16.0

611 14 0
                                    

Pov. Yana.

Omg een meisje in onze kamer die op meisjes valt... is dat raar of?
"Jongens vinden jullie dat erg?" Vroeg Lena.
"Wat?" Vroeg Ivan terug.
"Dat ze op meisjes valt dombo"
"Wel ik vind het niet erg!" Zei Ivan. "Jammer dat ze ook niet op jonge-" "Dave het is haar keuze!"
"Ja oké sorry" "En jij Yana" "Ik weet nog niet" "hoezo?"
"Wel da's raar als iemand op meisjes val en die zit in je kamer"
"Wel ik vind het niet erg!" "Wel ik ook dan" zei ik met een glimlach.

"En jij Dyl" "Wel ik ook"

Pov. Hailey.

Ik zit nog steeds in de badkamer. Ik hoor geroep aan de andere kant. "DAVE HET IS HAAR KEUZE!" Zei Lena. Dus ze vinden het goed dat ik gay ben? Na een paar minuten hoor ik niks meer. "Hailey?" Ik zeg niks. "Hailey ik weet dat je erin zit kom er gewoon uit " zei Lena. "Alsjeblieft?" "We vinden het niet erg dat je op meisjes valt.." "het zal wel.." zei ik. "Ik ben serieus!" "Okay.." zei ik.

Ik doe de deur open en Lena knuffelt me al direct. Ik knuffel haar terug.
"Gaan we naar de andere?"
"Ja is goed" zei ik.
"Kom" en ze pakt mijn pols vast.

We stappen naar de andere toe. Zes ogen zijn op mij gericht. Twee van Dave,twee van Yana, en twee van Dylan. Ik heb nu geen zin om oogcontact te maken met Yana want ze gaat al misschien door krijgen dat ik op haar ben.

"Wel guys gaan jullie morgen allemaal naar het feestje of niet?" "Ja" zei iedereen. "Yas!" "Oh en Hailey we hebben iets gekocht" "Wat is het" "eten" "give it!" Zei ik met een glimlach. "Hier" en ze geeft mij een Mac met alle lekkere dingen je weet wel. "Thanks!" Zei ik blij. "Geen probleem" zei ze.

"Om hoe laat is dat feestje" vroeg Dylan. "Wel half acht" "s'ochtends ofzo?! " Vroeg hij.
"Zotteke, nee!" "Oh" zei hij. "Mag ik verder eten?" "Ja hoor" zei Yana met een glimlach.  Ik weet 100% dat ik op haar ben.

Maar ik denk dat ze puur hetero is...

Volgende dag (:

"GUYS OPSTAAN"
hoor ik een bekend stem zeggen.
"Laat me slapen!" Hoor ik een bekend stem zeggen.
"Jongens het is één uur!" "Toch niet s'ochtends hé"
"Wel het is middag" "shit" zei ik.
"Ook goeiemorgen was je ons aan het afluisteren?" Zei Lena nep-boos. "Nee helemaal niet" zei ik toen ik opstond. "Ok boeie.."

"Nu opstaan, ik heb ontbijt klaar gemaakt"
" hoefde je niet te doen Lena!"
"Jullie wouden niet opstaan dus wie moest het dan doen" ze zucht.
"Ik heb honger" zei ik.

"Gaan dan naar de tafel slimme" ik ren naar de tafel en ik roepte: "Donuts!!" "Donuts?"
"WAAR?!" Hupsakee de jongens zijn ook wakker.

En de andere storm ook binnen aan tafel. "Rustig bende kinders het zijn maar donuts" zei ik lachend.
"En thanks Lenaaaa" zei ik. "Wel alsjeblieft!" Zei ze,met een glimlach. "Eet maar op ik heb toch al gegeten toen jullie niet wakker waren"
"Nee je blijft hier" zei Yana. "Waarom zou ik?" "Om bij mij te blijven natuurlijk!" Zei Dylan.

Ahw die twee blozen! "O-on-ons bedoel ik..." "oeh lala blozende mensen?!" Zei Yana lachend.

Wat is ze toch mooi. Gewoon alles. Ik ben echt gewoon verliefd op haar ofzo...
"Hallowww!?" Yana doet haar handen voor mijn ogen en zwaait ermee.

"Ben je nog wakker?" Vroeg ze. "J-ja..." zei ik. "Mooi,smakelijk alvast" zei ze. "T-thanks" zei ik stottert terug. Ze doet echt iets met mijn ofzo...

Paar uren en uren later😂

"GUYS zijn jullie klaar?" "Jup" zei ik simpel. Wel jullie willen weten wat ik aan heb? Wel, ik heb een short en een 'Dodie' drop top aan. Simpel kleding toch dan moet je niet een stom rokjes dragen.. "Hailey ben je klaar?" Vroeg Yana. "Ja ik ben klaar"

Weetje ik ben niet zo een dronk mens dus ik hoop dat er cola is... één keer gedronken bij truth or dare enzo maar ik vond het niet lekker dus ik niet meer dat spul gedronken. Ik lach in mezelf. "Wat lach jij" vroeg Ivan. "Ik lach niet" zei ik. "Ok locotje" "poko loco jambo coco zomer maakt stapelgek" zei Lena. "Stop over dat k*T liedje en programma.." "HAHA grappig.." hij zucht.

"Hoe laat is het?" Om de stilte te verbreken. Lena pakt haar gsm erbij. "19:18 om precies te zijn" en ze doet het terug in haar zak. "Zullen we al gaan?" Vroeg Dylan. "Wacht ik kom" zei Yana. "Wat ga je doen" vroeg Dylan. "Mijn make-up" ze hoeft geen make-up aan te doen ze is ook mooi met make-up.

"Zonder make-up ben je ook mooi hoor" floepte ik eruit. Sh*t Ik wou het voor mezelf houden. Ik voel dat ik een beetje lichtjes bloos. Hoeveelste keer is dit?!

"Dankje? Maar ik doe dat voor de boys" en ze geeft een knipoog. ik dacht al ze is puur puur puur en nog eens puur hetero denk ik...
misschien die drie puurs weg.

"Oh dus ook voor ons drie?" Vroeg Dave. Yana draait haar om en haar haren zwaaien mee. Ze kijkt Dave met één wenkbrauw. Dave doet het zelfde. "Shut up dave" zei ze lachend. "Je hebt tien minuten om je make-up op te doen" zei Lena. En ze rent snel weg.

Huh?,I'm gay?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu