Pov. Yana.
Ik wacht op haar antwoord. "Uh... Ik ga me douchen" zei ze snel. "Maa-" en ze deed de deur dicht.
Tof.... Ik eet mijn eten op en ik ga me omkleden. Een Adidas trui met nog een jeans-short en Vans schoenen. Ik ga richting de badkamer. Op slot. Ik klop op de deur.
"BEZET!" Zei de stem Dave. Ik zucht. "Ik haat je Dave" zei ik. "Ik hou ook van jou Yana" zei hij lachend. URGH! dan maar ff make-up uit mijn kast.
Ik ben nu klaar met make-up en ik doe nog mijn jas aan en ik sta even voor de spiegel "Perfect" zei ik tegen mezelf. De andere zijn ook klaar en we gaan samen naar onze les.
Schooldag gedaan.Pff die lessen waren saai. Het was vreselijk. Maar gelukkig zat ik met mijn vrienden bij muziek. We gaan met z'n allen naar onze kamer. We doen de deur open en we leggen onze tassen neer.
"Geen huiswerk" zei ik.
"Gelukkig maar" zei Ivan.
"Jongens ik ga met Dylan ergens naartoe" "en ik en Ivan gaan naar een paar boys" "is dat erg?" Vroeg Lena. "Nee hoor" zei ik. "En jij Hailey" "het is niet e-erg.." "Yas!" "We vertrekken al doei!" "Doei!" Zei ik en Hailey tegelijkertijd.En de deur is dicht. "Rust" zei ze. "Ik ben hier ook nog hoor"
ik zie haar licht blozen. Raar maar ok."Maar kun je me nu vertellen wat er gebeurd is?" Ik zie dat ze schrikt toen ik het zei. "Uh..." "wel?" Ik zie haar nadenken. "Okay.." En ze gaat naar het bed van Lena en ze zit erop. "Uhh.."
"Wel" vertelt ze. "Toen we bij dat feestje waren had je een paar keer whisky of wat dan ook gedronken. Na drie of vier was je een soort van aangeschoten denk ik" ze zucht. "En.." "en wat?" "Wel je kwam naar me toe en je..." "..." "Ik kan het niet zeggen..." "waarom.." vroeg ik zacht. "Je had me gekust..." floepte ze eruit.
"Ben je serieus..." "Ja.." zei ze zacht. "Wat!?"
"Heb je me terug gezoend ofzo?! " zei ik boos.
Ze zei een tijdje niks."Komt er nog wat van?" "J-ja.."
Ik schrik. Ik heb niks tegen gay mensen ofzo maar wat is haar probleem?
"Wist je wel dat ik hetero ben?" "Missch-hien." Zei ze zacht. "Ik zeg het je dat kus betekende niks oké.. Ik was alleen dronken vergeet dat niet"
ze schrok ervan. en boos stap ik naar de badkamer.
Pov. Hailey.
Urgh WAAROM HEB IK HET ERUIT GEFLOEPT, gelukkig weet ze niet dat ik op haar ben. Dat zoen voelde goed. Voor mij dan... En nu is ze boos.. denk ik....
wat moet ik nu doen!? Naar haar toe gaan om sorry te zeggen? Ok nee dat maakt alleen maar erg en voor mezelf ofzo. Ik speel wel even gitaar voor mij een beetje vrolijk te maken.
Ik pak mijn gitaar erbij en begin een liedje van Ed sheeran 'perfect'
Na een paar minuten te spelen en te zingen ga ik popcorn gaan halen (Ja voor netflix) en nog een drankje. En Yana die is denk ik nog aan het stampen op de badkamer denk ik...
Wat vinden jullie van deze hoofdstuk?? (stem😌)
JE LEEST
Huh?,I'm gay?
Teen Fiction2de boek van me😏 Er komt een nieuw meisje op het internaat. Ze is een normaal meisje bijna zoals iedereen. Ze valt alleen op meisjes maar niemand weet het,zelfs haar ouders niet. word ze geaccepteerd door haar nieuwe\oude vrienden? Lees dan zeker...