Yarım saattir tek başımayım salonda marifetli yusuf usta çorba yapacağına inanıp mutfağa girdi. Yattığım yerde çok sıkışdığım için kalktım ve yusufun yanına gittim. Kapıdan baktığımda hakkaten çorba yapmakla uğraşıyordu.
Ben:aman uğraşma bi pizza söylicez nasıl olsa.
Yusuf:çorba yaptım ya niye söyliyelim.
Ben: ee sıkıntı orda zaten aç kalırız senin çorbana kalırsak.
Çorbanın altını söndürüp bana döndü.
Yusuf:hiç de bile bak çok güzel çorba yaparım.
Sen git içeri ben geliyorum.İçeriye doğru geçerken alaycı bir ses tonuyla konuştum.
Ben:hıhı eminim harikadır.
Gözlerimi devirip yerime oturduğumda birden zil çaldı. Ve işte sonunda sıkılmayacaktım çünkü elif gelmişti.
Yusuf kapıyı açarken bende hastaymış gibi yüzümü buruşturup içreri girmelerini bekledim ve tahmin ettiğim gibi oldu.
Elif içeri girim hemen yanıma geldi veElif:esin iyi misin sen bi solgun gözüküyosun.
Ben:ayyy çok kötüyüm bu yusuf bana hiç bakmadı. Yazıklar olsun yusuf istemiyosan söyle gideriz biz. Hayır ben sana gül gibi bakmıştım hastanede bir hafta katlanmıştım sana.
Elif ve baturay şaka yaptığımı anlayıp güldü.
Yusuf:aynen aynen gül gibi baktın en son beni boğmaya çalıştın be.
Ben:ama sen de itiraf et itiraf et diye sinir ediyosun insanı.
Yusuf:hala itiraf etmedin.
Ben:öfff neyi itiraf edecek mişim ben ya.
Elif:şeyda ve burak gelmedi mi?
Ben:burda olmadıklarına göre.
Elif:baturay söyledin mi gelirken film oyun felan getireceklerdi.
Baturay:söyledim onları almaya gitmişlerdir zaten.
Ve o sırada burak ve şeyda da içeri girdiler.
Şeyda:biz geldik.
Ben:bu kalabalık uykumu getirdi.
Deyip esnedim. Cidden baya uykum vardı.
Elif:sen git üstüne rahat bir şeyler giy bak yusufun odasına koyduk kıyafetlerini. Biz de sofrayı hazırlayalım.
Yusufun odasına doğru giderken gülerek konuştum.
Ben:her şeye hazırlayın kendinizi aç kala biliriz.
Dedikten sonra yusufun odasına girdim. Ve geceliklerimi gitdim. Ardından ışıklı panduflarımı ve ardından şaokamı takıp aynaya baktım. Kendimi övmek gibi olmasın ama tatlı kızım yani. Sonra aynadan arkadaki yatağı gördüm. Tek bir kişi için fazlasıyla lüks bir yatak değil miydi? Şimdi ben burda uyusam kim fark eder ki.
Yavaş adımlarla yatağın içine girip kendimi uykuya bıraktım. Şimdi yapmazsam belki bir daha hiç yapamam yusufun kokusunu içime çeke çeke uyumaya başladım.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
YazarEsin yusufun odasında mışıl mışıl uyurken. Diğerleri sofrayı çoktan kurmuşlardı ve hatta masaya oturmuşlardı.
Elif:bir şey eksik.
Burak:eksik tabi ya eksik kızı unuttuk kızı.
Yusuf:uyudu uyudu kesin uyudu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BULUTLAR ŞAHİDİM OLSUN REYNMENİM (TAMAMLANDI)
FanficNasılda birden hayatım oldun... Hayattan aldığım en büyük hediye oldun. Seninle hayat buldum ve yine seninle son bulurum. Gözlerinde kaybolduğum her dakika benim için mehtaplı bir gece gibi... Ömrümün sonuna kadar o geceye tutsak olmak gibi.