Part 13

5.1K 186 5
                                    

OBAVIJEST!
Samo bih vam htjela reći da ću preskočiti izlet. Tako da ne budete zbunjeni.
_________________________

ELA P.O.V.

(Ponedjeljak)

Probudila me dosadna, iritanta stvar nakon čega sam se preko volje podigla sa kreveta.

Otišla sam do kupaone te obavila jutarnju higijenu i vratila se u sobu presvući se.

Otišla sam do kupaone te obavila jutarnju higijenu i vratila se u sobu presvući se

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Uzela sam torbu i mobitel pa izlašla iz kuće.

Sjela sam ispred škole. Dogovorila sam se sa Emom da se nađemo ispred ulaza.

"Ela!" Začuo se Emin glas iz daljine.

"Kako ti se da tako rano derati?" Uzdahnula sam, gledajući ju kako mi se približava.

"Za ovo što ću ti sada reći je vrijedilo derati se." Rekla je; mogla joj se uzbuđenost osjetiti u glasu.

"Dobro, da čujem." Pogledala sam ju.

"Marin se preselio kuću do tebe." Rekla je visokim tonom glasa dok je veselo mahala rukama oko sebe.

"Molim? To znači da mi je Marin susjed?" Raširila sam oči.

Odlično.

Baš super.

"Tako je." Veliki osmjeh joj se našao na licu.

"A ma daj." Procvilila sam.

"Mislila sam da će ti se to svidjeti?" Naktivila je glavu u stranu.

"Ne želim ga pored svoje kuće." Zakolutala sam očima.

"Biti ćeš prozor do Marina. Najzgodnijeg dečka škole." Rekla je kao da je mislila da će time poboljšati situaciju.

"Svejedno ne želim." Taman nakon moje izjave zvono se oglasilo pa smo ušle.

Prvi sat smo imale Fiziku što znači da sjedim sama.

Super.

Milina je sjediti sam.

...

Napokon je počeo veliki odmor.

Ja i Ema smo odlučile danas sjesti unutra. Imamo kantinu u školi, ali ne koristi se baš puno.

Ušle smo u kantinu i krenule prema prvom slobodnom stolu. Taman kada smo odložile svoju hranu na stol i krenule sjesti, Nina i Paola su doletjele za stol.

"Ovo je naš stol." Rekle su na što smo ih ja i Ema čudno pogledale.

"Gdje to piše?" Upitala ih je Ema.

"Nigdje, ali to svi znaju." Odgovorila joj je Paola; oštro i bezobrazno.

"Mi ne znamo." Pogledala sam ju.

I hate school/I love school Where stories live. Discover now