Yusufun gözünden
Akşam ona her ne kadar kızmış olsam da kıyamayıp affetmiştim. Ve yarın yorucu bir gün olacağı için erkenden yatmıştık.Gece mutfaktan gelen tıkırtılarla gözümü açtım. Ve yanımda esinin olmadığını fark edince hemen ayağa kalktım ve mutfağa doğru ilerledim. Mutfağın kapısın önüne gelince yavaşlayıp geri çekildim ve saklanarak esine bakmaya başladım.
Elinde kocaman Nutella kavanozu ve birde kaşık vardı ama yemiyordu sadece onlara bakıyordu.
Bir süre sonra kavanozu masaya koyup elini çenesine dayadı ve konuşmaya başladı.Esin:şimdi seni yesem çok kilo alır mıyım?
Esin:hıhı evet haklısın alırım. Ama şimdi ben seni yemeği çok istiyorum.
Gülmemek için kendimi zor tutarken esini izlemeye devam ettim.
Esin:dolapta diyet bisküvileri var biliyorum.
Esin:ama onların tadı güzel değil! Hem ne var sanki birazcık yesem.
Dedi ve kavanozun kapağını hızla açtı. Daha sonra elindeki kaşığı içine daldırıp koca bir kaşık çikolatayı yedi ve ardından kavanozu tekrardan masaya koydu.
Esin:çok güzeldi ama bu kadar yeter! Ama hala canım istiyor.
Esin:böyle olmamalıydı bir kaşık diye anlaşmıştık.
Esin:yersem çok kilo alır mıyım? Ya da şöyle sorayım acaba çok kilo alsam yusuf benden boşanır mı?
Esinin gözünden
Ben:ya da şöyle sorayım acaba çok kilo alsam yusuf benden boşanır mı?
Kendi kendime kaptırmış konuşurken birden arkamdan bir ses geldi.
Yusuf:boşanmaz.
Kapıya doğru kafamı çevirince yusufun sırıtarak bana baktığını gördüm. Anında gözlerim kocaman açılınca elimdeki kavanoza biraz daha sarıldım ve konuştum.
Ben:eyvah basıldık.
Diyince yusuf kahkaha atarak yanıma geldi ve elimden kavanozu alıp bir kaşıkta o yedi.
Ben:heyy o benim!
Diyip tekrardan kavonozu elinden aldım. Ve bir kaşık daha yedim.
Ben:yiyemessin ben yicem!
Diyince yusuf dudağımın kenarında kalan çikolatayı parmağıyla silip parmağını yaladı.
Yusuf:o zaman ben de burda kalanları yerim.
Kocaman bir kahkaha atıp konuştum.
Ben:güzel mi bari?
Diye sormasam sanırım daha iyi olurdu ama bunu o an fark edemedim.
Yusuf:dur bakıyım tam anlayamadım.
Dedi ve bana doğru yaklaşıp dudağımdan öptü.
Yanaklarımdan alev fışkırırken ben sadece yusufa bakmakla yetiniyordum zaten konuşursam bayılabilirim.Beni öptükten sonra dudaklarını yalayıp konuşmaya başladı.
Yusuf:çok güzel çok!
Yusufa bakmamaya çalışarak bir kaşık daha aldım ve yedim o sırada yusufun yüzü birden ciddileşti.
Yusuf:yarın sabah seni ibo alacak. Kuaföre götürmek için.
Birden duraksadım ve elimdeki kaşığı masanın üstüne koydum.
Ben:sen?
Yusuf:ben sabah erken çıkacağım ufak bir işim var.
İçimden deli gibi ne işi lan bu diye bağırmak istesemde sakin kalmaya çalışarak kavanozun kapağını kapattım ve ardından yusufa döndüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BULUTLAR ŞAHİDİM OLSUN REYNMENİM (TAMAMLANDI)
FanficNasılda birden hayatım oldun... Hayattan aldığım en büyük hediye oldun. Seninle hayat buldum ve yine seninle son bulurum. Gözlerinde kaybolduğum her dakika benim için mehtaplı bir gece gibi... Ömrümün sonuna kadar o geceye tutsak olmak gibi.