ΚΕΦΑΛΑΙΟ 23
βλεπεις μονο αυτο που τα ματια σου θελουν να δουν,Πώς η ζωή θα 'ναι όπως την θες..Είσαι ψυχρός Όταν η καρδιά σου δεν είναι ανοιχτή,Είσαι τόσο απορροφημένος με πόσα παίρνεις Ξοδεύεις τον χρόνο σου με μίσος και λύπη,Είσαι διαλυμένος Όταν η καρδιά σου δεν είναι ανοιχτή...
αν μπορούσα να απαλύνω την καρδιά σου
δε θα ήμασταν ποτέ χώρια
παραδώσου σε 'μένα,εσύ κρατάς το κλειδί
Πλέον δεν υπάρχει νόημα για το φταίξιμο,Και θα 'πρεπε να ξέρεις ότι υποφέρω το ίδιοΑν σε χάσω Η καρδιά μου θα ραγίσει...Η αγάπη είναι ένα πουλί, χρειάζεται να πετάξει Άσε όλο τον πόνο μέσα σου να πεθάνει,Είσαι ψυχρόςΌταν η καρδιά σου δεν είναι ανοιχτή - madonna frozen
writer's point of view..
<<θα σε σκοτωσω αθλιε,δε θα περασει σε κανεναν σας αυτο>> τα χερια του μπραιαν επεσαν επανω στον γιακα του μαικ ο οποιος φαινοταν ζαλισμενος αλλα το πονηρο χαμογελο ειχε αστραψει καθως το κοκκινο αιμα στολιζε τα δοντια του
<<τι εγινε φιλε? θα μεινεις παλι μονος?>>
εφερε με δυναμη κοντα του τον μαικ σχεδον πνιγοντας τον και υστερα τον μαξ..
<<δε προκειται να σας αφησω ετσι ΤΡΕΞΤΕ ΔΕΙΛΟΙ ΝΑ ΚΡΥΦΤΕΙΤΕ ΓΙΑΤΙ ΟΤΑΝ ΣΑΣ ΒΡΩ ΘΑ ΕΥΧΕΣΤΕ ΝΑ ΕΙΧΑΤΕ ΠΕΘΑΝΕΙ>>
πλησιαζοντας περισσοτερο,τους εφτυσε υποτιμητικα και αρχισε να τρεχει προς την εξοδο οπου εκεινη δεν βρισκοταν εκει,ειχε βγει ειδη εξω σχεδον τρεχοντας και μακρια του,τον μισουσε! μισουσε που δεν ηταν αρκετα δυνατη ωστε να τον βοηθησει να βγει απ'τον εθισμο,ενιωθε τοσο μεγαλο πονο μεσα του και ενιωθε πως δεν ηταν αρκετα δυνατη για να τον γιατρεψει ,αυτο την σκοτωσε ...την ριμαξε...
τα δακρυα της αρχισαν να τρεχουν απο τα πιεσμενα της ματια,ηθελε οσο τιποτα να χαθει και να μη την βρει εκεινος ποτε,ηθελε να τον ξεχασει,οταν μια δυνατη ζαλαδα την καθήλωσε σε ενα σημειο αδυναμη να κανει το οτιδηποτε,ηταν ετοιμη να πεσει στην μεση του δρομου οταν τα χερια του περασαν κατω απο τους βμους την εγκαιρως κρατωντας την σταθερα και σφιχτα...τοτε εκεινη βγηκε απο τον λήθαργο και τον κοιταξε γεματη θυμο..
<<ΜΗ ΜΕ ΑΓΓΊΖΕΙΣ>>
<<ΑΦΗΣΕ ΜΕ ΝΑ ΣΟΥ ΕΞΗΓΗΣΩ>> της ειπε προσπαθωντας νατην κατησει μα εκεινη τιναζε τα χερια της και δημιουργωντας μια δυνατη αποσταση μεταξυ τους,υψωσε το δαχτυλο της δειχνοντας τον απειλητικα..
YOU ARE READING
Παραδώσου στην Φωτια!
ActionΤολμας να αντισταθείς στη φωτια του παθους? Γιατι εγώ δεν μπόρεσα να της αντισταθώ...