Pov. Yana
Hoii weer! Hailey heeft nog niks gestuurd. Misschien is ze met haar huiswerk bezig. Pffff 'i don't know' ik moet echt naar binnen want het begint koud te worden. En ik wil niet ziek worden als dat nieuwe meisje komt!..
Ik ren snel naar binnen. Iedereen zit netflix te kijken. ''Gezellig?!'' zei ik een beetje boos. Ik ga op bed zitten en ik ga op insta scrollen. Na dat hoor ik een ping. Iedereen pakt zijn telefoon om te kijken.
Iedereen kijkt mijn kant op. Oké dan zal de mijne zijn. Ik kijk wie heeft gestuurt. 'Hailey😂😍💨' en direct is er een glimlach op mijn gezicht. Ik open het gesprek.
Hailey😂😍💨: Hii,ik ben thuis (:
U: ahn oké kleine😅💨
Hailey😂😍💨: stop godver!🙄
U:begint het je te irriteren?😘😂
Hailey😂😍💨: ja kakkerlak!
U:🙄😶
Hailey😂😍💨:zeg gewoon je naam kakkerlak!😂🙄
U:oké oké!
U:YanaHailey😂😍💨: Yana.. Hmm leuke naam!😂😊
U:de jouwe ook😂😏
Hailey😂😍💨: ik spreek je later ik moet gaan eten!
U: smakkelijk x
Hailey😂😍💨: thanks jij ook als je gaat eten straks x
En ze gaat offline. Ik zucht en lig op bed.
''Uhm Yana?'' vroeg Lena.
''Ja wat is er?...'' ''ben je nog boos op ons?''
''nee hoor.. Sorry van daarjuist, het was niet mijn bedoeling!...''
''het is al goed we vergeven je'' zei ze met een glimlach.''Trouwens!.. Wie was dat wie je aan het sturen was?'' vroeg Ivan. ''Wel jij stille Ivan da's iemand voila je hebt het antwoord!'' hij zucht.
''Ooit komen we te weten!''
''dat zeggen ze allemaal'' zei ik lachend.''Dat dacht je maar!'' zeiden ze tegelijk. Ik lach. ''Kom gaan we naar de kantine?'' vroeg ik opeens. '' ja is goed!'' zei Lena. ''Boys gaan jullie niet mee?'' vroeg ik. '' nee wij blijven hier we gaan pizza ofzo bestellen of koken wat er nog over ligt in de keuken!''
'' wees voorzichtig en niks flikken!'' ''ja dat zijn we altijd zei Dave. ''Kom we gaan Yana!'' ik doe mijn schoenen aan en ik ga naar de kantine.
Klaar met etenWe gaan nu naar onze kamer toe. Het was best lekker het eten! Het was appelmoes, worst en een beetje rodekool en als disert,pudding! Wie dat niet lekker vind geef ik die gene een klap in zijn gezicht!
Ik doe de deur open en. ''JONGENS?!'' zei Lena.
''Oops...'' zei Dave
''Wat deden jullie hier het is geen vuilbak! Als het zo zit jullie mogen het opruimen!'' ''uh nee jullie helpen mee'' zei Dylan.''Wie heeft deze troep gemaakt?'' vroeg ik.
''Wij niet'' zeiden ze. ''Dat zeggen ze allemaal!'' zei ik.
''Jullie gaan het opruimen,succes ermee!'' ''Please!!'' vragen ze met puppy ogen. ''Zullen we?'' vroeg ik aan Lena. ''We zullen!''Klaar met opruimen.
Eindelijk zijn we klaar met opruimen. Ik ga in de badkamer dus het is niet meer beschikbaar ik pak mijn pyjama en ga snel me omkleden. Ik pak mijn tandenborstel en ik poets mijn tanden.
Ik ga nu terug naar mijn kamer en ik ga in bed liggen. ''Slaapwel iedereen'' zei Dave. ''Slaapwel!'' zei ik. En ik val rustig in slaap.
Wat zal er verder gebeuren denken jullie?😏😊❤
JE LEEST
Huh?,I'm gay?
Novela Juvenil2de boek van me😏 Er komt een nieuw meisje op het internaat. Ze is een normaal meisje bijna zoals iedereen. Ze valt alleen op meisjes maar niemand weet het,zelfs haar ouders niet. word ze geaccepteerd door haar nieuwe\oude vrienden? Lees dan zeker...