Celá takto kapitola bude psaná z pohledu Isaaca aby jsme měli aspoň trochu představu o tom co se děje v Beacon Hills zatím co je Charlie v Londýně a nikdo o tom neví.
______________________________________________
Ráno jsem čekal na Charlie u její skříňky a když zazvonilo na hodinu a ona tady stále nebyla vydal jsem se do učebny.Zkoušel jsem ji psát i volat ale nic ještě horší bylo, že neví co jsem udělal a proč je na mě naštvaná teda do té doby než do učebny vešel Parrish a vzal si z hodiny mě, Stilese, Scotta a Lydii.
Všichni jsme s ním šli do prázdné učebny. „Mám pro vás bohužel špatné zprávy” zapíchl pohled do země.
„O co jde?” zeptá se Scott.
„Jde o to, že vás musím vzít na stanici k výslechu jako přátele Charlie jelikož se od včerejšího večera pohřešuje nebere rodičům telefon ani nereaguje na zprávy”
V tu chvíli mi skoro zaskočilo Charlie se pohřešuje? Včera večer vypadala naprosto v pořádku. Parrish nás ze školy odvezl na stanici kde si táta Stilese bral nás všechny dovnitř jednoho pod druhém.
Hned po Lydii, která byla první jsem byl na řadě. Zvednu se vejdu do kanceláře Sheriffa a zavřu za sebou dveře.
„Sheriffe jestli jde o vtip tak mi to prosím řekněte neřeknu Charlie, že jste mi to řekl” sednu si na židli před jeho stolem.
„Isaacu ani nevíš jak rád bych to řekl ale nemůžu nemáme ani žádné stopy. Pokoj je uklizený žádné cizí otisky prstů než vás jako jejích přátel se tam nenašli a na oknech nebyla ani stopa po pokusu o to se dostat dovnitř upřímně jsme v koncích” dívá se z okna.
Prudce se zvednu a praštím do stolu „Nemohla se jen tak přece vypařit!”
„Proto chci ze všech nejvíce mluvit s tebou jako s jejím přítelem a taky si ji ty viděl jako poslední”
„Byl tam ještě Raeken”
„Myslíš Theodora Raekena?”
„Ano toho” znovu si sednu.
„Pošlu pro něj Parrishe” vyjde ven z kanceláře a můj mozek začne pořádně pracovat. Kde by Charlie mohla být? Sheriff se vrátil a začal.
„Chodíte spolu je tomu tak?”
„Je ale nevím co vám to pomůže při jejím hledání” nervózně začnu klepat nohou o zem.
„Tak a teď k tomu důležitému měli jste nějaké problémy nebo třeba nějaká nedávná hádka?”
„Ne vůbec ne. Nejsem spolu ani moc dlouho nanejvýše pár týdnů”
„A nevíš o někoho kdo by ji chtěl za každou cenu ublížit?”
„Znal jsem ale ten už je mrtvý jinak nevím o nikom”
„Dobře tak a teď mi řekni vše co se stalo když jste se viděli teda naposledy”
„No takže večer jsem přespal u nich Charlie šla dělat snídani a já vybíral film. Vybral jsem nějaký slaďák protože jsem myslel, že je má ráda ale moc jsem nezabodoval a potom přišel Raeken. Hráli jsme karty a potom ještě koukali na televizi a nakonec nás oba najednou vyhodila ven proto abych jsme se potom nehádali kdo půjde od ní poslední to je vše”
„Dobře díky. Můžeš jít”
Už jsou to tři měsíce a nikdo ještě stále nenašel ani jedinou stopu.
Začíná podzim Charliino nejoblíbenější období v roce. Vcházím do školy a mířím za Scottem a Lydii. Když je Charlie stále nezvěstná moc se nebavíme. Ne tak jako kdysi kdy jsme se na celé kolo smáli vtipům vzájemně jeden druhému a teď? Teď se bavíme jedině o úkolech.
Celý den utíkal stejně pomalu tak jako ty všechny ostatní dny jako by Beacon Hills bez Charlie bylo nějakým způsobem uvězněné v čase. Začal jsem mít i podezření na to, že Lydie něco ví a nechce to nikomu říct protože nevypadá, že by ze zmizení Charlie byla tak vykolejená jako my ostatní.
Všichni žijeme také zase se strach protože se neví co se ji stalo ale policie uvedla nejvíce možný únos a to tak, že jim sama otevřela ale kdyby ano bránila by se jenže normálním lidem to takhle Sheriff vysvětlit nemůže.
Lidé se bojí o své děti odvádí je do školy a zase vyzvedávají a studenti začínají domů chodit po dvou a více tak jako kdysi já a Charlie. Už mě to ničím jak jen sedím a vlastně nemůžu nic dělat její rodiče nereagují na nikoho jiného než mě a policii prostě se najednou všechno hroutí.
Nemůžu spát zaprvé je horko a zadruhé vím, že někde tam je i Charlie musím od zítřka začít něco dělat. Nebudu už jen tak sedět no uvidíme kdo se ke mě zítra přidá a pomůže mi.
ČTEŠ
Charlie's Memories {Teen wolf- The Vampire diaries/CZ}
FanficCharlie je chimérou vlkodlaka a banshee což není zrovna nejlepší kombinace. Přichází o mnoho lidí a seznam se stále zvětšuje přijde na to proč? A co když se do jejího života nevpletou jen vlkodlaci ale i upíři? Charlie ztrácí paměť a při pokus ji vr...