Pov. Yana.
*piep...piep...piep..*
Verdome laat me slapen... Ik sta op en ik ga naar de badkamer mijn tanden poetsen nadat gedaan te hebben ga ik terug naar mijn kamer en ik pak een setje kleren (adidas trui, een grijze short en vans schoenen. )
Na een warme douchen doe ik mijn kleren aan een een beetje mascara. Ik ga naar de keuken voor wat te ontbijten. Na 5 minuten ben ik klaar en ik pak mijn tas en ben weg.
Skip lessen wehe (:Bijna iedereen zit nu bij de aula voor te eten enzo. Ik zit hier in onze vrienden tafel u know. ''hoe was het?" toen Lena naast me ploft. "saai duh!, en bij u ?" "geweldig" tf? "why" "ik zit naast dylan" en ze kijkt verliefd naar het plafond.
"u r in love!" "uh.. Dat wou ik erover hebben.." "vertel!" "wel ik en Dylan zijn samen.." "no way!" "jawel..." "alleen Hailey en jij weet het maat vertel niks tegen Ivan en Dave!.." "oki promise!" zei ik met gekruisde vingers.
Na wat gepraat te hebben komen de andere ook aan. Dylan gaat naast Lena, Hailey rechtover mij en Dave en Ivan naast haar. "Hailey" zei Dylan opeens. "ja?" "je mag een wens doen!.." "Ha.. Ha.. Ha" proef de sarcasme..
Na wat gepraat te hebben zijn we klaar en we gaan richting naar onze les waar we moeten. Hailey en ik hebben samen gym dus het gaat leuk worden.
Aangekomen bij de kleed kamer.We zitten nu omtekleden. Na een tijdje zijn we klaar en we gaan naar de gymzaal. "dag kinderen" zei de stomste gym leraar. "Vandaag gaan we vlagenroof doen dus ik hoop dat iedereen het kent?" "Yana en Dantè zijn de kapitein"
Ik en Dantè komen in het midden. "kies er iemand uit Dantè eerst een meisje en Yana jij kiest eerst een jongen" "Nina" "Bas" zei ik dan. "Uhm mijn mooie meid Hailey"
sinds wanneer kennen ze elkaar?... Een steek van jaloesie prikt in mijn hart toen hij dat zei... Waarom ben ik nu weer jaloers?...
"Yana schiet op!" "uh.. Sofie..." na een tijdje zijn we klaar met onze groep te kiezen. We gaan allemaal naar buiten bij het veld.
"blad steen schaar!" roept de achterlijke mongolische gym leraar. En ja... Hij is gewonnen wow.. "Dantè begint!" okè dus wij moeten met groep zeker?
*FLOOT*
En we beginnen achter hem aantelopen. Twee bij de vlag twee bij de andere team en ik en andere lopen achter hem aan...
Skip wehe.
Pfff ben echt kapot niet normaal... Ik kleed me snel aan en doe nog deo. Ik verlaat de kleedkamer en ik zie Hailey weer met die Dantè... Uhg hij moet eens van haar afblijven! Ze is van mij niet van hem...
Uh ik bedoel...
Nevermind...
Ik kom dichter en dichter om ff afteluisteren... "zullen we eens afspreken int weekend ergens?" "yea sure wanneer?" "zondag ?" "ja is goe-" "oh hey Dantè!" en ik zet mijn arm op Hailey's schouder. "oh dag..." hij zucht. "Yana!.."
"wel uh.. Hailey kan niet uh.. Zondag, ze gaat met mij mee !" lieg ik. "toch eh Hailey?" "Yan-" "ja zie? Misschien een andere keer?" "doei !" zei ik. En ik loop nog steeds met een arm rond haar weg...
JE LEEST
Huh?,I'm gay?
Fiksi Remaja2de boek van me😏 Er komt een nieuw meisje op het internaat. Ze is een normaal meisje bijna zoals iedereen. Ze valt alleen op meisjes maar niemand weet het,zelfs haar ouders niet. word ze geaccepteerd door haar nieuwe\oude vrienden? Lees dan zeker...