19.0

558 13 1
                                    

Volgende dag..

Pov. Yana.

Ik wordt wakker door iemand die de gordijn opendoet en de zon schijnt op mijn gezicht "argh" zei ik vermoeiend. "Ook goeiemorgen!" Zei een bekende stem. Altijd Lena die ons wakker maakt,hoe laat is het? "Hoe laat is het?" Vroeg ik toen ik ook vermoeiend opstond. "Half acht" ik moest nog tien minuten slapen en de wekker is dan afgegaan nou tja... deze keer nu niet...

"Opstaan luie" zei ze als ze naast Dylan op gaat zitten. Ze zijn echt coûte die twee!

Pov. Dylan.

Ik voel dat iemand aan m'n haren wrijft en al. En dan gaat haar hand naar mijn wang. Omg dit is zalig ik zeg het je. Ik doe mijn ogen open en ik zie al een bekende persoon. Lena. Toen mijn ogen een beetje wakker geschud zijn zeg ik tegen haar. "Je mag me zo wel vakker wakker maken hoor" zei ik met een glimlach. Zo schattig ze bloost...

Pov. Lena.

Ik voel me wangen een beetje warmer worden. Urgh ik bloos, dankje Dyl! "Alsjeblieft knaperd" zei hij.  Zei ik dat nu hardop? "Ja je zei dat hardop" zei hij weer,maar dan lachend. Omg zijn lach van dichterbij is super sexy man!

"Ik weet dat ik sexy ben" zei hij weer. "Tf jij afluister " zei ik. En flits. Er wordt een foto genomen. Ik kijk wie het gemaakt heeft. "Yana!" Zei ik tot dat iedereen wakker wordt.

"Jullie zijn goals jullie worden zoiezo een stel!" Zei ze. Ik ben aan het blozen. "Niet blozen" zei Dylan die over mijn wang streelt. Omg ik wil hem echt- tfoe Lena waar ben je mee bezig!

Pov. Yana.

"Ik ga eten en gaan douchen, doeii tortelduifjes " en ik geef ze een knipoog naar ze allebei. Jaja er wordt iets tussen hun twee ik weet het zeker!

Pov. Hailey.

Ik hoor dat iemand "Yana! " roept ik negeer en probleer verder te slapen tot dat ik hoor.
"Ik ga eten en gaan douchen, doeii tortelduifjes" waarom zegt Yana dat nu weer. En ik hoor een BAF! Van de deur. Na een paar minuten hoor ik dat er mensen zoenen. Omg kan dat niet ergens anders? Ik doe mijn ogen even open en ik zie.. Oh mijn god!

"Aah, jullie hebben gezoend!" Zei ik blij. En ze kijken mijn kant op "Hailey?!"zeiden ze tegelijk. "Dat is mijn naam! Zei ik lachend.
"Ik hoorde dat er hier gezoen wordt dus ik dacht, laat ik een kijkje nemen" "uhm.. het is niet wat je-" "oh, jawel!" "zwijg eens!" "Sorry..." zei ik.
Ik stond op en ik ga naar de keuken om wat te eten. Ik doe de deur open en ik zie Yana. Toen zij mij ook zag denk ik over wat er eergisteren is gebeurd.

Dit moet ik tegen Yana zeggen niet? Ik doe het gewoo- "Hailey!" "Hu wat?" "Goeiemorgen" zei ze lachend.

Haar glimlach damn!

"Uuh... goeie-m-morgen" waarom moet ik stotteren verdomme.
Ik neem plaats naast haar. "Lekker geslapen?" Vroeg ze. "J-ja" "mooi zo" "trouwens" verbrak ze de stilte. "Weet je wat er gebeurd was gisteren bij het feestje?" Sh*t Ik ga toch eerlijk moeten zijn.

"Well uh-" "ben ik met een jongen in bed geweest?" Zei ze zacht dat alleen ik kan horen. "Nee.." zei ik zacht terug. "oef..." "maar je was stom dronken" "is er iets gebeurd?" Oh nee...

Zal Hailey het vertellen of niet😰 who knows (tot ooit weer,miss zal ik niet meer schrijven de komende maanden ofz school weet je ;-;)

Huh?,I'm gay?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu