Pov. Hailey
Na een paar truth's en dare's zijn we klaar. ''Wie heeft zin om netflix te kijken?'' vroeg ik. Iedereen stemt. ''Welke film of serie?'' '' Tag!'' zei Yana ''een comedy film'' zei ik.''HORROR'' roepen de boys. ''Nee nee de vorige keer hebben jullie gekozen nu is het aan ons'' zei Lena.
''Urgh meisjes!''''Wa zei je?'' vroeg ik. ''Niks hoor! Helemaal niks!'' '' zullen we dan romantiek pakken'' ''voor mij is het goed'' '' voor mij ook'' zei ik. ''En jongens jullie ook?'' ''ja okay!..'' zuchten ze.
Ik pak mijn laptop uit mijn koffer. ''Dus dat zit in je lichte koffer'' zei Lena. ''Ja.. En nog een andere dingen'' ''zoals?'' vroeg Yana. ''Jouw gezicht!'' zei ik met een big smile. ''Ha ha ha!.. Wat grappig Hailey!..'' zei ze. Ik lach en de andere lachen mee.
Iedereen zit bij yana's bed. ''Dit deken ruikt ook s-s-serieus naar je!''
zei ik een beetje stottert. ''Natuurlijk ruikt alles naar mij'' zei ze lachend.
Ik zucht. Ik leg mij laptop een beetje bij het rand van het bed.''Zorg dat die niet valt''
''ja okay, ik heb toch een ander so what?'' zei ik.''En ik heb ook nog ipod en choco-'' ''geef mij chocolade!'' zei Lena. ''Rustig! Ik pak het wel iedereen krijgt een reep.'' zei ik. ''VOOR MIJ NIET'' zei Ivan. ''Okay?'' zei ik.
Misschien is hij allergisch aan chocola. Ik pak de chocola en geef het aan iedereen die wou en ik ga op mijn plaats zitten. Ik zit naast Yana en Dave. Dave is best knap maar Yana is knapper.
Ik voel een beetje kriebels in mijn buik. Oh sh*t... Ik ben toch niet verliefd?... Nee toch?... Of wel!...
Na de film.''Wat een saaie film!'' zei Dave. ''Dat valt toch mee?'' zei ik.
''Hailey jongens houden niet zo van romantieke films u know!?'' zei Lena.
Ik zucht.
''Boys and girls ik ga in de douche'' zei ik. Ik pak mijn handoek en mijn pjyama.
''Uh Hailey.. Weet je waar het is?'' vroeg Yana.''Urgh zo dom''
''ik laat je wel even rondleiden dan weet je waar alles is..''
''j-ja o-ok..''sh*t die kriebels zijn er weer... Ben ik nu nou verliefd!...
''Hailey? Hailey!? Hailey!?''
''uh sorry..''
''kom'' zei ze. Ze pakt mijn hand vast. Er komen meer kriebels bij. Oh holy!... Zo ben ik nog nooit verliefd geweest!..''Zo hier is de badkamer.''
''als je klaar bent zeg het dan laat ik je de rest zien''
en ze geeft me een knipoog. Ik bloos. ''Ahw kleintje bloost!''
''nee!..'' zei ik.
''Jaja jij bloosje!..''
''mag ik me douchen of hoe zit het!..''
''ik ga al!..''''Pfuw!'' de kriebels zijn een beetje weg...
JE LEEST
Huh?,I'm gay?
Teen Fiction2de boek van me😏 Er komt een nieuw meisje op het internaat. Ze is een normaal meisje bijna zoals iedereen. Ze valt alleen op meisjes maar niemand weet het,zelfs haar ouders niet. word ze geaccepteerd door haar nieuwe\oude vrienden? Lees dan zeker...