28.0

570 11 8
                                    

Pov.Hailey

Sunday...

Ik sta op en kijk hoe laat het is. 10:00. Ik zie dat iedereen nog slaapt dus ik wordt wakker. Ik weet al wat ik kan doen om hun wakker te krijgen hehe... Ik pak twee pannen en ik ga terug naar de kamer. Ik doe het voor mij en klop er zo hard ik kan en roep er nog eens bij:

"WAKKER WORDEN,WAKKER WORDEN" en klop er nog harder.

Ze schrikken zich rot. Ivan is al van het bed gerold. Lena gilde en Dave en Yana... die krijg ik niet wakker. Ik ga naar de bed van Yana en fluister iets in haar oor.

"Ik heb een maccie voor je gekocht.." "waar!" En ze staat direct op. "Je bent wakker.." "Ik haat je Yana.." en ze gaat terug onder haar warme deken. "Love you to.." floepte ik eruit.

Ik ga naar Dave en Ik doe een kus op zijn voorhoofd. Zodat hij wakker kan worden natuurlijk... Ik zie een blik van Yana dat ze jaloers kijkt.

Yana is jaloers,Yana is jaloers.

Het spookte door mijn hoofd. Ik lachte. "Wat lach jij?" Vroeg Dave die net wekker is. "Oh niks Daveke nikske" ik ga terug naar de keuken en ik leg de pannen terug. Ik zal hun zeker nog eens gebruiken.

Ik dek de tafel en leg er wat ontbijt op. Zoals een donut,stokbrood je weet wel!

"Aan tafel!" "We komen!"

Pop. Yana.

Wat is deze gevoel? Ben ik nu jaloers omdat Yana een zoen op hem gaf? Ze is op Dave... nah dat kan niet? Of wel... Ik ben toch niet op haar?... of nu wel.. nee dat kan niet... kan helemaal niet... Ik wil ook een zoe-

wat zeg ik? Hou je kop toch bij Yana...
Ik zie dat ze ook nog lacht naar hem. Ze zal vast en zeker op hem zijn toch?,toch??

"Aan tafel!" Hoor ik Hailey roepen. Ik heb honger...
Ik ga naar het ontbijt tafel en er ligt veel lekkernijen op tafel. "Ben je boodschappen  gaan doen?" Vroeg Ivan. "Neen, gister wel" zei ze met een glimlach.

Ze gaat gaan zitten naast... weet je het? Ja Dave... Ik ben gewoon jaloers ofzo, nee ik ben niet jaloers... wat scheelt er toch met mij?...

"Yana wat is er?" Vroeg Lena en Dylan opeens. "

Niks niks... er is niks.." en ik eet verder.

Ik zie dat Hailey en Dave wat met elkaar lachen... wat zou ik hem vermoorden... niet letterlijk maar je weet wel wat ik bedoel...

Pov. Hailey.

Ik zie dat Yana jaloers enzo zit te kijken wel... Ik wil wel eingelijk testen of dat ze jaloers gaat zijn als ik de hele tijd bij Dave zit. Zou ik dat doen? Ja het gaat grappig zijn niet?....

Beetje kort,saai en no inspiration... and I'm back yay... Ik heb het een beetje druk met toetsen enzo en mijn tablet heeft een snijwonden gehad (ja soort van kapot...) Ik hoop dat jullie het begrijpen enzo so yeah bye😊❤

Huh?,I'm gay?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu