ELA P.O.V.
Kao i svako jutro, budilica mi se oglasila. Digla se sa kreveta, ušla u kupaonu te obavila jutarnju higijenu. Zatim sam se vratila u sobu i presvukla.
Krenula sam prema školi ispred koje me je čekala Ema.
"Hej, napokon. Čekala sam te." Rekla je kada sam joj prišla, "Kako si danas?"
"Bolje, ali još uvijek mi je dignuti tlak." Rekla sam joj kada smo ušle u školu.
"Njega treba dobro nalupati." Rekla je na što sam ja potvrdno klimnula glavom.
"Riješit ćemo sve nakon škole." Pogledala sam ju na što se ona samo zlobno nasmijala, trljajući dlan o dlan, "Ali, bez šamara i lupanja."
"To ti ne mogu obećati." Slegnula je ramenima.
"Ema." Popreko sam ju pogledala.
"U redu." Uzdahnula je.
"Riješiti ćemo sve riječima."
...
Izašle smo u školsko dvorište i sjele na klupicu. Zapravo, čekale smo Marina i Tina.
Nakon nekog vremena oni su napokon izašli, ali u pratnji Nine i Paole. Međusobno su se pozdravili i one su otišle.
Marin i Tin su zatim došli do nas kao da su znali što slijedi.
"Hej." Tin je rekao prvi.
Mi smo ih ostale gledati u tišini.
"Žao mi je zbog onoga jučer, Ela." Odjednom je rekao Marin, gledajući prema meni.
"Stvarno?" Nakrivila sam glavu u stranu.
"Da, oprosti. Ponio sam se kao kreten." Govorio je iako mu se moglo vidjeti u očima da nije mislio to što je govorio.
"Kada i jesi kreten." Ubacila se Ema.
"Hvala, Ema. Znači tebi je kao žao?" Pogledala sam ga.
"Da, izvini. Samo sam te pokušao napraviti ljubomornom." Nastavio je Marin dok sam ga na nezainteresirano gledala.
"Na koga bi ja trebala biti ljubomorna? Na Ninu?" Upitala sam.
"Da." Klimnuo je glavom.
"Rekla sam ti da nisam ljubomorna na nju." Okrenula sam očima.
Kako da mu više to dokažem.
"Da nešto raščistimo. Sljedeći put kada budeš Elu htio napraviti ljubomornom, pokušaj je ne povrijediti." Rekla je Ema nakon čega se uspravila i opalila mu šamar.
Marin ju je ostao gledati. Ussta su mu bila razmaknuta i dalo se primijetiti da to nije očekivao od nje.
"Ema." Pogledala sam ju.
"Oprosti, izletjelo mi je." Nasmijala se.
___________________________
YOU ARE READING
I hate school/I love school
Teen FictionEla & Marin. Jedna sasvim tipična balkanska priča dvoje mladih. ___________________________ 15.9.2019. - #1st in fan fiction 24.3.2021. - #1st in hrvatska ___________________________