23.Bölüm

1.7K 88 49
                                    

Yusuf Yavaş yavaş merdivenler indi ve elifi çağıdı yanına olan biten her şeyi sessizce anlattı.

Elif:yok yok ben böyle bir şeyi saklayamam sen kafayı mı yedin bu kızı nasıl sakinleştireceğim ben.

Yusuf:bak elif ayrılmassam her şey daha kötüye gidecek senden istediğim tek şey hep onun yanında ol ve lütfen arada sırada sesini duymama yardım et.

Elif:ya ben her şekilde onun yanındayım zaten ama bu sefer başka yusuf her şeyi anlat ona üstesinden gelirsiniz birlikte.

Yusuf:nasıl yapıcaz doruk gözümün önünde gönlümün çiçeğini öldürürken nasıl yapıcaz.

Elif :tamam kimseye söylemeyeceğim ama o zaman ben offff bilmiyorum.

Yusuf:elif kimseye söyleme kimseye. Sadece bana nasıl olduğunu söyle ben gittikten sonra tamam mı bana anlat ben burda yokken ne yapıyor.

Yusuf konuşurken çoktan ağlamıştı ama artık elif de ağlıyordu yusuf her konuştuğunda onun da göz yaşları dökülüyordu tek tek.

Elif:yok yok iyi düşün bu iş sonu fena sen hemen unutur mu sanıyırsun ya yeterinde sakinleştiremessek ya kendine bir şey yaparsa.

Yusuf:elif ne olursun hiç yanından ayrılma bak sana emanet ediyorum onu.

Elif :ya sen iyi düşündün mü bak bir daha geri dönemessin sinan seni gebertir.

Yusuf:yapıcak başka bir seçeneğim yok mecburum. Lütfen anla beni.

Elif:tamam tamam sen bilirsin ama sana söyliyeyim bence sen de unut esini bundan sonra hiç olmaz artık sizden. Bir daha senin yüzüne bakmaz

Yusuf:biliyorum.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Sabah gözümü ilk açtığımda odanın içinin her yerinin buram buram yusuf koktuğunu fark ettim. Sonra yatağımın kenarındaki hırkayı gördüm hırkasını burda unutmuş.
Sabah kalkar kalkmaz telefonumdaki mesajlara bakmaya başladım aralarında yusufun mesajıda vardı. Sanırım yine bana bir süpriz hazırlıyor beni çağırmış.
Hemen kalktım ve hızlıca giyindim. Yusufun çağırdığı yere gitmek için can atıyordum.
Giyinir giyinmez aşağı indim ve elifin salonda ağladığı fark ettim.
Allah allah ne oldu ki bu kıza şimdi.

Ben :elif sen ağlıyo musun? Ne oldu anlat hadi.

Elif :yok bir şey ya şu doruk için ağladım korktum biraz.

Yok yok elif de bir değişiklik vardı bugün elif hiçbir şey için bu kadar ağlamazdı kızın göz altları morarmış be.

Ve bir şekilde hızlıca evden çıktım çünkü elifin benimle konuşmaya pek niyeti yoktu o halde ben de sevgilimin yanına gitmeliydim değil mi.
Dediği yere gittiğimde bir masaya oturmuş öylece karşıya bakıyordu allah allah bugün herkes bi garip.
Hemen koşarak yanına gittim ve sarıldım fakat yusuf bana karşılık vermedi. Bana sarılmadı. Sanırım önemli bir mevzu vardı.

Ben:yusuf iyi misin? He sen de şu doruk meselesi yüzünden mutsu...

Lafımı tamamlayamadan yusuf konuşmaya başladı.

Yusuf:esin

Ben:efendim aşkım.

Yusuf:ben ayrılmak istiyorum.

Ben:NE?! Ne diyosun ya sen.

Yusuf:duydun işte ayrılmak istiyorum sıkıldım ben seni sevmediğimi anladım hem senin yüzünden dorukla uğraşmak da istemiyorum.

BULUTLAR ŞAHİDİM OLSUN REYNMENİM (TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin