Pov. Hailey.
"Wtf deed je Yana?" "ik wil niet dat je met die gast afspreekt!" zei ze boos. "En waarom" ik kijk haar streng en serieus aan. Ik zie haar nadenken. Ze liegt ofzo. "Zeg op" zei ik.
"Hij is een player!" "oh en dat zeg jij?,ik mag toch afspreken met wie ik wil? Ik ga toch ook niet bij jou doen?'' ''ik. wil. dat. niet. Begrepen!" " je bent mijnoeder niet!"
schreeuwde ik. En ik loop boos weg.
Pov. Yana.
Ja sorry hoor? Mag ik je niet beschermen? Geen dankje ofzo... You know what, ze zoekt het zelf maar uit!
Na school...
Eindelijk! School klaar! Ik loop naar mijn kamer en maak snel mijn huiswerk. Want ja ik wil mijn boy weer zien hé! Net als ik klaar ben met mijn huiswerk stop ik het in mijn tas en ik doe iets sexy's aan. Als jullie willen weten ik ga naar de club voor mijn boyfriend ;) wel ik miste hem dus ja...
"Waar ga je naartoe?'' vroeg Hailey. " Gaat je niks aan'' zei ik normaal. En ik duw haar een beetje bij de deur...
Pov. Hailey.
Yana heeft echt een sexy pak aan. Wat zei ik?... We hebben ruzie en ik zeg dit. Help mij oké! Ik ben op haar en we hebben ruzie... Hoe kan ik het haar vertellen? Ik weet zeker dat ze niet op mij is. I don't care hoeveel ik het heb gezegt... Ik wil haar...
Ik doe mijn jas aan en ben buiten. Om even een luchtje te scheppen. Ik zie Yana in de verte dat ze bij een jongens staat en ik zie ze zoenen. Tranen vielen uit mijn ogen. ''ik wist het! "
roepte ik luid zodat bijna iedereen konst horen die hier op straat was. Zelf... Je weet wel...
Pov. Yana.
"Ik wist het!" roepte een bekend stem. Ik draai waar die geroep vandaan kwam... Hailey..
Wat doet zij hier? Zat ze mij te spioneren??? Ik liep naar haar toe maar ze is weggaan lopen. "Kom gaan we nu?" vroeg Dylano. "J-ja ja is goed..."
wie was dat misschien?" "uh gewoon iemand niks belangerijk ofz..." "kom!" ik besluit het te vergeten en ik kwam met hem mee....
Pov. Hailey.
Ik loop huilend naar de kamer. Ik krijg vragende blikken maar ik negeer het. ''Hailey waar ga je naart-" "ga je niks aan" zei ik boos. En doe de deur achter mij keihard dicht...
Pov. Lena.
Hee ik ben er nog hoor don't forget me!, wat is er met Hailey?? Zou ik het vragen? Ja duh of anders denkt ze dat ik geen goeie vriendin ben.
Ik loop naar de badkamer en ik hoor haar huilen. Wat zal er zijn?
''Hailey doe de deur open!'' "laat mij Lena" "wat is er toch met je de laatste tijd..." en ik zucht. Na een paar minuten doet ze de deur open.Ik zie haar rood huilen. Ik knuffel haar. Want ja ik wil haar niet zo zien! "Wat is er..." "kom ik vertel het je" zei ze snikkend. En ze trekt me mee naar het toilet.
"Wel... Ik" "ik wat..." "je weet dat ik lesbi ben he...'' ''ja...'' ''wel... Ik ben op Yana...'' ''dat meen je niet...'' "shhhht'' " oops..." zei ik. Ze lacht.
"En wat is de reden?'' ''wel... Toen ik buiten was zag ik haar kussen met een jongen...'' zei ze nog steeds triest in haar stem. " noooooo" zei ik. "Sinds wanneer heeft zij nu weer een lief? En daarom had ze dat pak aan...''
''Kom hier'' en ik knuffel haar.Ze trekt terug. ''Sorry dat ik je trui nat maakte'' ''is niet erg.." "Er zwemmen genoeg vissen in de zee''
''ja weet ik..'' zei ze. ''Gaat het een beetje?'' ''ja het gaat...''
Pov. Onbekend.
Haha nu weet ik haar geheim, ik ga haar leven echt zuur maken zodat ze zelfmoordpleegt HAHAHAHA
Pov. Yana.
1 uur later
Home sweet home! Het valde best wel mee. De date van mij en Dylano.
Maar wat ik eingelijk me afvraag... Waarom was Hailey aan het huilen? En waarom was ze daar? Zou ik het haar vragen?... Ja zeker? Onze ruzie moet niet heel ons leven blijven duren... En dat wou ik ook helemaal niet dat het zo uit de hand liep...Ik kom de kamer binnen en ik zie dat mijn vrienden dat ze aan het lachen zijn. Waarom weet ik niet.
"Wat is er zo grappig" vroeg ik lachend. Ik zie ze allemaal mijn kant kijken. Hailey die kijkt verdrietig en boos tegelijk en de rest wel normaal. Ik zie dat Hailey weggaat. Wel naar de badkamer zeker?
"Wat is er met haar?'' ''niks Dylantje van me niks" zei Lena met een smile op haar gezicht. Terwijl het een fake was.
"Ik ga naar Hailey zien jullie wel zo" ik loop naar de badkamer.. Want daar zit ze altijd als ze verdrietig is. "Hailey doe open'' ''laat mij met rust...'' zei ze roepend. ''Doe open en nu...'' ''waarom zou ik?'' ''omdat ik met je wil praten!...''
''er valt niks te praten'' ''Hailey doe alsjeblieft open...'' zei ik spijtig.
En ik zie haar tevoorschijn. ''Wat wil je...'' zei ze nog steeds boos.
''Praten duh!'' ''praat dan...'' ''sorry van die Danté... Ja je hebt gelijk ik bemoeide daar teveel mee...''
''sorry..'' ''ok...'' ''vergeef je me?'' ''ja...'' zei ze verdrietig. ''Wat is er?'' ''niks!''
''en trouwens ik zag je buiten'' ''wat deed je daar? Was je mij aan het spioneren?'' ''n-nee helemaal niet"
" je liegt...'' 'Helemaal niet... " ze loopt weg maar ik pak haar arm vast en ik trek haar naar me toe."Hailey antwoord op mijn vraag" en ik zie haar verdrietig kijken.
"Nee" zei ze" "dus je liegt niet?" ze zei er niks op. Ik knuffel haar zonder dat ik het wist...
"Hailey als er iets is vertel het mij okey??'' ''ok...'' en we knuffelde elkaar voor een tijdje...
:)
YAY NIEUW HOOFDSTUK! Okai doei YEET 😋❤
JE LEEST
Huh?,I'm gay?
Teen Fiction2de boek van me😏 Er komt een nieuw meisje op het internaat. Ze is een normaal meisje bijna zoals iedereen. Ze valt alleen op meisjes maar niemand weet het,zelfs haar ouders niet. word ze geaccepteerd door haar nieuwe\oude vrienden? Lees dan zeker...