25.0

537 14 1
                                    

Pov. Hailey.

Ik zit nog steeds te knuffelen met Yana. Ik weet niet waarom ze me opeens knuffelt maar okai.

Ik trek terug en zij ook. Ik kijk in haar ogen. Die zijn echt mooi. Ze komt een beetje dichter... En dichter... En... "uitgepraat jullie twee! ?"

ik kijk geschrokken om naar Dave. "Dave,ik haat je" zei Yana. "I love you to mijn sgatie patatie!" ze zucht.

'' ga jij maar naar de andere,ik doe mijn pak uit" lacht ze. "Is goe-goed.." pfwu ze is weg...

Pov. Yana.

Ik doe mijn pak uit en ik doe mijn normale kleren aan. Ik krijg een melding.

Y:Yana
H:Hans

H: Yana je moet dit even weten!
Y:wat is er?
H: het is iets over Hailey dat je moet weten!
Y:wat dan?
H: ze heeft gevoel-
Y:ze heeft wat?
Y: hallo!?
Y:Hans!?
Y: HANS?

ik sluit mijn gsm en zucht. Ik moet hem echt spreken want ik wil weten wat er met Hailey is. Het is iets met gevoel dus het zal iets met gevoelens te maken hebben van Hailey...

Volgende dag...

Pov. Onbekend.

"Ey gast je moet weten!" zei ik. "Wat is er?" "Hailey is verliefd op Yana!" "nee dat meen je niet?" "jawel! Ik heb haar afgeluisterd met Lena!" "wow die chick is dus lesbisch?" vroeg hij. "Ja man!" "die vieze trut wayo lesbi hoeven we hier niet!" haha mijn plan gaat lukken!

Pov. Hailey.

Ik zie iedereen in mijn klas vies naar mij kijken en fluisteren naar elkaar... Wat is er aan de hand?... Lena komt ook de klas binnen. En nu kijken ze Lena niet vies aan. Ugh... ''stilte!'' ''we gaan beginnen!..''

Uur later

Iedereen stormt de aula binnen. En bijna iedereen zit. Ik kijk waar ik kan zitten. Ik kijk of er een plaats is voor de andere. Ik zit en eet mijn eten op. Ik zie weer dat iedereen begint te fluisteren en vies naar mij te kijken... Wat is er? Heb ik iemand vermoord ofzo?

De andere komen erbij zitten. ''Hailey wat is er?'' ''wel ja... Toen ik binnen kwam zat iedereen te fluisteren of vies naar mij kijken... Ik weet niet waarom ik heb toch niks verkeerds gedaan ofzo...''

''nee tuurlijk niet" zei Ivan. "Hailey is Lesbisch !" Hoorde ik iemand roepen... "Wathe hoe?" vroeg Lena.

Die jongen zat op de tafel en begon iets te vertellen... "Hailey is Lesbisch en ze is op Yana "

en die jongen wijst naar me... Nee... Dat meen je niet...

Hoe kunnen ze dat weten?... Ik kijk naar Lena... Die vuile hond heeft mij veraden... Ik sta op en ik loop huilend weg...

Waar zal ze weggaan denken jullie?😭❤

Ik wil echt verder schrijven maar dat is voor morgen😭😒😏
-Stem-
Ik heb een nieuwe boek die 'It started with a bra...' zouden jullie een kijkje nemen alvast bedankt (:

Huh?,I'm gay?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu