#4

710 26 2
                                    

Další den se k večeru vydáváme k domu Argentů kde se schováváme a čekáme až bude dům opuštění. Jakmile Argent asi půl hodiny po Allison taky odjíždí vycházíme z úkrytu.

Aiden a Ethan si začínají brousit drápy o jejich dům a já někde hledám větší kámen, jakmile ho najdu hodím ho do jednoho z oknen a to se rozbije. Všichni tři utíkáme pryč.

Odvádí mě domů jako Alfy jsou zodpovědní za mé bezpečí. Navíc dvojčata jsou mi teď těmi nejbližšími. Vchází dovnitř kde už táta dodělává večeři.

„Ahoj tati"

„Jak bylo s kamarády?"

„Docela dobře" sedám si ke stolu. Po večeři se zavírám v pokoji a hned po sprše jdu spát.

Přicházím do školy a všude slyším jak si studenti šeptají o poškozeném domě Argentů. Zaregistruju přítomnost Aidena a Ethana. Vyjdu jejich směrem po cestě pozdravím Stilese s Isaacem a přicházím ke dvojčatům.

Otáčíme se a odcházíme k učebně Chemie. Po cestě se domlouváme na další noční "procházku". Zajdu do učebny sednu si na své obvyklé místo a pozoruju volné místo vedle mě nikdo si nepřisedává a tak zůstává prázdné.

Sklopím hlavu začnu si hrát s prsty a snažím se zadržovat slzy. Nikdo tady není protože si skoro celá škola myslí, že jsme s Liamem nechali Bretta a Lori zemřít bez pomoci. Teď jsem ta holka co se toulá s dvojčaty a ta co zabila svého přítele.

Po příchodu domů usedám na postel a beru si kytaru na, kterou si zahraji Mutual.

Položím kytaru na postel a lehnu si. Zadívám se do stropu a rozhodnu se si ještě jednu zahrát a potom jít do sprchy rozhodnu se pro Happier.

Zvedám se z postele odnáším kytaru zpět do stojanu beru si pyžamo a zamykám se v koupelně.

Myšlenkami zabloudím k zítřku. Odjíždíme na chatu s tátovými známými. Vylezu ze sprchy obléknu si pyžamo a zalehávám do postele. Brzo ráno snídáme a odjíždíme.

Po cestě si dám do uší sluchátka a zapínám si ty stejné dvě písničky pořád dokola a to Pacify her a Dead to me od Melanie Martinez.

Po zhruba půl hodině cesty sjíždíme z hlavní cesty a najíždíme na vedlejší, která vede do lesa a do pěkně prudkého kopce.

Vyjeli jsme bez problémů a po té jsme jeli už jen pět minut lesem a dojeli k menší chatě u, které byl zemní bazén a ohniště. Táta vystupuje jako první a já hned za ním podle auta poznávám, že už tady ti druzí lidé jsou.

Ven vychází starší žena a muž. Jdou k nám a vesele se zdraví s tátou potom se ke mě chovají vážně mile a nakonec řeknou, že je mrzí co se stalo. Podívám se uraženě na tátu protože nikdo jiný jim to říct nemohl.

Táta má pokoj s tím chlápkem a ženskou a já mám svůj vlastní ale se dvěmi postelemi. Momentálně nemám čas se zabývat počtem postelí žádné jiné věci tady nejsou takže bude jen můj a navíc přijela jsem si tady odpočinout.

Převlékám se do plavek obouvám si žabky a jdu do auta pro nafukovací lehátko. Vytáhnu ho z kufru a poprosím tátu aby mi ho nafoukal. Chvilku to trvalo ale když mi ho podal okamžitě se vydám k bazénu.

Sundám si žabky hodím do vody lehátko a namočím si konečky prstů na noze abych vyzkoušela jaká je voda. Někdo mě zezadu však strká a já padám do vody když se vynořím vidím smějícího se tátu, který se vrací zpět na verandu za Veronikou a Mike.

Vyškrábu se na lehátko dám si na oči sluneční brýle a začnu se opalovat. Během toho mi hlavou proběhne několik představ kdyby Brett a Lori byli živý táta by je určitě pozval aby sem jeli s námi.

Sundám si brýle rukama dopádluju na lehátku na okraj bazénu kde si odložím brýle vylezu ven. Vytáhnu lehátko z vody a opět se vracím šipkou do vody. Musím si schladit hlavu nesmím na to už dál myslet. Život jde dál, musí.

Za hodinu slyším dole u cesty auto což mi přišlo divné kdo by sem ještě jezdil? Po chvilce vedle tátova auta parkuje BMW a z něj vystupuje vysoký blonďák.

Povzdechnu si a plavu na druhou stranu bazénu když v tom si uvědomím, že jediná volná postel je v mém pokoji. Začínám se modlit aby tady byl jen na otočku jenže když si všimnu, že z kufru vytahuje tašky a batoh v ten moment si uvědomuji, že jsem naprosto v háji.

Díky bohu neměl celý den odvahu na to vlézt za mnou do bazénu ale k večeru už to bylo mnohem horší rodiče údajného Dylana připravovali párky na opékání a táta rozdělával oheň.

Sedla jsem si na jednu z laviček okolo ohniště a když bylo všechno připravené on sedá vedle mě. Myslela jsem, že mě v ten moment trefí šlak.

Jdu si lehnout dříve abych nemusela jít zároveň s ním a tak to bylo celý týden až na poslední den kdy šel spát brzo se mnou. Jdu spát v tom co mám na sobě ale on si sedá ke mě na postel.

„Proč se mi tak vyhýbáš?" „Logicky asi proto, že mám pravděpodobně přítele a vůbec tě neznám?" „Poznáš a navíc to nevadí vždyť se to nedozví" nahne se ke mě na polibek.

Odstrčím ho dál oči mi začnou žlutě svítit a vytasím na něj tesáky. Prudce se zvedne a utíká dolů což mě vážně hodně pobaví. Beru si kartáček a jdu do koupelny vyčistit si zuby když v tom za mnou přijde táta.

„Charlie ty si děsila Dylana? Jeho rodiče si teď myslí, že má úpal"

„Když on mě chtěl políbit i přes to, že jsem mu řekla, že mám přítele"

„To vážně udělal?"

„Ano! Jinak bych nic takového neudělala no tak věř mi" vím co chce říct, že už přítele nemám ale neřekněte to.

„Já ti věřím a máš už sbaleno brzo ráno odjíždíme"

„Vážně když jsme přijížděli říkal si k večeru"

„Já vím ale už mě unavují ty jejich kecy o dokonalých rodinných dovolených"

„Jo to mě taky" usměju se.

„Tak dobrou Charlie"

„Dobrou tati."

Jak táta slíbil tak se i stalo a ráno kolem osmé jsme se vydali konečně domů. Těšila jsem se asi nejvíce na svou postel a kytaru, která mi neskutečně moc chybí.

Po cestě jsme si s tátou dělali srandu s té rodinky a já mu popisovala vyděšený výraz toho kluka. Prostě dokonalý odpočinkový útěk před realitou s tátou.

Charlie's Memories {Teen wolf- The Vampire diaries/CZ}Kde žijí příběhy. Začni objevovat