Pov. Yana.
D:Dylano
Y:YanaD: uhm hey schat...
Y:uh hee? Is er iets?
D:uhm wel ik moet je iets vertellen..
Y:wat is er dan?
D:het is uit
Y:nee...
Y:je maakt een grapje toch?
D:Yana ik ben serieus,ik hou van iemand anders sorry...
Y:JIJ F"CKING UGH JE'NOEMT ME DAARNET SCHATJE OOK?
D: Doe ff normaal jij sl*t! Eingelijk hield ik niet van je wist je dat?😂*Yana blocked 'Mine Dylano❤😊😎'*
Die klootzak! Ik huil in een hoekje. Ik stap naar de badkamer en ik zie een mes liggen. Dat heb ik even nodig!... Ik pak het mesje en ik snijd me hard tot er bloed uitkomt.
Ik hoor dat de andere er zijn aangekomen. Ik stop het snijmes ergens boven het kast en verstop mijn arm. "We zijn er!" roept Lena.
Pov. Hailey.
"We zijn er!" roept Lena luid. Ze schreeuwt echt hard!.. "Waar is Yana?'' vroeg Dave. " ergens..." zei ik droog. Ik ben een beetje vergeten dat Yana een lief heeft enzo maar nog... Ik ben blij voor haar...
''Ik ben hier!'' ik zie dat ze gehuild heeft sowiezo!... "Is er iets?" vroeg ik. "Nee er is niks'' en ze verbergt iets bij haar rechterhand en ik zie ook rood. Ze heeft haar sowiezo gesneden... Ik vraag haar straks wel...
Iedereen is aan het lachen enzo maar wat me opvalt is dat Yana niet lacht... Dat maakt me sad!
" Yana kan ik je spreken?" "o-oke?.."
eerste keer dat ze hapert.. We zitten in de keuken en ze zucht...
''Uh..'' ''laat je arm zien..'' terwijl ik haar onderbreek. ''H-h-hoezo?... Er is toch niks met mijn hand?...'' ze doet alsof ze niks gedaan heeft maar toch... ''Yana ben serieus toon je arm''
Ze weigert.
''Yana!?...'' ''wat!'' ''toon je fucking arm gewoon...'' ze zegt niks.
Ik pak haar arm en doe haar lange mouwen omhoog.
''Ik wist het...'' en ze trekt haar armen weg. ''Waarom?...'' ze zwijgt. ''Waarom!'' vroeg ik iets luider.
''Het is uit okay!'' ''met je vriendje?'' ''ja...'' aan de andere kant ben ik blij daarvoor, maar aan de andere kant vind ik het ook nog erg...
''Hailey?...'' ''hm?'' ''ben ik echt.. Een slet...'' ik doe mijn ogen wijd open.
''Tfoe nee hoezo?'' ''hij zij het...'' ''Yana luister niet naar die gast ok?'' nu ben ik die haar helpt normaal is het omgekeerd...
''Kom hier!'' en ik knuffel haar zo goed mogelijk.
''Snijd je niet meer ok?..'' zei ik tijdens het knuffelen door. ''Okai...'' ik veeg haar tranen weg. .. Ze is echt schattig wanneer ze glimlac- wat zei ik?..."Is het nu goed tussen ons?'' vroeg ze. ''Ja zeker?'' we stappen naar de andere toe.
Oppeens gaat Yana pakt mijn hand vast en ze glimlacht naar me. Ik glimlach warm terug....
Kort,beetje saai swwrrrryyy (: ❤
JE LEEST
Huh?,I'm gay?
Teen Fiction2de boek van me😏 Er komt een nieuw meisje op het internaat. Ze is een normaal meisje bijna zoals iedereen. Ze valt alleen op meisjes maar niemand weet het,zelfs haar ouders niet. word ze geaccepteerd door haar nieuwe\oude vrienden? Lees dan zeker...