Pov. Yana.
Aangekomen op het het feest.
We zijn met z'n allen aangekomen bij dat feest van Lena's vriend. Best wel groot huis wollah. Zijn ouders zijn rijk denk ik. "Druk op de bel" zei ik tegen Lena die echt midden van de deur stond. De deur wordt geopend door die gast,waar Lena het over had.
"Hey Lena'' ''eyy vriend'' zei ze terug. ''Kom binnen" en we zitten met z'n alle erin. Ik ruik zweet,Alcohol en drugs of één of andere sh*t. En ik zie dat er een bar zit dus ik ga er naar toe. " één whisky alsjeblieft" ja dat is één van mijn lievelings dranken. Hailey komt ook aangelopen en ze gaat zitten. "Is er cola of?" "Welk frisdrank" vroeg die man achter de bar. "Wel geef een sprite" ik kijk haar raar aan.
''Waarom?" "W-wat?" "Waarom pak je niet zoals mij sprite is niet 2018 ofzo" "En whisky wel ofzo?" Vroeg ze. "Sorry dan eh!" Zei ik terug. "Omdat het vies is nu goed je hebt het antwoord" ''dat is lekker ik snap je echt niet hoor" "ik-ik jou ook niet.." zei ze zacht. Ik sta op en ik ga dansen met een beker bij me. Mijn éérste whisky is op. Dus ik ga een tweede vragen.
Na een tweede heb ik een derde gevraagt. Het is te lekker oké! Ik voel dat iemand met mijn heupen ook danst. Ik kijk achter me en zie een onbekende jongen. "Dag schoonheid" ik lach. Ik voel me een beetje duizelig een soort van. "Wil je dansen?" "Sure!" Zei ik.
En ik dans met hem mee. Na een paar minuten zei ik dat ik iets ga gaan halen.
Nog een whisky zeg ik. En hij geeft een whisky terug ik drink het helemaal leeg en ik voel me nu al aangeschoten. Ik weet echt niet wat ik nu doe "je bent mooi" zeg ik tegen die persoon. Jongens ik zie duizelig okay maar ik weet echt niet wat ik doe. "D-d-dankje" zei een meisjes stem.
Pov. Hailey.
"D-d-dankje" zei ik tegen Yana. Ze is echt dronken . "Je bent zo knap" ik voel dat ik een tomaat wordt "d-da-dankje'' toen ik mijn ogen dicht deed voel ik iets anders in de plaats bij mijn lippen. Ja Yana's zachte lippen op de mijne. Ik kus terug. Ik had eingelijk lang op gewacht maar ik weet dat ze het morgen vergeet ofzo dus ik stop.
Ik duw haar naar achteren. Ik wou dit graag verder doen maar anders kijkt iedereen ons ofzo. "Yana je bent dronken!"
"Zeg niet dat je dit niet wilt" zei ze lachend. "We gaan naar huis!" Zei ik. Ik had hier eingelijk geen zin. "Waarom?" "Ik voel me niet goed" 'a lie' ja ik moet liegen...Ik stuur de rest dat ik me niet goed voel en dat ik naar huis wil. De andere zijn bij de bar. "Jammer" zei Dave. "Ik kan er niks aandoen" zei ik terug. "En Yana is stom dronken" zei ik terug. "Dat is normaal" "kom jongens we gaan gewoon terug naar het Internaat" zei Dylan als laatst
YAY nieuwe hoofdstuk en miss morgen geen hoofdstuk maar ik ga proberen! (Vergeet niet te stemmen😋❤🙈🌌)
JE LEEST
Huh?,I'm gay?
Teen Fiction2de boek van me😏 Er komt een nieuw meisje op het internaat. Ze is een normaal meisje bijna zoals iedereen. Ze valt alleen op meisjes maar niemand weet het,zelfs haar ouders niet. word ze geaccepteerd door haar nieuwe\oude vrienden? Lees dan zeker...