12.0

650 14 4
                                    

Pov. Yana.

Ben best benieuwd naar die vrienden van Yana... "We zijn klaar!" zei Lena. "Ok dan bel ik dr andere al" zei Hailey lachend. Oh wauw!.. Haar glimlach is gewoon gewe- wat?.. Wat zei ik nu?..

"Aarde aan Yana!.." zei Lena. "Hu.. Wat?" "kom je erbij zitten of ga je dagdromen?" zei Dave. "Ja ik kom al!" zei ik.

We zitten nu op de koude grond. Op het bed hebben we toch niet genoeg plaats... "HAILEY!" zei iemand. "Ik pak ships boys and girls!" zei ik. "Ok.."

Ik ga naar de keuken en ik pak een grote kom en ik de ships zit erin. Ik heb de hele zak gebruikt dus dat is geen probleem! Ik pak nog even energiedrankje voor iedereen en ik ga terug naar de kamer.

"Rustig hé straks vallen mijn kren eraf!" zei Hailey lachend. Omg haar glimlach is zo mooi het past ook serieus bij haar! En nog met die witte tanden! En natuurlijk haar ogen.

Die een beetje net zoals de sterren schijnen maar in het donker. "YANA!" ik word wakergeroept door Lena. "Waar zit je de hele tijd met je kop?" "over Hailey's glimlach" floepte ik eruit. Sh*t... Heb ik dat echt gezegt? Ik bedoelde natuurlijk vriendschappelijk!

Ik zie Hailey blozen,dat is echt schattig ik zou haar nu moeten zoe- WTF IS MIS MET ME?

"Okay ik spreek je straks want je zit niet met je kop hoor.." zei Lena.

Pov. Lena.

Wat is er toch met Yana.. Ze doet zo raar... En daarna begon ze over hailey's glimlach?... Is ze dronken?

Pov. Hailey.

Urgh oh nee... Ik voel die kriebels weer.. Ben ik verliefd op haar?... Ze is heel knap!.. Maar ze zal toch nooit op me zijn... Misschien valt ze zelfs niet op meisjes...

"En hoe gaat het daar" en Loren die mijn dagdroom verpest... "W-wel g-goed d-d-denk ik.." "sind wanneer stotter je.." vroeg ze.. "Sinds ik geboren was!" iedereen lachte.

"Guys ik heb de ships bij!" zei Yana. Mijn kriebels komen weer. "Oh nee.." mompel ik. "Is er iets?" vroeg Ivan. "Nee hoor niks.." "ben je zeker?" vroegen ze tegelijk. "J-ja! Maak je geen z-zorgen!.."

Telkens als Yana er is heb ik kriebels... Ik moet dit echt laten stoppen maar dat kan niet... Ik heb gevoelens voor haar!... Denk ik... Ookal kennen we elkaar een paar dagen...

"Hailey?" vroeg Yana. Nu voel ik meer kriebels. "Sh*t sh*t SH*T!" floepte ik eruit. Iedereen kijkt me raar aan. En daarna komt Kane ook op Skype. "EWA GUYS!" iedereen is nog steeds stil. "Is er iets?" vroeg Kane.

Ik sta snel op en ik ren weg. Pff... Ik kom aan beneden. Urgh ik moet mij eerst zeggen dat ik naar de stad ga.
Bla bla bla (:

Eindelijk rust... Ik kijk even rond. Urgh ik ken deze stad niet eens... Dus ik ga lekker verdwalen!...

Yana: waarom ben je weggegaan? Waar ben je!?😓😕

Ik schrik... Best schattig dat ze zorgen maakt...

U: ik ga luchtje scheppen.. Spreek maar verder met Kane en Loren enzo...

Yana: ja ok❤ wees voorzichtig x

U: uh.. Zal ik do-

Zou ik ook een 'x' sturen?... Ik doe het gewoon...

U:zal ik doen x😊

En ik ga offline. Pff... Ik heb echt een plek nodig waar ik kan zitten... Waar niet zoveel mensen zijn... Ik zoek een rust plaatsje voor me. Een speciale plek ja!..

Ik zie daar een bos in de verte. Perfecte plek niet? Ik ga gewoon een klein rivier zoeken ofzo!

Pov. Yana.

Wat gebeurde er? Wat gebeurde met me?... Urgh ik moet ook eens een lucht scheppen samen met Hailey!... "Jongens zou ik Haikey gaan zoeken? Je weet ook nooit wat er gebeurd hé" "zoek haar maar voor dat ze domme dingen doet" zei die jongen op skype.

"Ik zie jullie zo" zei ik. Ik zie dat Hailey haar jas heeft vergeten. Ik pak het mee misschien wordt het straks koud..

Ik meld me af bij de balie en ik stap naar buiten. "Nu je vinden en wandelen" mompel ik tegen mezelf...

WA CUTE DIE TWEE!😍 ookal hebbe ze nog niks❤ ITS BEAUTIFULL THE LOVE!😊❤😍

Tot ooit weer i think😕 ;-;(ouders hé...) (als je niet weet wat ik bedoel.. Kijk vorige hoofdstuk bij A/N van me😓😂)

Huh?,I'm gay?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu