Part 2

7.9K 206 13
                                    

ELA P.O.V.

"Ela, diži se. Zakasniti ćeš!" Začuo se glas moje majke ispred vrata moje sobe.

"Evo, sada ću." Uzvratim joj pospano.

Nakon još nekoliko minuta ležanja, napokon sam se digla i sporim koracima krenula prema kupaoni. Obavila sam jutarnju higijenu i presvukla se.

Nakon što se spremila, uzmela sam čokoladicu koju mi je mama pustila u kuhinji i krenula

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Nakon što se spremila, uzmela sam čokoladicu koju mi je mama pustila u kuhinji i krenula. Nisam ni napravila dva koraka kada mi se začuo zvuk mobitela. Pogledala sam u njega da bi vidjela poruku od Eme.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ema:
Čekam te ispred škole.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Malo sam se požurila i za manje od deset minuta se našla ispred škole. U daljini sam već mogla primjetiti Emu kako me strpljivo čeka.

"Hej." Pozdravila sam ju.

"Znaš da kasnimo. Već su svi ušli." Odmah je rekla.

"A znam, oprosti. Zaspala sam."

"Ajde, idemo." Pogurala me je prema ulazu.

Ne dugo zatim, našle smo se ispred učionice te pokucale.

"Oprostite što kasnimo." Ema je ušla prva.

"Opet kasniš, Ela." Obratila mi se profesorica sa malo strožim glasom.

"Zbog mene. Dogovorile smo se, a ja sam malo kasnije došla." Brzo je izgovorila Ema na što sam ja samo klimnula glavom, potvrđujući njenu izjavu.

"Dobro, ali nemojte da se više to ponovi." Upozorila nas je profesorica.

"Neće, ne brinite se." Odmah smo se pokrenule i sjele za zadnju klupu.

"Hvala." Tiho sam se obratila Emi.

Samo mi je samo poslala osmjeh prije nego što se okrenula prema profesorici koja je nastavljala sa pričanjem.

"Oprostite što kasnimo. Neće se više ponoviti." - Marin je uletio u učionicu sa Tinom iza sebe.

"Praviti ću se da ste već na satu, a sada na mjesto." Rekla im je profesorica koja je sada već polako gubila živce.

Oni su se oboje zaustavili nasred učionice i počeli tražiti slobodno mjesto. Nakon nekoliko sekundi su ga i našli.

Točno ispred mene i Eme.

Dolazeći, Marin mi je namignuo na što sam ga ja samo čudno pogledala.

Šta je to trebalo značiti?

Sjeli su i profesorica je nastavila pričati bez prekida.

...

Spremila sam se i krenula prema učionici Povijesti.

I hate school/I love school Where stories live. Discover now