31.0

580 17 2
                                    

De volgende dag gingen Het vriendengroep naar school. Zodra ze in de klas zitten worden er geroddeld over Yana en Hailey.  Tuurlijk is Hailey daar verdrietig over en gaat de klas uit en ze meld zich dat ze ziek is...

POV.Hailey.

Hoe kan ik in godsnaam dit nachtmerrie stoppen... Ik moet iets doen! Maar wat? Het gaat nooit goed komen... Iedereen zal me uitlachen. En mijn vader kan ik niks vertellen hij had al opgehangen toen ik het hem vertelde... Ik hoop gewoon dat iedereen eens weet dat Lesbi en Homo oké is.. Nou ja niemand begrijpt het. Ik ga naar de gang en ging even iets gaan halen in de kantine. Na ik binnenkwam was er blijkbaar niemand. Maar ik had het mis. Iemand legde zijn hand op mijn mond en sleurde mij mee in de gang en als laatst... ben ik gillend aangekomen in een kamer.

Die persoon legde mij op de grond en ik smeekte om niks te doen. "Niks doen alsjeblieft!" "Dat dacht je maar" "Als je niks wil doen tegen je Yana zal je toch iets moeten doen!" "Wat dan?.." Hij doet zijn zwarte gezichtsdoekding eraf en laat zijn gezicht zien... Oh nee dit kan niet waar zijn!?..

POV. Yana.

Ik zie geen Hailey in de klas. Ze is toch niet ziek? Nah kan niet maar het kan nog steeds... Het kan zijn dat ze niet wilde komen door gister :( . In de pauze zal ik haar even zoeken.

POV. Hailey.

Het is.... Hans?! "Wat wil je van me?!!" "Oh helemaal niks hoor alleen wil ik dat je het uitmaakt met je liefje Yana!" " Waarom zou ik?" "Of er zal iets ergs met jou Of met haar kan gebeuren... hm" Hij grijnst.

"Wat denk jij dat je me zo gaat bedreigen? Ik doe het niet!"

Ik loop weg maar hij komt met een mes naar me toe.
"Je wilt toch niet dat ik deze voorwerp ga gebruiken" "als je me vermoord heb ik 1 reden om niet naar school te komen??" Ik doe ff de truc van Judeska maar dat werkte niet dus ik wordt al snel bang van hem.

"Wel niemand zal het toch weten als ik zeg dat je op vakantie bent voor je hele leven? Haha" "Waarom moet ik dat d-doen?'' "Ken je Vanessa nog?"

Ik schrok bij die naam. Wel ik zal het uitleggen. Op mijn vorig school was Vanessa er en ze was de badgirl van de school... Ik zal zeggen ze gaat vaak vreemd en ze krijgt iedere knappe jongen op school. Maar als laatste heb ik gehoord dat ze ook Lesbian was.

"Wel ik zeg niks. Je zal stik jaloers zijn! Haha" "Je verteld het vandaag dat het uit is of anders weet je de gevolgen!!" Hij pakt mij op en duwt mij naar de deur. "Bye bye darling!" En hij grijnst en doet de deur dicht.

Ik ga naar mijn kamer en ik huilde en huilde en huilde. Ik kan het toch niet doen. Ik moet het doen of ik wordt misschien vermoord door hem of wordt Yana vermoord... Ik kan er nog niet aan denken! Ik kan dit niet doen maar het moet!... Als hij weet dat het niet uit is is mij of Yana gedaan...

Ik huilde nog steeds zo hard ik kon. Nadat tranen gedoe kuis ik mijn tranen en ik hoor de andere al komen. Hoe moet ik nu doen...

POV. Hans.

V:En is het plan gelukt?
H:Ja ze zal het vandaag doe en je zult Yana krijgen!
V:Ik ben er al ik kom morgen naar het internaat!
H:Is goed je zal haar knap vinden in het echt ;)
V: V is aan het typen...
V: Tot morgen?!
H:Tot morgen! 👅

Haha ze gaan uit elkaar!!

POV. Yana.

"Wat!?.... " "Waarom is het uit?" "Ik hou niet meer van je sor- *snik* sorry!..." "ik wist dat je niet van me hield het was allemaal een spel niet?" "Nee echt waar laat me het je uitle-" "ER VALT NIKS UITELEGGEN!" En ik liep weg naar buiten. Hoe kon ze zoiets doen. Het is niet omdat één of andere creep ons gezien en ons gefilmd heeft in onze kamer! Ze zal me niet meer krijgen echt niet!...

Komt het nog goed tussen Yana en Hailey? Wat denken jullie?😕❤

Komt het nog goed tussen Yana en Hailey? Wat denken jullie?😕❤

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Hans (19)

Vanessa (19)

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Vanessa (19)

Huh?,I'm gay?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu