Paar weken later...
Na een paar weken hebben Hailey en Yana een relatie maar ze zijn nog niet bij iedereen in de kast gekomen alleen aan hun goeie vrienden maar nog niet aan het heel internaat en aan hun ouders...
POV.Hailey
We zaten in bed te kussen heel de minuut,met nog kleren aan natuurlijk. Ik hou echt veel van haar maar wat me tegenvalt is om uit de kast te komen... Yana wist al dat er iets niet kloptte dus ze stopt met zoenen.
"Hey...Is er iets?''
"Wel nee... Eingelijk wel... t'is gewoon om het te vertellen aan iedereen.." "Hey.. het komt goed! echt waar.."
"Oké.."POV.Anoniem.
Haha... iedereen zal het weten nu... Het zal hun goed doen haha...
"Wat doe jij hier?""Wie ben jij???" Vroeg Lena. "Uuh" Ik rende zo hard weg dat ik zelfs alles omver ging lopen. "Hey hier blijven!!" En ik deed de deur zo snel achter me dicht..
Ik kom in mijn eigen kamer terecht. "Is het gelukt?" Vroeg hij/zij "Jaha het is gelukt ik heb het opgenomen nu nog aan iedereen doorsturen en klaar met hun leven!!" "Hahaha goed bezig!"
POV. Yana
"Hey het komt goed oké.." "HEY HIER BLIJVEN!" Horen we.
We kijken elkaar aan en rende naar Lena toe.
"Lena? Wat was er?" Vroeg ik. "Iemand zat denk ik jullie afluisteren en toen ik zei wie ben je. En toen rende die persoon weg
"Kon je zien we het was?" "Nee hij of zij was helemaal zwart gekleed..."
"Oh nee oh nee misschien heeft die persoon ons opgenomen en nu gaat hij/zij alles doorsturen en zit ik in de problemen!..."
"Schat blijf rustig het komt goed oké? We gaan bekijken wie het gedaan heeft"
Ik geef haar een knuffel om haar geruststellen. En het is blijkbaar ook gelukt. Ik geef haar een lange zoon op haar voorhoofd.
"Ahw jullie zijn zo schattig samen! Eeeeek"
"Laten we naar de Mac gaan om het te vergeten goed?" Zei ik als voorstel. En ze zei dat het goed was.
Na een paar minuten te praten en te eten gaan we naar huis. *ping* We pakte onze gsm en kijken wie er gestuurd heeft.
Ik zie al mezelf en Hailey der in.
"Zie je wel!! Het staat erop het staat erop!!"
... Oh nee...POV. Anoniem.
HAHA Ik ga het aan iedereen versturen!!
Zo nu wordt het een goeie scène WHAHAHAAHA."Is het verstuurd??" "Ja man het gaat lukken,ze zullen uitgelachen worden haha"
Bijna vakantie! Betekent meer schrijven whoop whoop
JE LEEST
Huh?,I'm gay?
Ficção Adolescente2de boek van me😏 Er komt een nieuw meisje op het internaat. Ze is een normaal meisje bijna zoals iedereen. Ze valt alleen op meisjes maar niemand weet het,zelfs haar ouders niet. word ze geaccepteerd door haar nieuwe\oude vrienden? Lees dan zeker...