Aiden s Ethan šli první hned za nimi Lori a jako poslední já s Brettem. Všichni studenti si nás pozorně prohlíželi a bylo vidět na Aidenovi, že se mu to opravdu líbí. Mám společné hodiny s Brettem a Lori s Aiden a Ethanem. Prvně jsme s Brettem docela dost bloudili ale za celý den tady jsme si tak nějak začali pamatovat učebny a další místnosti.
S obědem se usadím ke stolu nejblíže dveřím. Přisedá si ke mě Brett s Lori ale Aiden a Ethan si sedají úplně jinam jak jinak. Chytnu Bretta pod stole za ruku a propletu si s ním prsty.
„Můžu si přisednout?" zeptá se kluk vypadající skoro jako dítě.
„Jasně posaď se" usměju se.
„Jsem Stiles" podává mi ruku, kterou přijme Lori „Já jsem Lori tohle je můj bratr Brett a jeho přítelkyně Charlie" usměje se.
Podíváme se s Brettem na sebe a usmějeme se. Za chvilku si k nám přisedá nejlepší kamarád Stilese Scott, po té přítelkyně Scotta Allison a kamarád Scotta z mladšího ročníku Liam. Nakonec ještě kamarádi Allison Lydie, Isaac a kamarád Liama Mason.
U stolu bylo docela veselo byli hodně milý. Skoro pořad jsme se smáli při vyprávění Stilesových přiběhů. To stejné se opakovalo i další den a po chodbách jsme najednou s Brettem už nechodili sami ale pokaždé ve společnosti někoho od stolu z oběda.
Přišli jsme společně s Lori a Brettem k naší skrýši smečky.
„Nebudete se vykecávat s obyčejnými idioty rozumíte?! Kvůli toho už jsme ztratili patnáct minut tréninku" obořil se na nás okamžitě Aiden.
Nikdo z nás neměl odvahu na to jim jakkoliv odmlouvat nebo se s ním dokonce hádat. Ethan si mě zavolal k sobě. Vždy trénujeme tak, že si Ethan vezme jednoho z nás a věnuje se mu pořádně zatím co Aiden si vezme zbylé dva kteří, to mají volnější.
„Nebudu tě šetřit jako trest za to, že jste přišli pozdě" podívá se na mě jen kývnu a připravím se na boj. Vytasí drápy a vycení na mě tesáky.
Oženu se po něm jako první přičemž mi uhne a hned na to se ožene on po mě. Tak tak se vyhn. Jen mě více rozzuřilo, že jsem Ethana minula podstatně jako vždycky.
Ožene se po mě znova a vyhnu se mu tak, že udělá pár kroků přede mě. Otočím se odrazím o jeho záda a udělám tak přemet dozadu čímž si zajistím odstup.
Tím ho ale podráždím. Rozběhne se mým směrem nabere mě jako hráč při americkém fotbalu svého protivníka a vrazí se mnou do stromu. Couvne a já se chytnu rukama o strom abych neztratila rovnováhu a nespadla. Napřáhne se a dá mi pěstí, která mě složí k zemi.
„Charlie!" přiběhne ke mě Brett "Jsem v pohodě" utřu si ze rtu krev. Zvedne hlavu a podívá se na Ethana.
„Zapomněl si sakra, že není vlkodlak?!" s vrčením se na něj podívá i Brett.
„Klid draku mění se mění tak tady netvrď, že není vlkodlak podívej už se hojí jen je to chiméra na půl banshee a na půl vlkodlak" připoměl mu Ethan.
„Tak pro dnešek končíme zase pozítří tady jasné?" podívá se na nás Aiden a všichni tři Brett, Lori a já kývneme.
Brett mi pomůže na nohy „Díky" pousměju se.
„Není vůbec zač ale měli bysme tě odvést domů ať se o tebe táta nebojí" podívá se Brett na svou sestru.
„Brett má pravdu" uzná Lori.
„Pustím vás potom do pokoje oknem."
Zaklepu na dveře a táta otvírá „To jsou k nám hosti jak se máte vy dva pojďte dál" ustoupí stranou a všichni tři vcházíme dovnitř.
ČTEŠ
Charlie's Memories {Teen wolf- The Vampire diaries/CZ}
FanfictionCharlie je chimérou vlkodlaka a banshee což není zrovna nejlepší kombinace. Přichází o mnoho lidí a seznam se stále zvětšuje přijde na to proč? A co když se do jejího života nevpletou jen vlkodlaci ale i upíři? Charlie ztrácí paměť a při pokus ji vr...