#24

227 17 0
                                    

Už tady byla po páté. Chodí zhruba hodinu co hodinu. Nejsou tady žádná okna a nevíme jak dlouho jsme byli mimo takže nejsme si jistí jestli je venku noc nebo den každopádně to bude za chvilku zase hodina.
Začínám sebou cukat nechci už tady být měla jsem zůstat v Londýně! Theo už pomalu ztrácí naději a kouká zlomeně do země. Po další dávce wattů se také vzdávám a vracím do své lidské podoby nepomáhá nám ani můj křik.

Stříbro začíná nepříjemně pálet i přes mou Banshee stránku. Po tváři mi stéká slza plná beznaděje, bolesti a zlosti. Padá na zem kde po ní vznikne mokrá skvrna.

Sklopím hlavu a celkově se uvolním nebýt toho pásku kolem pasu vysím jen na okovech ze stropu za ruce. S každou hodinou jsem cítila jak pomalu začínám šílet bolestí.

„Vypadá, že Alfa nepřijde ale mám pro vás návrh" řekla. Všechno je lepší než tohle nabídla nám, že když budeme za ní dělat špinavou práci v Beacon Hills tak nás nebude nějak trest ale pokud zklameme budeme dva dny zavření zase tady a všechno se bude opakovat a nebo pokud odmítneme zůstaneme tady.

Po další dávce wattů oba souhlasíme najednou upadám do spánku. Probouzím se na starém nemocničním lehátku a vedle na dalším lehátku sedí kluk. Vysvětlila nám, že máme vzadu na lopatkách pod kůží čip, který jim dá vědět naši pozici a také nám bude dávat elektrické šoky když podle nich uděláme něco špatně.

Dostali jsme od nich oblečení černé tílka, černé jeany, černé kožené bundy a černé čepice. Nakonec nám řekla naše jména já jsem Charlie a on Theo a údajně spolu chodíme.

Celý den trénujeme v lese s jejich trenéry. Mám pocit, že jsem na něco zapoměla ale vzhledem k tomu, že jsem k Theovi cítila jakésik pouto věřila jsem tomu.

Nastupuju k Theovi do auta a odjíždíme k lovcům tedy domů. Zastavujeme v podzemní garáži a pod schodech vcházíme do rodinného domu.

„Konečně jste tady tak pojďte mám pro mé oblíbence úkol" usměje se na nás vřele Araya.

Jdeme za ní do druhého poschodím do místnosti ve, které u čtyř počítačových obrazovek sedí muž a žena středního věku jinak po celé místnosti jsou na zdech televizní obrazovky.

„Tohle je celé Beacon Hills budeme s vámi ve spojení a budeme vám přesně říkat kudy k cíly" pronese znuděně ten muž a ta žena nám dá každému jedno malé sluchátko, které si dáme do ucha.

Dnešním cílem je lovec z jakési Argentovi rodiny. Andrea nás navádí kudy k jeho autu odkud vyhlíží. Vylezeme po žebříku na jeden z panelových domů a přes balkóny se dostaneme na jeho auto.

„Dobře teď tiše jeden mu zateraste cestu k úniku z té uličky nejlépe ty Theo a Charlie ty ho dostaň"

„Proč ona?"

„Sklapni Theo a dělej" ozve se ze sluchátka.

Podívám se na Thea a pošlu mu vzdušnou pusu což ho přiměje k úsměvu. Vydá se pryč a mě nezbývá nic jiného než počkat. Theo seskočí do středu uličky čímž zaterasí možnost útěku.

Ten chlap vyleze z auta z puškou a několikrát na něj vystřelí ale pokaždé mine. Seskočím na jeho auto a zvednu hlavu ten chlap se dostane kolem Thea což nás oba zarazí a začne utíkat.

Seskočím rychle dolů a vydám se za ním vybíhám z uličky a za chvilku jsem mu v patách. Jenže je v docela živé části města vylezu rychle na střechu restaurace, která se tady nachází„Charlie zastřel ho!"

„Dobře jdu na to Andreo"

Vytáhnu si z poza opasku menší pistol a zastavím. Pečlivě zamířím a vystřelím svůj cíl neminu a trefuji může přímo mezi lopatky. Padá k zemi a zůstává na zemi bez pohybu ležet. Seskočím ze střechy dozadu na parkoviště přelezu přes plot a běžím pryč.

„Či jsou ty kamery? Vaše?" opírám se o židli Andrei a podívám se na Zacka „Policejní kamery"

Zarazím se „Počkej tím pádem mě tam mají? "

„Ne nemají Zack je skvělý hacker máme jejich kamery hacklé Zack tu minutu vymazal" usměje se Andrea a pohladí ho po rameni.

Cítím jeho emoce nechutná vášeň „Víte co užije si to tady sami" vyjdu ven z jejich říkejme kanceláře a vydám se dolů na něco k snědku.

„Skvělá práce Charlie. Mám pro tebe zítra důležitou práci a můžeš to udělat jen ty. Jde o vlkodlaka, který je do tebe řekneme blázen zabij ho"

„Dobře když to říkáš"

„To ráda slyším Theovi ani muk o tom, že pro tebe vůbec něco mám"

„Rozumím" vezmu si z mísy s ovoce hrušku a zakousnu se do ní.

Araya nám sehnala učitele místo školy do, které nás nechtěla pustit byl docela mladý a pěkný nemohla jsem si pomoct. Od deváté do třetí jsme se s Theem učili a potom od čtyř do sedmi jsme trénovali v lese.

Vycházíme společně s Theem po schodech nahoru směr naše pokoje „Zastavím se ještě za Zackem" otevřu dveře do její kanceláře a zavřu za sebou.

Andrea mi okamžitě podává sluchátko „Nemáme moc času končí jim trénink vypadni dělej"

Nasadím si sluchátko zapnu ho a vyběhnu z jejich kanceláře směrem dolů po schodech do podzemní garáže kde si beru motorku a vyjíždím na cestu. Andrea mě naviguje směrem k Beacon Hillské střední. Zastavím na parkovišti a zaregistruju zvuk píšťalky.

„Jmenuje se Isaac Lahey. Rodiče oba mrtvý. Alfa Scott McCall. Poslední ročník střední. 19 let a zamilovaný do Charlie Andrews" říká mi Andrea. Ty jména jsou mi povědomá už jsem je někde slyšela.

„Jak to, že mě zná? Nikdy jsem ho ještě neviděla"

„Je to takový ten stalker, který si o tobě zjistí všechno na internetu víš jak to myslím"

„Ehm no... Jo vím. Fuj" pomalu se vkradu pod tribunu odkud sleduji konec tréninku.

Všichni odchází „Isaacu" zašeptám z pod tribunu a vidím jak se rozhlíží jeden z kluků a sundává si helmu. Ten obličej je mi povědomí „Isaacu tady" šeptám.

Přichází k němu další povědomí kluk „Jdeš Isaacu?"

„Ehm hned tam budu"

„Dobře" odchází.

Mlčím a Isaac se dává na odchod. Tiše vylezu na tribunu když prochází mezi tribunami skočím mu na záda vytasím drápy ale dostanu hned ránu loktem což mě přinutí udělat pár kroků dozadu. Začnou mi svítit oči.

„Charlie? Vrátila ses" usměje se.

Rozběhnu se na něj a srazím ho k zemi a napřáhnu se na poslední zásah ale chytne mi tu ruku. Má hroznou sílu ať se snažím jak chci dostat se jakkoliv k jeho krku drží si mě od těla dál

„Co to do tebe tebe vjelo?!" přetočím se se mnou a končím pod ním „Charlie vypadni odtama" ozve se ze sluchátka Zackův hlas. Sehne se ke mě. Chce mě políbit. Chvilku váhám a nakonec ho oběma nohama odkopnu prudce se zvednu a rozběhnu k lesu. Zůstává tam stát „Najdu si tě!" zavolá na mě ještě se otočím s potom mizím ve tmě.

Charlie's Memories {Teen wolf- The Vampire diaries/CZ}Kde žijí příběhy. Začni objevovat