Dikkat yorumlarda bana sövmeyin ama bana inanın lütfen eskisinden daha güzel bir şekilde onların barıştıracağım dert etmeyin pleas.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Yaklaşık bir hafta önce elife ve kendime bir söz verdim bundan sonra ağlamayacak ve üzülmeyecektim. Dediğim gibi o günden veri tek damla yal bile dökmedim yavaş yavaş oluyordu sanırım unutuyordum. Ya da unuttum sanıyorum.
1SENE SONRA
Tam bir sene tam bir senedir görmüyorum onu unuttum biliyorum şimdi görsem ona kızmam bile güler geçerim. Ama bu bir sene içinde her yalnız kaldığım da ağladığımı bir ben bir de allah biliyor.
Şimdi size bir sen eiçinde neler değişti onu anlatayım.
İlk başta doruk tekrardan tutuklandı fakat bunu kaldıramayıp içerde intihat etmiş. Bu şekilde doruktan kurtulduk anlayacağınız kendi cezasını kendisi vermiş.Abim ve ceylan evlendiler ve birlikte bir eve çıktılar.ve biz de onların bir alt katından bir ev tuttuk. Yani elifle biz de evimizi değiştirdik.
Bana gelince yusuf beni terk ettikten sonra sınavı kazandığım için hemşire olarak istanbuldaki bir hastahaneye atandım.
Ve şimdi sadece işe gelip uyumakla uğraşıyorum.Elif ve baturay yarın nişanlanıyorlar tam bir hafta önceden amcamlar halamlar babamlar gelip biz de kalmaya başladılar.
Güzel bir mekan tuttuk ve yarın akşam orada nişan yapacağız.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Şuan da işteyim ve nöbetimin bitmesine tam üç saat kaldı bu saatker de de hastahane sakin oluyor bu yüzden gelen giden yok arada sırada serum taktıranlar oluyor ama onun haricinde boşum.
Ben de bunu fırsat bilip hemen elifi aradım. Sonuçta yarın nişanı olacaktı ve benim yarın gelemeyeceğimi zannediyordu hala. İzin alamam demiştim ama izin almıştım.Kendimi döner sandalyenin üstüne atarken hızla elifi tuşladım ve aradım. Tabiki çok çalmadan açtı.
Elif:ayy vermedi değil mi izin yok mu? Dur ben baturayı arayayım da iptal edelim.
Ben:yok yok dur tamam hallettim yarın geliyorum.
Elif :ay vallaha mı?
Ben: evet.
Elif:o soluk benizli kızı davet ettin mi?
Bahsettiği kişi benim arkadaşımdı ayrı yerde çalışıyorduk ismi merve.
Ben:evet davet ettim ama başka bir yete gitmesi gerekiyormuş. Şimdi az önce kantine gitti bize bir şeyler almaya.
Elif :he iyi işe yarıyor bari.
Ben:ya elif deme öyle ne zararı var sana.
Elif :seni benden çok görüyor daha ne zararı olacak.
Ben:off bugün var ya foş foş kan almaktan canımız çıktı bir ara vampir miyiz diye düşünmedim değil.
Elif bir den kahkaha atıp tekrar konuştu.
Elif:ya ben sana kıyamam.
Ben:sen aldın mı elbiseni tadilattaydı?
Elif :birazdan baturayla almaya gideceğiz ordan da seni almaya geliriz.
Ben:tamam.
O sırada içeri çilekli sütlerle merve girdi. Merve elindeki sütü bana verdikten sonra içeri bir adam daha girdi ama yüzüne bakmadım çünkü çilekli sütümü içmeye çalışıyordum.
Ben telefonla konuştuğum için merve adamla ilgileniyordu fakat ben elifle konuşurken birden bana seslendi.
Merve:esinn yardım eder misin damarı bulamadım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BULUTLAR ŞAHİDİM OLSUN REYNMENİM (TAMAMLANDI)
Fiksi PenggemarNasılda birden hayatım oldun... Hayattan aldığım en büyük hediye oldun. Seninle hayat buldum ve yine seninle son bulurum. Gözlerinde kaybolduğum her dakika benim için mehtaplı bir gece gibi... Ömrümün sonuna kadar o geceye tutsak olmak gibi.