Part 18

4.1K 191 7
                                    

ELA P.O.V.

(Dva dana kasnije, Subota)

"Hej." Rekla sam kada se Ema javila na mobitel.

"Ej. Šta ima? Kako si danas?" Zabrinuto je upitala.

"Bolje sam, pokušavam zaboraviti na to." Rekl sam.

"Super, drago mi je." Veselo je odgovorila.

"Želiš li doći kod mene jer sam sama? Možeš zvati i Tina. Jedino ako ste i dalje u svađi."

"Ne, pomirili smo se. Ispričao mi se." Rekla je, "Što je sa Marinom?"

"A on.." Zastala sam, "Iskreno.. Čujem neke čudne zvukove iz njegove sobe. Čini se da je zauzet pa ništa onda." Rekla sam, gledajući prema njegovom prozoru.

"Aha.. Onda idem zvati Tina pa ti javim preko poruke da li će doći ili ne." Rekla je prije nego što smo se pozdravile i pokopila.

Vratila sam mobitel na noćni ormarić i otišla se presvući. Obukla sam sivu trenirku i sportski grudnjak.

U tome trenutku mi dolazi poruka na mobitel.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ema:
Ej, zvala sam Tina i on je sa Paolom vani, ali ipak će doći. Što ako s njime dođe i Paola?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Glasila je Emina poruka.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ja:
Neka dođe, briga me.

Ema:
Dobro, onda se vidimo kod tebe.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Izašla sam iz sobe i spustila se dole do kuhinje. Stavila sam čips u zdjelu i izvadila piće iz frižidera.

Nakon nekolilo minuta mojega pripremanja, začula sam se zvono sa ulaznih vrata. Izašla sam iz kuhinje i potrčala prema vratima. Otvorila sam ih i ugledala Tina i Emu.

"Hej." Zagrlila me.

"Hej. Paola nije došla?" Pustila sam ih u kuću.

"Ipak je odustala od dolaska ovamo." Rekao je Tin na što sam ja klimnula glavom.

"Odite vi gore, sada ću ja doći." Zatvorila sam vrata i krenula prema kuhinji.

Čula sam male korake iza sebe.

Ema.

Vjerovatno mi ima nešto važno reći kada hoda tako blizu mojih leđa.

"Znaš da su Tin i Paola prekinuli?" Napokon je tekla kada smo ušle u kuhinju.

"Stvarno?" Okrenula sam se prema njoj, "Zašto?"

"Samo zato jer je Tin odlučio doći kod tebe, a oni su bili na dejtu. Tako mi je on rekao." Nastavila je.

"Aha." Gledala sam ju.

Izgledala je.. Veselo.

"Da li ti treba pomoć?" Upitala je.

"Može. Uzmi zdjelu čipsa." Pružila sam joj zdjelu u ruke.

Uzele smo sve što je bilo potrebno i krenule prema mojoj sobi.

I hate school/I love school Where stories live. Discover now