Pov. Lena.
Ik ben samen met Dylan aangekomen bij een soort restaurant. Het is best wel mooi. Ookal vindt ik het ouderwets. "Gaan we naar binnen?" Vroeg Dylan aan me. "Ja!" Zei ik lachend naar hem toe. "Kom" zei hij met een glimlach terug.
We stappen binnen en... wow... het is echt prachtig.... we zitten bij een tafel die ook mooi bedekt is. Dylan geeft me een menu kaart. Die ik nog niet zag. "Wat wil je? Ik betaal" "Nee Dyl ik ga betalen..." "Ik heb gekozen voor dit te doen dus ik betaal" "nee Dyl! Ik ga betalen oké" hij zucht . "Okey" ahw hij is zo schattig!
Na een paar minuten komt een mevrouw naar ons toe. "Goeieavond,wat wilt u?" "Macaroni" Dylan denkt na. "Voor mij ook alsjeblieft" "het komt er zo aan" en ze schrijft op haar klein boekje.
Na een beetje wachten is dezelfde mevrouw met de twee macaroni's die we gevraagt hadden. "Alstublieft!" "Danku" zeiden we gelijk.
Hij glimlacht ik glimlach terug. Wat is hij toch mooi. "Wel jij bent knap" "huh?" "Wel ik heb wel gehoord wat je zei.. " "oh" en ik doe direct mijn hand voor mijn mond. "Doe je hand weg" en ik doe die zachtjes weg. "Zullen we eten"
"Sure"
---------------Na een paar minuten zijn we klaar met eten. "Zullen we terug naar huis gaan?" "Ja okay" zei hij. Na een paar meter stappen zijn we terug bij zijn auto. Hij doet de deur open. "Ladies first" zei hij. "Wat ben jij toch een gentle" zei ik lachend. Ik stap binnen en hij doet de deur dicht.
Daarna zit hij ook erin. We maken onze gordels vast en Dylan steekt de sleutel erin. Ik wacht tot hij de sleutel omdraait. Wollah het duurt lang. "Ga je nog rijde-" "wacht..." "Ik moet je iets vragen..." "oké..,vertel..."
"Wel... uuhh... wil je-je"
"je wat Dyl.." "wiljemijnvriendinzijn" "wuk? " "wil je mijn vriendin zijn?..." vroeg hij rustig. Mijn hart maakt een sprongetje."Ja!"
"Serieus" "Nee, natuurlijk wel" zei ik. Nadat ik dat heb gezegt kust hij me. Ik kus terug. En het wordt binnen een paar seconden een zoen. Hij trekt terug,om een beetje op adem te komen. "Z-zu-zullen we gaan?" "Ok"Pov. Yana.
Ben ik nu nog boos op Hailey wat ze gedaan had. Nee,ik ben niet meer boos denk ik.
Ik zal haar wel later vragen of dat ze nog boos op mij is.
Nieuw hoofdstuk ((: (en die update ik snap er geen bal meer van ;-;)
JE LEEST
Huh?,I'm gay?
Teen Fiction2de boek van me😏 Er komt een nieuw meisje op het internaat. Ze is een normaal meisje bijna zoals iedereen. Ze valt alleen op meisjes maar niemand weet het,zelfs haar ouders niet. word ze geaccepteerd door haar nieuwe\oude vrienden? Lees dan zeker...