25.Bölüm

2K 96 45
                                    

Sabah elifin iğrenç ötesi çığlığıyla uyandım resmen o çığlıkla ömrüm kısalmıştı bunu hissedebiliyordum.

Elif :sen hala yatıyor musun kuaföre geç kalacağız. Eğerkii geç kalırsak ben sana bunun hesabını sorarım.

Ben:ya banane ben mi evleniyorum sen git ben saçımı kendim yaparım.

Elif:olmaz yusuf gelecek aman şey olmaz yani sen benim yanımda gezineceğin için güzel olman lazım.

Ben:köle yapacaksın beni kendine değil mi?

Elşf:he öyle yapacam da sen hala yatıyorsun kalksana be bak yengemle kapıda bekliyoruz çabuk ol.

Hızlıca üzerimi giyindim ve akşam giyeceğim elbiseyi ve ayakkabılarımı alıp apar topar aşağı indim fakat aşağıya indiğimde gördüğüm manzarayla olduğum yerde dona kaldım.
Yengem ve elif arabaya binmişler beni bekliyorlardı bunda anormal bir durum yok fakat yusuf da vardı ve arabayı o kullanacaktı.

Hızlıca arka koltukta oturan elife bakarak kapıyı açtım ve elimde ki poşetleri eline fırlattım.

Ben:siz kuaföre gidin ben otobüsle geleceğim.

Ceylan:yapma esin abini zor ikna ettik zaten.

Ben:abim de ikna oldu öyle mi yenge ne söylediniz de ikna ettiniz onu.

Elif :kızım sen delirdin mi? Tatsızlık çıkmasını istemediği için bir şey demedi abim.

Ben:çıkmasın aman çıkmasın. Ben de çıkmasın diyo otobüsle gidiyorum zaten.

Yusuf:esin yapma güzelim.

Ben:ya sen ne yapmaya çalışıyırsun? Beni terk edip gittin ve şimdi durduk yere en mutlu zamanım da geri geliyosun neden ya neden çık git hayatımdan istemiyorum sensiz daha mutluyum.

Elif :ya lütfen yapmayın yalvarırım sen de gel bin şu arabaya.

Ben:tamam siz gidin ben otobüsle gelirim arkadan.

Ceylan:esin abin getirsin seni istersen.

Ben:istemez. Saolun.

Elif :akşama kadar ayakta kalacaksın zaten şimdi bir de otobüsle gidip yoruma bak azıcık seviyosan beni şimdi benimle gelirsin.

İçimden şuan içinde olduğum duruma söverken mecburen bugün elifin günü olduğu için kabul etmek zorundaydım bugün onu üzmek istemiyorum.

Ben:tamam geliyorum.

Dedim ve arabaya binip yol boyunca sadece yolu izledim. Tabiki sonunda kuaföre gitmiştik

Ceylan:o zaman hadi başlasın.

Dedi ve elifle gülmeye başladılar ben hariç herkes gülüyor ve mutluydu ama ben değildim bu kuaför olayları da sıkıyodu beni zaten.

Elif :ya şu surata bak turşu satıyor resmen lütfen ya bugün kimse üzülmeyecek bugün kurtlarımızı dökeceğiz.

Dedi beni göstererek. Doğru söylüyordu hem üzülmenin ne anlamı vardı.
Yaklaşık bi dört saatlik kuaför mecarasının ardından üçümüz de hazırdık.
Prenseslee gibi olan elife bakıp konuştum.

Ben:seni böyle göreceğim aklımın ucundan bile geçmezdi ölsem de gam yemem artık.

Ceylan :he valla

Elif:sus sus zaten hiç sevmiyorum böyle elbiseleri ama mecbur napalım.

Dedi ve içten bir şekilde öfledi ardından üçümüzde bir boy aynasında fotoğraf çekildik.

BULUTLAR ŞAHİDİM OLSUN REYNMENİM (TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin