Zvednu se a vydám pomalu směrem ke dveřím.
„Kam jdeš?”
„Co? Ehm ehm za holkama” usměju se otevřu dveře a vyklouznu ven. Rozhlédnu se okolo. Zase se mi to jednom zdálo ještě jednou se pro jistotu pořádně rozhlédnu.
Na parkoviště přijíždí auto, které mě svými světly na malý moment oslepý. Rukou si udělám stín. Poznávám to auto. Patří Monroové.
„Charlie co tady děláš?” promluví na mě Ethan otočím a dám ruku dolů na čemž auto najednou někde zmizí.
„Co tady děláš ty?”
„Vypadáš jako by jsi viděla ducha”
„Myslím, že jsem ho viděla Ethane”
Vrátím se na pokoj.
„Kde je Boyd?”
„Šel do automatu”
„Aha” usedám opět na postel. Je tady takové ticho otevřu si šuplík a trošku ho prošmejdím nic zvláštního jen ručník, mýdlo a ovladač. Vyzkouším jím zapnout televizi ale nic. Nefunguje.
„Půjdu se osprchovat” zvednu se vezmu si tašku a zavřu se v koupelně.
Osprchuju se převléknu do čistého oblečení (kraťasy a tričko s krátkým rukávem na spaní) a vrátím se do pokoje.
Isaac se na mě dívá. Pozoruje mě jak přecházím po pokoji abych si u dveří odložila tašku.
„Nespravím to, já to teď nespravím!” zvedl na mě hlas.
„Isaacu?” zaraženě jsem ho pozorovala a trošku odstoupím dál.
„Cože? Řetězy?” pokračoval vyděšeným hlasem „Mám vlézt dovnitř?”
Zůstanu stát a ostražitě ho pozoruju.
„Isaacu co to říkáš?”
Najednou vyskočí a schová se pod peřinu přičemž začne křičet a já leknutím vykřiknu taky.
Sednu si rychle na postel k němu a jemně s ním zatřesu „Isaacu? Isaacu!?”
Prudce se posadí a pevně mě obejme „Charlie” začne popadat dech.
„To nic jen se ti něco zdálo” pohladím ho po vlasech.
„Půjdu se radši podívat i na Stilese a Scotta” zvednu se „Zůstaň tady” vydám se ven z pokoj kde narážím na Lydii, Allison a Stilese.
„Lidi tady se děje něco divného” promluvím jako první.
„To celou dobu říkám” povzdechne Lydie.
„O co jde?”
„Lydie říkala, že když šla pro výměnu ručníků ta ženská u okýnka ji řekla, že jsou na prvním místě mezi motely v celé Californii v počtu sebevražd bylo jich údajně 198 a teď je tam číslo 201 a Stiles si myslí, že jde o vlkodlaky ale ty vypadáš v pořádku”
„Počkej Allison zpomal chceš mi tvrdit, že je tohle motel sebevrahů?”
„Už jsme zastavili Ethana” ozve se Stiles.
„No já jsem měla nejspíš vidiny ale nic to se mnou neudělalo a Isaac si myslel, že ho někdo u nás v pokoji chce zavřít do toho mrazáku”
„Možná to na tebe tak nepůsobí protože si na půl Banshee a ty mají výbornou imunitu” podrbe se zmateně na zátylku Stiles.
„Vy dva najděte Boyda ty se Charlie postarej o Isaac a já najdu Scotta” kývnu a vrátím zpět do pokoj. Rozhlédnu se ale Isaac nikde.
„Isacu?” jdu se podívat prvně do koupelny třeba se snaží uklidnit ledovou sprchou, jenže v koupelna je prázdná.
„Isaacu?! Kde si sakra?!” vrátím se do pokoje.
Zaslechnu zvuky z pod postele Isaaca. Pomalu se sehnu dolů a s úlevou se usměju na Isaaca, který se mě vyděšeně podívá.
„Neboj se to jsem já Charlie” natáhnu k němu pomalu ruku ale on začne vrčet.
„Isaacu nikdo tady není ten člověk odešel jsme tady jen já a ty pojď ven. Neboj se víš přece, že bych ti nikdy neublížila”
Lydie se Stilesem náhle vtrhnout dovnitř leknutím se praštím o postel do hlavy. Zvednu se a sednu si na postel „Neumíte klepat? ” chytnu se za hlavu.
„Na co je ta světlice?” zaraženě se na ně podívám.
„Probudí ho z těch vidin a slyšin” posadí se vedle mě Lydie a podívá se na mou ránu po, které by normálně zůstala pěkně velká boule. Stiles zatím vlezl pod postel za Isaacem.
„Nic to není” poplácá mě konejšivě po ruce Lydie.
„Díky ale nechtěla jsem zkontrolovat”
„Není zač a teď co nejrychleji najít Scotta” zvedne se na nohy.
„Běžte sami zůstanu tady s Isaacem počkám až se vrátí i Boyd a dám na ně pozor”
„Dobrý nápad, buď opatrná” zavře za nimi dveře Stiles.
Isaac vyleze z pod postele celý od pavučin a prachu. Zvedne se a vydá do koupelny chytnu ho za tričko a stáhnu do sedu na druhou postel.
„Co to děláš chci jít do sprchy”
„Promiň ale ne nenechám tě bez dozoru a ani Boyda až přijde. Vytáhnu ti ty pavučiny z vlasů a převlékneš se”
Po příjezdu domů jsem vše tátovi povyprávěla v tu chvíli to bylo děsivé ale když se nad tím zpětně člověk pozastaví je to vlastně docela zábavná historka a taky skvělý duchařský příběh.
Doma jsem si dala dlouhou a hlavně horkou sprchu.
Převléknu se do pyžama vyčistím si zuby a vrátím se do pokoje. Všimnu si otevřeného okna a pomalu dojdu k němu. Vykouknu ven ale nikde nikdo a tak ho zase zavřu schovám si věci do skříně.
Jakmile ji otevřu vykoukne na mě Isaac, kterého instinktivně praštím a vyděšeně vyjeknu „Co tady sakra děláš?!”
„Promiň nechtěl jsem tě vyděsit” vyjde ven a sedne si na mojí postel.
„Něco se stalo?”
„Jo Scott s Lydii, Stilesem a Allison zjistili, že nás někdo přiotrávil píšťalkou, která patřila coachovi. Uvnitř byl rozdrcený oměj”
„Takže jste to vdechli chápu, dáš si Kakao?” vydám se dolů a on mě následuje.
„Ahoj Isaacu kdy si přišel?” divil se táta.
„Přišel před chvílí oknem” přizná se a mile usměje.
„Taky jsem za tvou mámou chodil oknem” pochlubí se mi hrdě táta.
Podívám se na Isaaca a potom se rychle zase otočím pryč.
Vyjdeme zpátky do pokoje kde si sednu na postel.
„Tak už můžeš jít jestli si mi řekl všechno”
„Nejdu nikam budu tě hlídat”
„Cože? A to jako proč?”
„Protože chci” zazubí se.
Zvednu se a otevřu mu okno „Jsem ráda, že si v pořádku a bylo fajn tě zase vidět ale uvidíme se zítra ve škole”
„Jak myslíš” políbí mě na tvář a vyleze oknem ven.
Vykouknu rychle za ním „Isaacu?”
Otočí se a vrátí k oknu „Ano?”
„Dávej na sebe pozor”
„Nemusíš se bát”
„Jo já vím ale vždycky jsem to Brettovi říkala když odcházel”
„Budu opatrný slibuju” otočí se a seskočí dolů ze střechy. Chvilku ho sleduju než zmizí ve tmě a potom zavřu okno. Dojdu ke stolu kde si nachystám věci na další den do školy a ulehám do postele kde během pár chvil usínám.
ČTEŠ
Charlie's Memories {Teen wolf- The Vampire diaries/CZ}
FanfictionCharlie je chimérou vlkodlaka a banshee což není zrovna nejlepší kombinace. Přichází o mnoho lidí a seznam se stále zvětšuje přijde na to proč? A co když se do jejího života nevpletou jen vlkodlaci ale i upíři? Charlie ztrácí paměť a při pokus ji vr...