Telefonun hoparlör kısmını kapatıp konuştum.
Ben:gelmiş ve şuan burda bizi görüyor derken.
Yanımıza doğru gelen abimi görünce birden ayağa kalktım tabi masadaki herkes bi tedirgin oldu.
Masaya gelipSinan:hadi gidiyoruz dedi.
Ve o sırada yusufu görüp gözlerini kıstı.
Sinan:yusuf??
Yusuf mu nerden tanıyo lan bu yusufu.
Yusuf:sinan.
Ayağa kalkıp sıkıca sarıldılar. Yusuf ve abim arkadaşmış. Yusufla abim aynı yaşta yani yusuf benden iki yaş kadar büyük oluyor.
Ben olayın şokunu atlatamayıp konuştum.Ben:sen yusufu nerden tanıyosun ki?
Resmen abim sevgili olduğumuzu anşamış gibi konuşmaya başladı.
Sinan:ne yusufu o senin abin kızım.
Yüzüm de buruk bir gülümseme ve ağlamaklı yüz ifadesiyle yusufa dünüp güldüm.
Ben:hıı evet abim yusuf abim.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Yaklaşık 15 dakikadır yusuf ve abimin hasret gidermelerini izliyoruz. Ve bu sırada ikinci çaylarımızda geldi.
Yusuf ve abim yan yana bir koltuktalar tabi yanlarında burak ve baturay da var biz de kızlar olarak masanın karşı tarafındayız.Çayımın şekerinin eksik olduğunu anlayıp gözlerimle şekeri aradım. Ve yusufun yanında olduğunu görüp konuştum
Ben:yusuf...ımm aman şey yusuf abicim şekeri verir misin?
Yusuf şekeri bana uzattıktan sonra kendini nasıl zor tuttuğunu anladım gülmek üzereydi. Tabi onun haricinde elif ve şeyda gülüyordu ve baturay evet baturay o gülmekten çok ter döküyordu abimden baya korkmuş gibiydi.
Abim birden bana bakıp ciddi bir yüz ifadesiyle konuşmaya başladı.
Sinan:neyse ben şimdi gidiyorum işlerim var akşam evde görüşürüz. Yusuf sen bunları eve bırakırsın.
Yusuf:tamam bırakırım.
Ben:senin ne işin var ki.
Sinan:gönül işleri sen anlamassın sümüklü.
Elif:bi defol git ya sensin sümüklü.
Elif sabahtan beri kendini zor tuttuğu için birden bağırmıştı.
Sinan:kızım sen hala çirkef misin? Bunların ikisi bir olur beni döverlerdi.
Elif:kafamı kızdırma yine döveriz seni.
Sinan:neyse hadi sümüklü görüşürüz.
Utançtan domates olmuş suratımla abime el salladıktan sonra kafamı masaya vurdum ve gözlerimi kapatıp bir süre öyle kaldım ta ki burağın sesine kadar.
Burak:sümüklü yine bayıldı galiba.
Ben:bana bak zaten sinirliyim sinirimi senden çıkartırım bak.
Elif:ayy ben cidden malım.
Ben:bunu yeni mi öğrendin. Yemin ediyorum abim bir gitsin sana yapacağımı biliyorum ben.
Şeyda:abi diyo ya ciddi ciddi.
Baturay:ne diyecek adam her tavrından seni öldürürüm diyor.
Yusuf:ne korktun be baturay.
Burak:olum senin arkadaşın çıktı söylemesi kolay tabi.
Şeyda:ama en zor onların ki abi diyor kız ya.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BULUTLAR ŞAHİDİM OLSUN REYNMENİM (TAMAMLANDI)
FanfictionNasılda birden hayatım oldun... Hayattan aldığım en büyük hediye oldun. Seninle hayat buldum ve yine seninle son bulurum. Gözlerinde kaybolduğum her dakika benim için mehtaplı bir gece gibi... Ömrümün sonuna kadar o geceye tutsak olmak gibi.