☆Ela pov
(Subota)
Sjedim na rubu kreveta, onako sviježe otuširana i obučena. Razmišljam o jučerašnjem danu. Zbog toga, sinoć nisam ni oka sklopila. Cijelo vrijeme mi se vraćaju one njegove posljednje rečenice na misli. Možda je imao pravo. Možda je on, jednostavno cijelo vrijeme u pravu.
U tome trenutku začuje se zvuk mobitela. Pogledam u ekran. Ema me zove.
Ja:"Hej."
Ema:"Hej. Kako si?"
Ja:"A ne znam. Bolje valjda?"
Ema:"Dali to znači da ideš na Marinov party danas?"
Ja:"Ne. Ideš ti?"
Ema:"Pa mislim... Tin me zamolio da idem."
Ja:"Pa odi bože dragi."
Ema:"A hoćeš ići samnom? Stvarno ne bih išla sama."
Ja:"Zasto? Što te sram ići sama s njime?"
Ema:"A malo da. Hoćeš ići? Molim te."
Ja:"Joj Ema. Najrađe ne bih, ali hajde. Zbog tebe."
Ema:"Ajme hvala ti! Ljubi te Ema u čelo."
Ja:"Haha, dobro. Kada to uopće počinje?"
Ema:"U osam."
Ja:"Okej."
Ema:"Vidimo se?"
Ja:"Naravno. Ćao" - poklopim
U što sam se ja sada to uvalila? Mogla sam jednostavno reći da imam nekih obaveza oko kuće. Ali ipak, prijateljica mi je, najbolja. Sve bih napravila za nju.
Odlučim nazvati mamu jer trenutno nije doma i reći joj za party. Uđem u kontakte i stisnem na Mama.
Mame:"Ej."
Ja:"Ej mama."
Mama:"Ej. Što radiš?"
Ja:"Ma ništa. Sjedim na krevetu."
Mama:"Dali si nešto pojela?"
Ja:"Jesam. Ne brini za hranu."
Mama:"Super onda."
Ja:"Nego... Ja sam te zvala da ti nešto kažem."
Mama:"Što?"
Ja:"Pa... Planiram ići na Marinov party. Njega si upoznala već. Bio je ovdje."
Mama:"Da znam ga. Tko još ide?"
Ja:"Ema."
Mama:"U koliko počinje?"
Ja:"U osam."
Mama:"Dobro, ali da si u pola noći doma."
Ja:"Naravno. Hvala ti puno mama."
Mama:"Da da, hajde moram ići. Vidimo se. I pazi se tamo. Jasno?"
Ja:"Jasno. Ćaoo." - poklopim
Nekako moram priznati da sam sretna što idem, ali opet sa druge strane nisam sretna jer će on biti tamo. Mislim, razumijem. To je njegov party. Ali ipak... Nije mi ga baš ugodno vidjeti nakon jučerašnje svađe.
(...)
Omotavam ručnik oko svoga tijela i stajem na tepih. Prođem rukom kroz mokru kosu, pa uzmem fem i počnem ju sušiti.
YOU ARE READING
I hate school/I love school
Teen FictionEla & Marin. Jedna sasvim tipična balkanska priča dvoje mladih. ___________________________ 15.9.2019. - #1st in fan fiction 24.3.2021. - #1st in hrvatska ___________________________