya siz bu sesi anladınız bence ne demek istediğimi umarım anlamıssınızdır)

Cık mı bide kaşlarını kaldırıyo gitmek istiyorum ya eve ne demek cık.

Ben:peki öyleyse ben kendim giderim.

BULUTLAR ŞAHİDİM OLSUN REYNMENİM (TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin