Part 32

4.1K 179 5
                                    

Ela pov

(Utorak)

Budi me glasno deranje. Otvaram polako oči i pokraj svoga kreveta vidim Tina i Emu. Svađaju se.

Ema:"Ti si stvarno glup. Nisi valjda mislio da ću takvo nešto napraviti!"

Ja:"Hej. Daj se stišajte malo. Netko pokušava ovdje spavati."

Tin:"Naravno da bi to pomislio. Zato jer ti ne ne vjerujem."

Marin:"Stišajte se. Svađate se već pola sata." - uđe u sobu samo u sivom šorcu, bez majice

Tu su se prestali svađati i razdvojili se. Svatko je otišao na svoj kraj sobe.

Ja sam se digla, obavila jutarnju higijenu u kupaoni i presvukla se, također u kupani. Uzeli smo stvari i izašli iz moje kuće.

Krenuli smo. Ne moramo svračivati do ničije kuće jer Tin i Marin nose jednu bilježnicu cijeli tjedan, a Emi ću ja posuditi list papira i olovku.

Tin je, cijelim putem šutio. Imao je na licu ozbiljnu facu. Ljut je. Vjerovatno još uvijek zbog onoga sa Emom.

Ubrzo se nađemo ispred škole. Tin produži do ulaza i uđe bez riječi, a Marin je svratio da Lare.

(...)

Sjedimo na stepenicama ne daleko od škole, ja i Ema. Jedemo sendviče i uživamo u toplim zrakam sunca, no morati ću prekinuti ovu uživanciju.

Ja:"Hoćeš li mi reći što se dogodilo danas između tebe i Tina?" - okrenem se prema Emi

Ema:"Ma ne spominji mi njega."

Ja:"Što se dogodilo? Reci mi."

Ema:"Ma on je meni rekao da sam ja kao potplatila nekoga da pretuće Paolu."

Ja:"Molim?"

Ema:"Ona mu je to rekla. Sigurna sam."

Ja:"A zašto on njoj vjeruje? Pa oni su prekinuli."

Ema:"Ne shvaćam taj njihov odnos."

Ja:"A tko je onda pretukao Paolu?"

Ema:"Šminka. Šminka ju je pretukla."

Ja:"Idem ja popričati s njime."

Ema:"Molim? Ne. Nemoj."

Ja:"Morate popraviti odnos."

Ustanem na noge i krenem prema Tinu koji je bio naslonjen na zidić i gledao u pod.

Ja:"Hej." - stanem prekoputa njega

Tin:"Ej." - kaže još uvijek držeći pogled prema podu

Ja:"Ovaj... Mogu li te nešto pitati?"

Tin:"Pitaj."

Ja:"U vezi tebe i Eme je."

Tin:"Rekla ti je?" - podigne pogled i pogleda me

Ja:"Da. Sada želim čuti tvoju stranu priče."

Tin:"Ema je potplatila nekoga da pretuče Paolu."

I hate school/I love school Where stories live. Discover now