#13

380 26 0
                                    

Lydie docela brzo odjela domů a já měla dům jen pro sebe. Nudila jsem se sama natolik, že jsem uklidila celý dům.

Kolem jedné mi přišla zpráva od Scotta, že jde celá parta dneska do zábavního parku, že pokud budu chtít můžu se přidat. Samozřejmě jsem souhlasila.

Vyběhnu nahoru do pokoje ze skříně si hodím na postel černé kraťasy a bílou volnou košily na, které se zespodu dal zavázat uzel.

Rychle si v koupelně rozčešu vlasy obléknu se zavážu si na košili uzel a do vlasů si dám jako čelenku brýle. Jakmile uslyším znovek jdu rychle otevřít.

„Theo?” zarazím se. 

„Ahoj” usměje se.

„Hele já teď někam právě jdu pryč takže...” podívám se na cestu u domu kde stojí Jepp Stilese ve, kterém sedí Stiles, Scott a Liam.  Hned v autě za nimi Allison, Isaac a Lydie.

„Aha tak budeš večer doma?”

„Já momentálně vůbec nevím přijď zítra dobře?” dám mu pusu na tvář a jdu za klukama do auta.

Nasedám do Stilesova Jeppu dozadu k Liamovi a ještě Theovi zamávám a odjíždíme.

„Co to bylo?” otočí se na mě Scott.

„Nic mezi námi není jen jsem chtěla trošku snad potrápit Isaaca”.

Scott zvedne ruku abych si s ním plácnula „Dobrý plán Charlie”. Plácnu si s nimi a všichni se zasmějeme.

Přijíždíme k zábavnímu parku kde Stiles s Allison zaparkuji a všichni společně jdeme k pokladnám zaplatit si vstup.

„Ty Liame jak to, že nejel Mason?” začnu se zajímat. 

„No nebral mi mobil a zdá se mi, že to včera pěkně přehnal” 

„V tom s tebou rozhodně souhlasím”

Snažím se dělat, že je pro mě Isaac už prostě minulost a docela se mi to i daří. První jsme se rozhodli jít na volný pád. Stojím v řadě a pozoruju jak Scott nervózně přešlapuje. Jdu za ním a chytnu ho pevně za ruku.

„Nic to není neboj”

Podívá se na mě „Co když se něco uvolní?”

„Scotte denně je tady sta tisíce lidí a každé ráno dělají kontroly. Pokud vím tak tady ještě nikdy žádná nehoda nebyla věř mi”

„Dobře” pevně mi sevře ruku.

Přichází na nás řada sedím vedle Scotta a Stilese to bude zase něco pomyslím si. Všechny nás pořádně připoutají zabezpečí a začneme stoupat nahoru.

„Scotte no tak” ozve se Stiles.

„Začínám se bát už i já” pousměju se na něj.

„Jo slyším tvoje srdce” ušklíbne se na mě Scott.

„Vtipný hlavně, že to tvoje je naprosto klidné” vracím mu to.

Chytnu ho za ruku blíž ke mě, kterou se drží pevně konstrukce. 

„Scotte no tak bude to sranda” ozve se znovu Stiles.

„Stilesi si dneska nějaký až moc hyperaktivní všiml sis toho?” trošku se nakloním abych na něj viděla. 

„Jo já vím jen jsem ještě nikdy nebyl v zábavním parku s přáteli jen s rodinou”

Vyjedeme konečně nahoru a během chvilky padáme zase dolů oba se Stiles křičíme a pištíme jen Scott vydává naprosto podivné zvuky, které se podobají praseti na porážce.

Jakmile jdeme už pomalu dolů podívám se na Scottův výraz, který si do paměti zaryju už na vždy.

Začnu se smát a pobídnu Stilese aby se podíval taky. Dali jsme potom další dvě atrakce a to Booster a vodní dráhu.

Dáme si oběd pod horkou dráhou na, kterou se po jídle vydáme.

Dám si jen hranolky protože se bojím, že mi bude zle za to Stiles a Scott si bříška pěkně naplnili.

Dojím své hranolky a ještě ukradu z jejich talířů. Po jídle jdeme do řady na horskou dráhu Lydie se vecpe k Isaacovi a Allison hodí na mě pohled a usměje se.

Konečně je na nás řada a sedí se po dvou. Lydie chytá za ruku Allison a táhne ji sebou do jednoho z vagónů.

Liam si sedá hned dopředu k nějaké blondýně a na mě zbývá Isaac. Povzdechnu a sednu si vedle něj podívá se na mě a usměje se.

„Zapomeň nesedla bych si k tobě kdyby Liam nechtěl sedět úplně ve předu”

„V tom případě jsem opravdu rád, že sis vybrala mě”

Povzdechnu a hned potom co nás zajistí pomalu vyjíždíme nahoru.

„A jinak vám to teda s Allison klape?”

„No zatím asi jo ale mám pořád takový pocit štěstí a zároveň neštěstí”

„Cože?” nechápu. 

„Nevím jak to popsat”

„Aha”

„A co ty a Theo?” 

„Cože? My dva spolu nic nemáme to bylo kvůli Lydie”

„Kvůli Lydie si mu dala pusu?”

„Myslí si, že bych to s ním měla zkusit ale není to kluk pro mě chtěla jsem ji aspoň udělat radost”

„Aha, chápu”

„No jo” rozhlédnu se po parku.

„To včera večer můžu se ti k něčemu přiznat?” zeptá se mě. 

„Nevím jestli chci to přiznání slyšet”

Chytne mě za ruku. Zarazím se a podívám na něj.

„Chtěl jsem tě políbit a teď mluvím opravdu upřímně a naprosto vážně”

Než stihnu cokoliv odpovědět jedeme dolů. Co nejrychleji vylezu ven a zamířím za Scottem a Stilesem.

„Tak jaký to bylo?” podívá se na mě Scott. 

„Chytil mě za ruku”

„Vážně?” podiví se Stiles.

„No rozhodně vás oba se Scottem držíme palce, že?”

„Rozhodně”

Byli jsme tam celý den a večer kolem desáté jsme jeli domů zbytek dne jsem se hlavně Isaacovi vyhýbala.

Usínám opřená hlavou o Liamovo rameno. Cítím něčí ruce někdo mě nese pomalu otevřu oči a vidím Stilese. Položím mě do mojí postele a přikryje.

„Děkuju za všechno Stilesi”

„Není zač Charlie a dobrou” odchází z mého pokoje a zavírá za sebou dveře.

Během chvilky slyším odjíždět auto a usínám pár vteřin na to.

Charlie's Memories {Teen wolf- The Vampire diaries/CZ}Kde žijí příběhy. Začni objevovat