☆Ela pov
Ema:"Čujem da ideš na spoj sa Marinom. Dali je to istina?" - upita nakon što sjednemo na klupicu ispred školskog ulaza
Ja:"Molim? Kakav spoj?"
Ema:"Pa spoj poslije škole. Čujem da sve cure pričaju o tome."
Ja:"Ja ne idem na nikakav spoj. Krivo su čule. Marin poslije škole dolazi kod mene da mu pomognem oko matematike."
Ema:"A zašto onda svi pričaju o spoju?"
Ja:"Ne znam."
Ema:"Mislim... Ja sam to nešto malo čula i od cura, ali Tin mi je baš rekao. Tako se njemu Marin pohvalio."
Ja:"Marin je rekao Tinu da ja i on idemo na spoj? Poslije škole?"
Ema:"Da."
Ja:"Pa ne mogu vjerovati."
Refleksno se podignem sa klupice i brzim koracima krenem prema Marinu koji je stajao nekoliko koraka od nas sa Tinom.
Dođem ispred njega i opalim mu samarčinu. On me samo zbunjeno pogledao i uhvatio se za obraz.
Ja:"To ti je zbog lažnog širenja vijesti o našem spoju."
Marin:"Morao sam. Oprosti."
Ja:"Morao si? Ništa se ne mora Marine." - zakolutam očima
Marin:"Oprosti."
Ja:"Ali... Ako si ti morao onda ću ti i ja morati reći da ćeš si morati naći nekoga drugoga da ti pomogne matematiku jer ja neću."
Marin:"Molim? A daj. Ja želim da mi ti pomogneš oko toga. Ne želim nikoga drugoga."
Ja:"E pa žao mi je. Zaboravi."
Marin:"A daj, molim te."
Ja:"Ne." - okrenem se i vratim kod Eme
(...)
Profa:"Dobar dan djeco." - pozdravi nas i zatvori vrata učionice
Učenici:"Dobar dan." - kažemo svi u glas
Profa:"Danas ćete dobiti jedan zadatak za kući. Možete ga napraviti u paru ili možete sami, kako god vi želite. Morate napraviti plakat ili prezentaciju o okolišu. Za sutra. Znači, dobre i loše strane okoliša. Možete nešto i nacrtati ili kroz jedan veliki crtež sve objasniti. To je sve vezano za plakat. Sada da čujem kako ćete se posložiti."
Tin:"Možemo li ja i Ema?" - upita bez dogovaranja sa Emom
Profa:"Da. Naravno da možete."
Lara:"Ja i Marin ćemo zajedno raditi."
Marin:"Ne. Ja i Ela ćemo raditi zajedno."
Profa:"Dobro. Marin i Ela će zajedno raditi."
Ja:"Tko je rekao da ja hoću biti s tobom u paru?"
Marin:"Znam da želiš samo ne želiš priznati."
Ja:"Znači sada moramo napraviti plakat i još te moram podučiti matematiku?"
Marin:"Tako je."
Ja:"Pa dobro si ti to smislio." - uzdahnem
(...)
Nastava gotova za danas, ali tek sada počinje pakao za mene.
Marin:"Idemo?" - upita nakon što izađe iz škole
Ja:"Da. Nažalost."
Marin:"Hajde, ne pravi se jer svi znamo da si ovo jedva čekala."
YOU ARE READING
I hate school/I love school
Teen FictionEla & Marin. Jedna sasvim tipična balkanska priča dvoje mladih. ___________________________ 15.9.2019. - #1st in fan fiction 24.3.2021. - #1st in hrvatska ___________________________