13.0

580 15 2
                                    

Pov. Hailey.

Het begint echt koud te worden. Het is beter dat ik naar binnen ga voor dat ik verkouden wordt... "Hailey" een bekend stem. Ze zijn mij aan het zoeken? "Hailey!?" "Ik ben hier" roep ik terug. Ik loop terug naar de stad "waar?" "Ik ga nu naar de stad"

Ik hoor dat iemand achter me aan stapt. Oh sh*t straks is hij/zij een ontvoerder. Ik probeer een beetje sneller te lopen f*ck hij/zij achtervolgt me. Tijd om te lopen... "Hailey blijf staan ik ben het Yana" ik draai me om met mijn ogen dicht. "Ik ben het maar hoor bange" ok... nu herken ik de stem

"Doe je ogen open" lacht ze. Ik doe rustig mijn ogen open. En.. hoef gelukkig... "w-wat doe je h-hier?..." "je zoeken want ik wil niet dat er iets ergs gebeurd met je!" Wat lief van haar.. Ik voel mijn wangen beetje warm worden. Waarom moet ik nu weer blozen?... "halloooo?" "Hu wat?" "Kom je mee of hoe zit het" "j-ja ja ik k-kom.." "is er iets?" "Nee nee" "hier je jas voor dat je ziek wordt" "t-thanks.." ik doe mijn jas aan en ik voel me een beetje warmer worden.

"Kom" zei ze lachend. Ze pakt me hand vast en ze loopt. Ik schrik een beetje van haar aanraking. Ik voel die kriebels weer...  is dit normaal?...

Pov. Yana.

"Kom" zei ik lachend tegen haar. Ik zie dat ze een beetje schrikt maar ze loopt mee.
Aangekomen op internaat.

"Zo" zei ik. Ik zie dat ze naar me kijkt. Wat best schattig is. We zitten een paar minuten zo. "Uh.. gaan we nog naar binnen?" Vroeg ik. "J-j-ja ja.."
_________________________

We zitten nu in onze kamers. Nog een beetje met de vrienden van Hailey nog eens te zien. Iedereen heeft zich voorgesteld aan hun. En ze vallen best mee. "Doei!" "Bye ik spreek jullie vanavond wel!" Zei Hailey. "Beloofd?" "Ja beloofd" en ze sluit de video chat af. Ik zucht. "Hoe laat is het" vroeg Ivan" ik pak mijn telefoon erbij en het is "half 7" zeiden ook de ander tegelijk.

"BIJNA ETEN!" Zei Lena. "Rustig Lena!" "En boys jullie gaan mee!" "Oh nee ik wil geen vies eten gadver ben je gek!" "gast doe normaal je lust bijna niks..." zei ik. "Ja en!..." "jongens..." "wat zei je?" "Niks.." zei Dave. "Wij gaan al kom je mee Hailey" "j-ja ik kom"

Waarom stottert ze als ik tegen haar praat... daarjuist ook toen ik haar naam zei... Ze doet haar schoenen aan en ze komt naast mij stappen. "Gaat het wel?" "J-ja het gaat wel hoe-hoezo?" "Je stottert vaak als ik iets tegen je zeg,ben je zeker dat er niks is?" "Ja het gaat" zei ze sip. Er is echt iets met haar... maar ik ga er nu niet mee bemoeien...




Beetje saai hoofdstuk i know miss volgende keer wel spannender?😊❤

Huh?,I'm gay?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu