Pov. Yana.
Ja hoor ik zit nog steeds in de badkamer. En de andere zijn niet teruggekomen denk ik.
Ik hoor dat iemand zingt.. dat zal Hailey zijn ofzo. Het boeit me eingelijk nu even niet... Na een paar minuten hoor ik niks meer. Dus ik ga gewoon eruit want ik verveel me dood... Ik doe de deur open en ik stap naar mijn al hoewel... onze kamer en kijk wat Hailey doet.
Hailey kijkt terug , maar ik kijk snel weg. Ik lig op mijn bed en ik pak mijn gsm erbij. Na een beetje te liken ga ik me even douchen.
Nadat, droog ik me af en doe nog normale kleren aan. Ik ga terug op mijn bed zitten. En ik wacht tot dat de andere terugkomen.
Pov. Ivan.
Ik zit hier met Dave en nog andere twee jongens van mijn klas van Wiskunde. Ze vallen wel mee hoor. Wel ze heten Jack en Piet.
"jongens hebben jullie geen honger" vroeg Jack. "Wel ik heb zin in pizza" zei ik. "Give me some PIZZA! Is er hier één?" "Het is allang op man..." zei Piet. "ugh..."
"Dan bel ik de pizzalijn" "Ik wil pepperoni" "mozzarela" "hawaii" "Ik altijd hawaii" zei Piet. "Mooi zo" en hij belt de pizzalijn. Na een paar minuten horen we geklop. "Dat zal de pizza's zijn" Jack stapt naar de deur toe en komt later met de vier pizza's.
Na een paar minuten zijn we klaar met eten. "Jongens we gaan terug naar onze kamer" "Ik zie jullie morgen" zei Jack. En Piet zei dan als laatst:"Laters!" "Bye" zei ik dan. En we zijn al uit de deur...
Pov. Hailey.
Ik en Yana hebben nog steeds niks gezegt. Ja hoor... het word een leuke avond...
Ik kijk mijn serie af en ik ga me gaan douchen. Ik leg mijn telefoon op mijn bed en ik ga richting de badkamer. Ik douch me snel en ik droog me af. Doe voor de zekerheid mijn pyjama aan en ik ga terug naar onze kamer. Na aangekomen zie ik Yana met mijn gsm zitten.
Ik loop naar haar toe en ik pak een beetje boos mijn telefoon af. Ik zie dat ze schrikt."Waarom" vroeg ik rustig. En ze zegt niks. "Waarom?!" Vroeg ik nog een keer.
Ze zegt steeds niks. Net dat ze haar mond opendoet. "Weet je whatever!" Ik ga boos op dat trapje en lig dan op mijn bed.Ik kijk wat ze gedaan heeft. Want ja.. je weet nooit... Okay... ze heeft niks ofzo naar één van mijn vrienden ofzo gestuurd... Ik ga op whatsapp en ik klik op 'Lena'
U: Lena? Wanneer kom je weer met Dylan?
Na lang wachten (vijf minuten) krijg ik een antwoord.
Lena: wel we staan voor de deur van het internaat.
U: ik doe de deur wel open!
Lena: isg
Ik sluit mijn telefoon af en ik loop snel naar de deur net voor dat ik ga opendoet- "wat ga je doen?"
Vroeg Yana. "De andere gaan halen" zei ik simpel. Nadat gezegt te hebben loop ik naar de trap. Ik loop op de koude trap en en ik doe de deur open. En ik zie dat...
"oh mijn god weer!" Zei ik.
En ze kijken verschrikt mijn kant op. "Waarom.." zei Dylan. Ik lach."Was het leuk?'" Vroeg ik. "Wel... goed en mogen we alsjeblieft binnenkomen" smeekt Lena. "Nee blijf daar maar zoenen doei" En ik deed bijna de deur dicht. "Kom binnen" zei ik lachend.
We komen binnen in onze kamer.En ik zie dat de andere jongens ook gekomen zijn. "Oh jullie ook hier"zei ik alsof er niks gebeurd is.
"Jullie ook zie ik" zei Dave. Ik ga snel op mijn bed. "Ik ga even iets halen" zei Yana met een zucht.
Okay?... Ik heb ook een beetje honger ookal heb ik een zak popcorn gegeten.
Ik stap ook naar de keuken en ik zie dat Yana water drinkt van de kraan. Hmm.. Ik pak iets uit de koelkast (pizza) en ik warm die op in de magnetron.
Na een paar minuten is het klaar. Ik pak de pizza en ik draai me om. Net als ik omdraai zie ik Yana voor mijn neus.Omg ze is mooier dan dichterbij dan als ze naast me loopt... ze lacht. Ook haar ogen ik zeg het je!
"Thanks" zei ze met een 'smile' "huh he-heb ik het luidop ge-gezegt?" Stotter ik. "Ja je zei dat luidop" zei ze weer met een smile. "Oh" en ik wordt lichtjes roder. "Niet rood worden je wordt een tomaat" zei ze lachend.
"Ha-ha-ha.. "
"mag ik nu door?" Vroeg ik zacht.
"Nee.." zei ze weer met een smile. "Laat me door of ik klap je smile helemaal rood..." zei ik weer zacht genoeg."Gaat kleintje me nu slaan?" Ze vraagt erom.
Net dat ik haar een klap wil geven houd ze me tegen.
"Foei Hailey meisjes slaan mag niet hé" en ze laat mijn hand zachtjes los.
Mag ik meer haar handen zijn te zacht om erin te knuffelen.
"Wel hier"
"kun je mijn gedacht lezen ofzo?"
"Nee, ik kan het horen wat je zegt, je kan echt niet in je hoofd zeggen eh""Ik kan er niks aandoen" zei ik met gekruisde arm. "Ben je nu een kleuter geworden?" Zei ze. "Hm.. wie een kleuter is ben jij" zei ik met een smile.
"Hmm zal ik dan jou kietelen dan?" "Nee nee ne-" en ze begon me te kietelen. Mijn genade stop! WHAHAHA ik kan niet meer! "
gil ik. "Zwijg eens" en ze stopt. Hoef ik ben gered."Thanks god" oplucht ik. "Het is nog niet gedaan" net dat ik mijn mond opendeed begon ze weer.
"WHAHAH nee niet weer stop''
" "zeg dan dat Yana de leukste is""Yana is hahah de leukste.. " En ze stopt. "Agh danku" zei ik.
"Moet je je pizza niet opeten?" Vroeg ze. Oh sheet... "Ik haat je" zei ik. Eingelijk haat ik haar niet. "Ahw ik hou ook van jou lieverd"
wacht... zei ze nou lieverd. Ik kijk geschokt naar haar.
"Wat? Mag ik je zo niet noemen kleine?" Vroeg ze. "J-j-jawel" "Waarom stotter je nou weer?" "Ik uh..." "eet je pizza voor dat het koud is"
En ze rolt met haar ogen.
Ik pak het bord met pizza en ik loop snel naar de deur en weer houd ze me tegen. Ja met haar hand op de mijne bij de deurklink. Ik kijk naar haar.
Noo ik bloos."Waarom bloos je?" "Ik-ik heb het warm" "het is hier 10 graden.."
Oh lord. Ik doe de deur open en ik zie alleen maar vragende blikken. Wauw.. Ik stap snel op mijn bed, en eet snel mijn pizza op.
Yay nieuw hoofdstuk (: welke stuk vinden jullie leuk?😊💓👀
JE LEEST
Huh?,I'm gay?
Ficção Adolescente2de boek van me😏 Er komt een nieuw meisje op het internaat. Ze is een normaal meisje bijna zoals iedereen. Ze valt alleen op meisjes maar niemand weet het,zelfs haar ouders niet. word ze geaccepteerd door haar nieuwe\oude vrienden? Lees dan zeker...