Kivételesen nem Thomas-éknak fogom először megköszönni a munkájukat, hanem nektek, kedves olvasók.
Még tavasz elején jutott eszembe egy nyári könyv ötlete, amit minden nap új résszel bővítenék, azt viszont soha nem is álmodtam volna, hogy (kisebb-nagyobb megszakításokkal ugyan, de) meg is tudom csinálni! És ebben a legnagyobb szerepetek nektek volt, hiszen végig tartottátok bennem a lelket, úgyhogy köszönöm nektek^^
És akkor csapjunk is a közepébe: mint mindig, most is köszönet Thomas-nak és a Miraculous Working Team-nek Jeremytől kezdve egészen az utolsó takarítóig – mindent köszönünk, a második évad csodálatos és reméljük, hogy még sokáig élvezhetjük ezt a kiváló minőségű „gyerek" sorozatot (offtopic, de érdekel: láttátok már a harmadik évad screen-jeit? Szerintem gyönyörűek, és már alig várom, hogy lássam a kiforrott képeket).
A családom, akik továbbra is támogatnak: nagyon szeretlek titeket, légyszi nézzétek el, hogy az életem egy részét a gép előtt töltöm. Ígérem, amint feltalálják a hangosbemondó-wordoket, veszek egyet és rászoktatom magam.
Akik valóra váltották a yolo-t: L. és F., köszönök mindent! Tudom, hogy még nagyon sok van előttünk, de ha visszanézek, és látom, milyen hosszú utat tettünk eddig meg (szó szerint), akkor tudom, hogy kibírjuk. Én legalábbis igyekezni fogok ,:D
Crush... továbbra is te vagy, aki visz előre (még ha néha a falnak tudnék menni tőled). A végzős év pedig közeledik, kezdek kifutni az időből, úgyhogy lefogadom, hogy ennek még nincs vége.
És akkor visszatértünk az elejére, a Wattpados-Crew-ra (természetesen névsorban, mert nekem eszemben sincs sorrendet felállítani ,:D).
AnnaB6974, aki bőszen megvédte Miss Bustiert, amikor szükség volt rá – igazán megérdemelnéd, hogy az ő osztályába járj, Chloé-ra úgysincs szükségünk^^
encike000000, aki „imádja" az összes sztorimat, de ez tetszett neki a leginkább
Hcsengeee, aki a leghangosabban szurkolt Adriennek és Marinette-nek – láttam ám, örültél volna ha összejönnek mi;)
HitoriHanabi, a felnőttesebb jelenetek nagy tisztelője, aki gondolatban borogatást rakott néha fájó fejecskémre - ha Marinette és Adrien valaha updatelik magukat pubertársra, az neked lesz köszönhető!
KecskeVivi, a yolo talán legnagyobb rajongója, hűséges kommentelő szinte az elejétől^^
levendula456, akivel az ember nyugodtan megbeszélhet olyan általános dolgokat, mint hogy Lenni-Kim helyesgyerek
pepsi02, aki már az első könyvemtől olvas, és tejóég most kommentelt is el se hiszed mennyire örültem neki :D
RoxanneWeasley13, akinek a neve továbbra is nagyon király, és szereti, ha a Marichat-el szórakozok;)
sumi69, aki könyv közben elment nyaralni, de tegnap meglepett egy vote-cunamival^^
xoxoEgyLany, aki nagyon örült, hogy valaki felvilágosította Adrient ˘0˘
Illetve, a nagy szavazók, akik eldöntötték, hogy a napi két rész meg se kottyan a fandomnak – AnnaLiliJbi, user37058021, vidahazy, ViviiHajku és With_a_crimi_book. Ők éltek a lehetőséggel, hogy beleszólhatnak a történetbe, méghozzá egész egyöntetűen... legalább majd tudom, kikhez kell fordulnom hasonló ügyben;)
(amúgy tényleg, kéne írni olyan könyvet, ahol az olvasók döntik el, mi legyen a következő részben... tudjátok ilyen interaktívat 0.0 persze hogy a köszönetnyilvánítás közben jutnak ilyenek az eszembe! :,,D)
Egyszóval, köszönök nektek mindent... Bőven túlléptük a 20 000 szót, és csaknem 100 oldalas kis könyv lett ebből... Köszönöm a sok vote-ot, a kommentet, hihetetlen, de két év után is megdobogtatja a szívemet az összes visszajelzés, és gyakran ülök le egy kedves komment után előbb a géphez, hogy írjak... Nagyon édesek vagytok, maradjatok ilyenek továbbra is! Nagy, virtuális ölelés és sok keksz: (::) (::) (::) (::)
VOCÊ ESTÁ LENDO
Egyszer élünk - #yolo - Befejezett
FanficKatica és Macska a tengerparton! A Francois-Dupont hírhedt osztálya idén olyan rosszul teljesített, hogy az igazgató kénytelen közmunkára ítélni őket. Ezzel olyan események láncolatát indítja el, amiknek a végét senki sem látja: a két hétre összezá...