26.0

546 10 3
                                    

Pov. Yana.

Dat kan niet dat ze op mij is toch? Ze maken een grapje!...

"Nee nee hoor het is echt!" zei Hans die daar nog steeds op tafel zat te vertellen. Wat.... Dit kan gewoon niet... Dus dat wou hij vertellen? Ik ben niet op haar ookal hebben we 1 keer gezoent in de club zo?... Ik pak mijn spullen en ik loop naar mijn kamer.

Pov. Hailey.

Ik kom hier nooit meer terug echt niet! Ik dacht dat ik hier leuk zal hebben!...

Nu weet Yana het door De Lena die alles doorvertelt... Ik dacht dat ik haar kon vertrouwen maar nee dus...

Ik zie daar een parkje en een bank. Ik stapte er even naartoe. Ik zit op de bank en ik zit uitehuilen wat alles is gebeurd. Ik wil naar huis... 'Tring..tring..' een telefoon?  'Papa❤😘💥' stond er op ik neem op.

P:papa
H:Hailey

P: uhm.. Hailey... Ik moet je iets zeggen...
H:ja wat is er?...
P:er is iets met mama...
H:w-wat *snik* is er met haar?
P: wel ze had een auto crash...
H:w-wat...
P:ze ligt nu in het ziekenhuis...
H:komt het goed met haar?...
P:de dokters zijn vol op aan het werk lieverd sorry...
H: *huilt*
P:schat gaat het ?
H: pa ik moet je iets vertellen *snik*
P: wat is er?
H:ik ben..
P:wat ben je?...
H: IK val op meisjes!...
P: *hangt op*

Nee nee nee!.... Ik heb het verpest... Ik wist dat hij dat niet goed gaat vinden... Ik zie een soort mesje naast mij... Oh misschien kan ik mij even snijden... En dan komt alles goed! Ik pak het mesje en snijd me. Heel zachtjes tot er bloed uitkomt..

Pov. Lena.

Nee nee!!! Nu gaat ze denken dat ik het doorverteld heb terwijl dat dat niet zo'is!.. "Jongens we gaan Hailey heeft ons nodig!"

en we staan op en we zoeken...en zoeken...
"Jongens,kamer!" we lopen naar de kamer en doen de deur open. We zagen Yana met haar gsm... "Waar is Hailey?'' ''weet ik niet... En waarom zou ik moeten weten?'' zei ze bot. ''Wel ze is weg..'' ''i don't care..''

en ze negeert ons. Ze is echt zot... Eerst geen problemen dat Hailey lesbisch is en daarna... Ugh laat haar ook maat ze heeft ons niet meer nodig hoor...

''Jongens misschien buiten'' we lopen naar buiten en we zien een meisje die iets aan het doen is.

Ik stapte dichter bij om te kijken dat het Hailey was. Ja t's haar! Ik loop naahaar toe en ik zie haar... " Hailey waarom snij je jezelf? ''

''Mijn leven word verpest..'' ''ik heb het niet door verteld ik ben seri-'' ''Ja!?'' ze staat ook op.

"Hailey, luister ik heb niks doorvertelt, anders had ik het wel aan de andere vertelt!''  zei ik boos.
Ze kijkt verdrietig.

" sorry..." zei ik. Ze gaat gaan zitten op het bankje waar ze net zat en ze zat te huilen...

Ik knuffel haar maar ze weigerde... ''Ik heb niemand meer nodig...''
''jawel Hailey! We willen je hier niet alleen laten! Yana zal van je houden, denk ik... Hoop ik...''

''jaja... Ze heeft gezoent met haar vriendje!'' ''Heeft ze een vriendje?'' vroegen dylan,ivan en Dave...

"Ja...ik zag haar zoenen met een jongen...''
''ze zei ooit dat ze geen lief had!...'' ''wel dan liegt ze...'' zei Ivan...

''Dat weten we ook wel sukkel'' Hailey lacht. ''Maar vertel waarom snijd je..''

''wel mijn ma ligt in het zieken huis, Yana weet dat ik op haar ben en ik heb verteld aan mijn pa dat ik op meisjes valde maar hij hangte op en het hele internaat weet dat ik op meisjes val...''

''Hij zal zeker niet buiten sturen ofzo,als hij dat doet pak ik mijn messen weer bij'' ''girl doe normaal'' zei Dave. ''Ewa ja ik ga dat doen!'' ''het is al goed Lena...''

''maar kom je mee want het wordt koud...'' ''ja..okey...'' ''als die Hans nog iets zegt dan sla ik hem en ik neem een kip mee die hem 100 hollen geeft!'' ''HAHAHAHHAHA'' ze proest van het lachen. Yes de oude Hailey is back! ''Allez kom hier'' zei ik ook lachend. Ze knuffeld me als eerst. Oh had ik niet verwacht...ik knuffel haar terug...

Na aangekomen in onze kamer zit Yana steeds op haar gsm ugh... Ik snap haar echt niet! ''Zit je daar nog steeds?'' ''ja? Hoezo?'' ''ugh ik snap je echt niet hé" "kom Hailey we gaan'' ''naar waar gaan jullie'' ''ahn nu ben je bezorgt! Wel trek je plan Yana!''
 
Pov. Hailey.

Lena trekt me mee maar ik weet niet waar... ''We gaan naar Hans'' ''oke?'' na aangekomen in zijn kamer klopt Lena op zijn kamer en hij zei ja dus we komen  binnengestormt. ''Hoe durf je ons af te luistere' jij k" t mongool! " en zij sloeg hard in zijn gezicht. "Dat veriend je jij sukkel!" en we zijn weg...

Pov. Hans(die ONBEKENDJE)
''Tfoe hoe durfde ze mij te slaan!'' pas maar op Lena en Hailey ik ben nog steeds niet klaar!...

Iets korter but okaii (: wat voor wraak gaat Hans nemen denken jullie? Laat achter (::

Huh?,I'm gay?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu