15.0

599 19 1
                                    

Pov. Hailey.

2/3 dagen later...

Eindelijk vrijdag. Wat was dit een vreselijke week! En morgen weekend! Ik stap de kamer binnen. Fijn... Ik alleen in een kamer... tof!...
Ik leg mijn rugzak ergens naast de deur en ik ga op mijn bed zitten. Ik pak mijn gsm erbij en kijk even op insta.

Na een paar reacties te geven bij andere en nog wat heb ik zin in netflix. Ik druk op de logo en ik kijk wat ik kan kijken. 'Alexa&Katie' dat lijkt wel een leuke serie! Ik klik op het eerste aflevering.

Paar minuten later.

Na een paar afleveringen ben ik er klaar mee. Maar ik vraag me nu af waar de andere zijn/zitten. Het duurde echt lang wa joh...

Pov. Yana.

We zitten met z'n alle in de stad! We zitten nu te eten in de Mac. We hebben al geshopt echt leuke kleren. En nu genieten met burgers en al! "Zeg jongens met hoeveel zitten we?.." zei Lena. "Wel we zitten met zes dombo!" Zei ik. "Dombo kijk dan met hoeveel we zijn!" Ik tel er 5 "oh sh*t we zijn Hailey vergeten..." zei ik.

"Kwut..." zei Dave. "Als we klaar zijn gaan we terug naar het Internaat" zei Dylan. "Ok.." zei ik. Na een paar minuten is iedereen klaar. We hebben ook nog iets gekocht voor Hailey als ze ook honger heeft. De restjes gooien we allemaal in de vuilbak.
________________

We zijn aangekomen op het Internaat. Gelukkig is het vrijdag want het was niet normaal deze week.. We stappen naar binnen en we gaan richting onze kamer toe. Dave deed de deur open en we zien dat Hailey ons één voor één kijkt. En als de hare de mijne tegenkomen wordt het weer een oogcontact.

Na een minuten glimlach ik naar haar. En ze glimlacht zwakjes terug. "Boys and girls morgen is er een feestje! Bij een goeie oude vriend van me" "Ik heb er in ieder geval wel zin in!" "Gelukkig hebben we geshopt!" "Was het leuk zonder mij?" Zei Hailey boos.

"Hailey het spijt ons we-"
"urgh laat maar ik ga"
"naar waar" vroeg ik.
"hoe je niet te weten!" Zei ze roepent. "Wat is dat de laatste tijd met jou?" Fluister ik in haar oor.
"Bemoei met je eigen zaken Yana!" Zei ze nog steeds boos. Wat heb ik verkeerd gedaan?

Pov. Hailey.

Ik ben boos... ja! Ze kunnen me toch niet vergeten. En toen Yana vroeg wat er scheelt ik wou het niet vertellen. Waarom? Wel ik wil niet dat iedereen weet dat ik op meisjes val. En straks wordt ik rot uitgescholden! En straks ben ik ze kwijt.. Ik wil dat niet...

Ik pak mijn jas en ik ga uit de kamer net dat ik de deur wil open doen slaat Yana hard  tegen de deur.
"Wat is er Hailey je doet raar de laatste tijd"
"er is niks" "jawel Hailey!" Zei ze roepent. "Er is niks zeg ik je!"
"Jawel er is iets. Ik laat je niet alleen oké?!"

Best lief. Ik voel dat ik moet blozen nu...

"Wat is er ik wil je helpen!..." "ikvalopmeisjes" floep ik eruit.
"Ga eens zitten" zei ze.
"Zei het rustiger" ik zucht en ik ga zitten. "Ik-ik.."
"Ja?.."
" Ik val op meisjes..." "wat!?" Zeiden de andere in het koor. Ik wil nu echt vluchten hé!...

Iedereen kijkt mij aan. Ik voel me echt niet goed hierbij. Ik loop zo snel naar de badkamer.

Ik doe de sleutel erin en blijf in de badkamer een tijdje zitten...

Nieuw hoofdstuk! (Vergeet niet te stemmen💕😄😙)

Huh?,I'm gay?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu