Moc jsem toho přes večer nenaspala a proto jsem požádala Lydii aby mě vzala dneska do školy autem.
U zrcadla si zapletu francouzský cop vyčistím si zuby a ustelu si postel.
Začíná mi zvonit mobil je to Lydie.Tak brzo vždyť je teprve... Cože?! Už je třičtvrtě na devět?! Beru si rychle tašku mobil, klíče a vybíhám ven kde už stojí Lydie.
Nasednu do jejího auta a připoutám se.
„Promiň ztratila jsem pojem o čase”
„No tak aspoň, že sis ještě nechystala věci”
„Jo to jsem stihla ještě večer než jsem šla spát”
Přijíždíme ke škole kde vystupuju a Lydie jede najít místo k parkování. Jdu zatím už do školy, když procházím kolem Ethana a Aidena musím uznat, že mi jejich přítomnost docela chybí.
Otevřu skříňku ze, které vypadne papírek od Ethana mám se s ním dneska sejít v tělocvičně. Zavřu skříňku a jdu do učebny kde se usadím na své obvyklé místo.
Celou hodinu koukám z okna a přemýšlím nad tím co po mě může tak chtít a myslím na to už tak dlouho až mě napadají děsivé věci.
Po hodině se vydám najít Isaac. Najdu ho s Allison na chodbě u jedné z učeben.
„Isaacu můžu s tebou mluvit? Jen na moment”
„Jo jasně”
Vezmu ho trošku stranou a dám mu ten papírek. Čekám až si ho přečte a jsem zvědavá co na to řekne.
„Nechoď tam” podívá se na mě.
„Ale já tam chci jít třeba to není nic špatného ale kdyby bylo šel bys se mnou?”
„Dneska nemůžu jdu s Allison”
„Aha dobře” vezmu si od něj zase ten vzkaz a jdu na další hodinu. Dobře možná trochu žárlím ale co nadělám.
Na obědech jsem o tom s nikým nemluvil a a jakmile mě Lydie vyhodí doma vyběhnu do pokoje kde si rychle nachystám věci na další den potom ze skříně vytáhnu nějakou mikinu na večer a jdu se učit.
Začne mi zvonit mobil je to Isaac vezmu mobil do ruky a típnu to.
Za chvilku mi přichází zpráva ale od Ethana v kolik tam bude a potom mi asi čtyřikrát zase zvoní mobil jelikož mi volá Isaac, ani jednou to ale nezvedám.
Jsem už rozhodnutá jít sama zvládnu to, když jsem pomoc chtěla neměl čas. Vylézám ven oknem a hned potom co slezu dolů musím běžet jelikož už nestíhám.
Vcházím do tělocvičny kde na tribuně už sedí Ethan jdu nahoru za ním a sedám si vedle něj.
„Tak?”
„Jde o tvé bezpečí”
„Moje bezpečí”
„J-jo” z prostředka tělocvičny na nás začíná svítit reflektor.
Prohlédnu si vyděšeně Ethana je celý od krve a oči drží sotva otevřené „Ethane” zůstanu zaraženě sedět.
„Běž rychle odsud. Dělej!” rychle se zvednu pomůžu i jemu.
„Charlie nech mě tady a běž Aiden mě najde”
„Nenechám tě tady” dám si kolem krku jednu jeho ruku.
„Máme dvě minuty to nezvládneš”
Neodpovím. Pomalu sejdeme ze schodů a jdeme po chodbě zabočíme a zamknu nás v kanceláři ředitele.
ČTEŠ
Charlie's Memories {Teen wolf- The Vampire diaries/CZ}
FanfictionCharlie je chimérou vlkodlaka a banshee což není zrovna nejlepší kombinace. Přichází o mnoho lidí a seznam se stále zvětšuje přijde na to proč? A co když se do jejího života nevpletou jen vlkodlaci ale i upíři? Charlie ztrácí paměť a při pokus ji vr...