11.0

696 19 7
                                    

Pov. Hailey.

Eindelijk! Ik mag terug naar mijn kamer! Er is verder niks gebeurt denk ik... Alleen Yana die een beetje vervelend reageerde...

Ik pak mijn tas en ik verlaat het lokaal. Maar daarna roepte iemand mijn naam... "Hailey Laaders!.." "j-ja?.." ik haat mijn achternaam serieus!...

"Kom je even terug?..." "ik kom al.." ik loop naar die klas toe. "Uhm ik wou je even zeggen dat je geen huiswerk hebt vandaag,maar morgen geef ik je huiswerk" "okay is goed.." "ga maar naar je kamer,prettige dag verder" "u ook.."

Ik loop de lokaal uit voor de tweede keer. Wat rust hier in de gang... Dat noet ik normaal hebben... "Hailey?" hoor ik een bekende stem.

Ja het is Yana. "Oh h-hey Yana..." "wat doe je hier eingelijk nog?.." "oh wow wow!.. Wat doe jij hier nog zal ik beter vragen.." "uhm.. Uhmm eten..." mijn hart zegt dat het niet klopt...

She lies!.. "En jij?.." "wel ik moest even in de klas blijven voor iets" "en voor wat?" vroeg ze. "M-moet je niet w-weten.." "ja oké..."

Pov. Yana.

Ik hou echt niet van liegen.. Eingelijk was ik niet gaan eten... Ik was in de wc met iemand van mijn klas... En we hebben gekust..

In de meisjestoilet ja... Want in de jongenstoilet stinkt het vre-se-lijk! Maar hij is echt knap! En zijn lippen zijn best zacht!

Ik weet niet ofdat we een setje/koppel zijn.. Maar zou ik aan de andere vertellen?... Ik kan daar ook niet de hele tijd meezitten...

We zijn aangekomen naar onze kamer. Ik pak de klink maar de hand van Hailey zit erop... Ik schrik best wel even...

Zij ook denk ik. Ik zie haar blozen,wat best schattig is. "Uhm..w-w-wie doet h-het o-pen?.." vroeg ze. "Doe jij maar" en ik geef haar knipoog. Ahw ze bloost weer dat is echt schatti- hoeveel keer heb ik dit eingelijk gezegt?...

Pov. Hailey

Sh*t man waarom moet ik blozen. Na dat aanraking voel ik die vlinders in mijn buik... Eerst komer er een beetje per beetje... Straks kots ik mijn kriebels eruit!...

Ik doe de kamer open en ik zie dat iedereen huistaken maakt. "Gezellig!" zei Yana. "Yana!.. We zijn bezig ik zou ook beginnen als ik jou was..." "ja ik ga al beginnen.."

"Zeg trouwens waar waren jullie?.." "ik vergel het je straks Lenatje!" zei Yana. Oh god danku da ik geen huiswerk heb. "Dan ga ik wel even op mijn gsm.." zei ik.

"Huh wut?" vroeg Yana. "No homework today!" "gelukszak!" zei Lena. Ik stap bovenbed en ik pak mijn gsm. Ik heb een paar meldingen gekregen.

Oh de groep...

Loren:we missen je Hailey...

Dylan: ja we missen u... Sorry als we niks hebben gezegt... En alsjeblieft kun je antwoorden?...

Brandon: kom op Hailey... Je zegt al een paar dagen niks...

Charlie: of laat de groep vallen?...

Charles:en we vinden helemaal niet erg dat je op meisjes...

U: wollah wat denken jullie? Dat ik de groep zomaar laat vallen? Anders was ik er allang uitgegaan! En jaja het zal wel dat jullie niet erg vinden dat ik op meisjes val...

Loren: we zijn serieus Hailey! Alsjeblieft vergeef gewoon ons ff..

U: waarom moet ik jullie vergeven?.. We hebben toch geen ruzie?...

Charlie: we waren je de hele tijd aan het negeren...

U: ik vergeef het jullie... Maar op één voorwaarde..

Kane: OLA AMIGO'S! Heb ik iets gemist?

U: ik ga het jullie vergeven op 1 voorwaarde...

Dylan: wat is het voorwaarde....

U:wel.. Dat jullie me niet zo negeren...

Loren:BELOOFT HÉ JONGENS?

Charlie: EN MEISJES!

Brandon:sure!

Kane:EWA! JA NATUURLIJK!

Dylan: gast doe niet zo druk en ja hoowr!

U: mensen zullen we straks skypen?

Loren:OH SURE HOOR IEDEREEN CAM STRAKS AAN!

U: Loren rustig maar ik doe het straks als iedereen klaar is met huiswerk.

Loren: wel hoe heten die?

U: uhm.. Yana,Dave,Lena,Ivan en Dylan en mezelf.

Brandon: is niet dat meisje dat je verteld hebt?

U: ih ja hoowr...

Loren:OMG! SERIEUS?! TOON FOTO!

u:ze is huiswerk aan het maken dus ik doe het stiekem

Loren:OK!

U: (foto)

Brandon: best cute meisje maar niet mijn type ik heb mijn schatje (;

U:#BOREN! Perfecte ship naam voor jullie!❤

Kane:GUYS!? KlAAR OM TE SKYPEN?

Ik pak mijn laptop uit mijn koffer en ik klik het logo van skype. "Hailey? Met wie was je aan het sturen?" "waarom moet je dat weten?" "oh gewoon.." "met mijn oudere vrienden nu skypen!"

"Oh ok.." "trouwens wanneer zijn jullie klaar?" "wel ik ben bij de laatste oeffening" "same!" zei iedereen. "Ahn ok.. Dan kunnen jullie ook mijn oude vrienden zien,als jullie willen natuurlijk"

"Oh sure" zei Yana. "Ok..."

Beetje saai niet? Denken jullie dat er iets gaat gebeuren tussen Yana en Hailey of gewoon helemaal niks? Wie zou jullie shippen?😊❤

Huh?,I'm gay?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu