Pov. Hailey
Hoii! Ik ben Hailey. Ik ben 18 jaar en woon in België. Ik zit op een leuke school met een paar vrienden en vriendinnen. Mijn hobby's heb ik niet echt. Alleen netflixen,eten en over lama's denken. En ik speel wel soms piano of gitaar.
Ik heb zelfs een lama deken!! Oké ik hou teveel van lama's mensen maar oké. ''Lieverd kom eten!'' oké ik moet gaan eten. Ik ga naar beneden en zit aan tafel. ''Wat is het'' vroeg mijn zusje.
Ik heb 2 broers en 2 zussen samen met mij erbij 5 kinderen. Mijn jongste broer van 15 die heet David. Mijn oudste Max broer 20. Mijn 2 zussen aan de beurt. Mijn jongste zusje Lele van 5 ze is super cute. En mijn oudere zus Emma ook 18 maar ik ben de oudste van ons twee hehe.
En mijn ouders.. Kate en Kale. Ze zijn allebei lief maar kunnen soms streng zijn. Ik hou van ze! ''We eten spruiten lieverds'' ''Bwergk'' '' dat is vies!'' zei lele. Haha ik hou van haar. ''Maar het ruikt hier niet naar spruiten!'' ''kijk maar in de pot schat''
Ik en mijn zus raken allebij de bovenkant van de pan. Mijn hand zit eronder. Ik ben toch weer snel hé! ''Haha! Ik ben sneller dummy!'' ''sh*t up!'' zei ze. ''Niet ruzie maken! Ik wil eten en honger!'' zei Lele.
Ik doe het open en ik zie.. ''MACARONI!!'' zei ik blij! ''MACARONI!'' roept Lele ook op. ''Ruikte ik nu macaroni?!'' hoorde ik mijn vader zeggen. ''Nee hoor we gaan spruiten eten.'' hij komt ook aan tafel zitten.
''Mam waar is Max?'' vroeg Emma. ''Wel hij is bij een vriend gaan slapen!'' ''nee hij komt morgen terug!'' ''Ja sorry lieverds'' en we eten heel de pot leeg. ''Het was lekker schat'' zei m'n vader.
''Ahw schat dankje'' zei ze blij. ''Ik ga alvast naar mijn kamer!'' '' oké lieverd tot zo!'' zei m'n vader. Ik geef hem een glimlach. Ik ga naar mijn kamer. Ik plof lekker neer op bed. En ik lig. Lekker weer op mijn bed.
Ik pak mijn gsm erbij en app even mijn oudste broer.
U: hey Max!
Ruziemakertje😂😎❤: ewa
U:bij welke vriend zit je?
Ruziemakertje😂😎❤: waarom wil je dat weten?
U:gewoon mag toch vragen aan mijn irritante broer waar hij is😂
Ruziemakertje😂😎❤: heb je niks beters te doen? Eten? Je vriendinnen sturen?
U:oh boy ik heb al gegeten was macaroni😍
Ruziemakertje😂😎❤:WAT ZEI JE?!
U: je hebt het gelezen boy!
Ruziemakertje😂😎❤: ugh waarom moest ik vandaag naar Thomas!
U:HA HA! JE BENT BIJ THOMAS VANDAAG! En is het leuk bij hem?
Ruziemakertje😂😎❤: fu!
U:ahw ik hou ook van jou Max😂😊
U: ik spreek je later ofzow want ik ga ff op instagram.Ruziemakertje😂😎❤:toedeloe irritant zusje van me
En ik ga offline. Wat kan mijn broer vervelend zijn en goed ruzie maken😂 ik ga op Instagram om een nieuw foto te plaatsen. Ik kijk even in mijn galerij. Ja ik doe die van 1 week geleden dat ik thuis nam.
Ik heb die nog niet op Insta gezet:
Slay niet? Ik slay altijd lmao. Ik zet een tekstje op 'dreams comes true' zo en ik tag een paar vrienden en vriendinnen. Ik kan alleen 19\20 mensen erin taggen. Agh..
Ik schrijf 'sorry wie er niet bij staan insta wil niet meer mensen ;-; '
Voila klaar. Ik ga ff rond Insta scrollen en opeens krijg ik een melding.
Hmm oké? 'Yana.ig begint je te volgen' oké ik ken haar niet maar oké..Ik druk op haar acc. Wow ze is knap... Ik zeg dat soms bij een paar meiden maar zei is echt heel knap hoor... Oké wat is met me aan de hand het is niet omdat ik bi ben dat ik zo moet doen. Holy...
Uhm.. Uhm.. Ja oké ik val op meisjes eerder gezegt. Niemand weet het! Zelfs mijn hele familie niet. Ik ben ben bang dat ze me buitengooien. Ik ben nooit uit de kast gekomen ook niet bij vrienden en vriendinnen.
Maar ik moet toch ooit het vertellen ik kan daar niet de hele tijd mee zitten!... Ik vergeet het door instagram te scrollen. Ik heb weer een melding gekregen. Oké wat gebeurt er hier. Normaal heb ik nooit een melding om 6 uur ongeveer...
Ik kijk wie het is. Oh weer dat knappe meisje. 'Yana.ig heeft onder je foto gereageerd' oh what? Waarom reageert ze erop terwijl ze me niet kent... Oké laat het,ik kijk wat ze gereageert heeft.
'Slaying girl (; ❤' oh okay.. Wat gebeurt er?...
1ste deel van het boek beetje kort'maar de volgende weer wordt een beetje langer ((: en kijk zeker mijn andere boek 'Why me?!' ff ik ben daar ook mee aan het schrijven (: vergeet niet te stemmen.
En wat vinden jullie van deze stuk al😊🤔
JE LEEST
Huh?,I'm gay?
Ficção Adolescente2de boek van me😏 Er komt een nieuw meisje op het internaat. Ze is een normaal meisje bijna zoals iedereen. Ze valt alleen op meisjes maar niemand weet het,zelfs haar ouders niet. word ze geaccepteerd door haar nieuwe\oude vrienden? Lees dan zeker...