Rosszullét fél négyzetméteren

1.3K 98 1
                                    

I'm back bitches! (Szirmai Gergő vibes ,:D)

Tovább folytatódik az érzelmi hullámvasutunk, mindenki legnagyobb örömére! Hamarosan Katica és Macska is várhatóak, illetve, szerintetek mit fog szólni Macska, ha abban a szűk, fekete  szteccsnadrágban kell a tengerparton hajkurásznia az akumákat?

Előre felhívnám a figyelmeteket, hogy képeket nem linkelek és nem is fogok, tessék a képzelőerőt használni:P

Most viszont akkor egy kis Adrienette...


Ki gondolta volna, hogy Marinette álmai egyszer valóra válnak?

Hányszor is képzelte már el, hogy kettesben lehet Adriennel? Ráadásul úgy, hogy mégcsak nem is dadog?

Persze, hogy nem dadogott, hiszen a szégyentől meg sem tudott szólalni! Milyen normális, rendes prioritásokkal rendelkező lány végzi a falhoz és élete szerelméhez préselődve az ilyen helyzeteket? Normális ez egyáltalán?!

A lány lehunyta a szemeit, és megpróbált egyenletesebben lélegezni. Sejtette, hogy a kavargó gondolatok és a látás elhomályosodása a pánikroham első jelei, és nincs már sok hátra.

Ez Adriennek is feltűnt, aki eddig a kijutásukon gondolkozott, de most rettenetesen megijedt. Ha a kis osztálytársnője tényleg rosszul lesz, akkor még sürgősebb lenne egy jó kis terv?

Merre jár ilyenkor Katica? Vagy inkább, mit tenne egy ilyen helyzetben?

Marinette nekidőlt Adrien mellkasának. Csak a képzelete játszik vele, vagy tényleg egyre kevesebb a levegő a szekrényben?

- Mari... - Adrien karjai a lány derekára fonódtak és megemelték, hogy szemmagasságba kerüljenek. Ha a lány tényleg rosszul van, akkor minél előbb ki kell jutniuk innen. – Mari, figyelj... jesszus!

A lány teljesen sápadt volt, csak az arca vöröslött furcsán. Amikor kinyitotta a szemeit, furcsán távolinak tűntek, mintha nem itt járna.

- Rosszul vagyok – bökte ki a lány, és úgy nézett ki, mint aki mindjárt elhányja magát. Adrien gyorsan magához vonta és próbálta nyugtatgatni.

- Minden rendben lesz, Mari, csak még egy kicsit tarts ki... - ekkor lépések zaja hallatszott a lakókocsiból, úgyhogy a fiúnak el kellett hallgatnia. Talán megint ugyanaz az ember jött vissza, és esetleg még a szekrényt is kinyitja.

Az ajtó pillanatokon belül kivágódott, Adrien és Marinette pedig kiesett rajta – mindkettőjüket felkészületlenül érte, hogy eltűnt a fal mellőlük. Alya állt csípőre tett kézzel fölöttük és dühösnek tűnt.

- Méghogy tudod magad kontrolálni, egy fenét!

Később Adrien visszasietett a kölcsönzőbe, Marinette pedig leült a homora, miközben a legjobb barátnője egy törölközővel legyezte. A szín kezdett visszatérni az arcába, és mostmár elég vörösnek tűnt.

- Ebédszünetben megbeszélés volt! Miss Bustier égen-földön kerestetett benneteket! Ha kettesben akarnál lenni vele, csak szólnod kéne és elintézném! És akkor nem kéne ilyen helyzetekbe keverednetek! – szidta meg a vöröske.

- Jól van, jól van. Sajnálom – legyintett Marinette, mire a törölköző megállt. – Véletlen volt, tényleg – bámult maga elé kedvetlenül.

Alya együttérzően elmosolyodott és átölelte a vállát. – Hé, én elhiszem. Csak... tényleg nem a legjobbkor jött – bambult el a lány. – Tudod, az ofő annyira meg van elégedve a munkánkkal, hogy ha továbbra is tartjuk a színvonalat, hétvégén nem kell dolgoznunk és elvisz minket kirándulni.

- Tényleg? De hiszen ez nagyszerű! – Marinette fellelkesült. Ez azt jelentené, hogy végre minőségi időt tölthetne Adriennel! Na persze, így visszagondolva a szekrény is királyul hangzik, de talán még ennél is jobbat!

- Ne fáraszd magad, csajszi – Alya felsóhajtott. – Adrien hétvégén ki lett kérve a Fashion Gala-ra, és úgy tűnik, Chloé is vele megy – jelentette ki, és rögtön megölelte a barátnőjét. – Hé, tudom, hogy szomorú leszel, de hidd el, hogy ennél ezerszer rosszabb is lehetne...

Marinette csak összeszorította a szemeit. Most kell bátornak lennie, mielőtt elúszik az esélye.

Eltolta magától Alya-t és a szemébe nézett. – Akkor... azt mondtad, szóljak neked, ha kettesben akarok lenni vele – Alya szinte azonnal felvillanyozódott. – Ez esetben: csinálj valamit! – rángatta meg a barátnőjét Marinette. Alya felnevetett.

- Jól van, jól van... de előbb ne felejtsük el megnézni Chloé megaláztatását! – ragadta meg a barátnőjét és felrohantak a parton.

Ilyet úgysem láthatnak majd minden nap.

A következő rész tartalmából: - Szerelmes vagyok – bökte ki Nathaniël, mire mindenki abbahagyta a nevetést és rábámult.

Egyszer élünk - #yolo - BefejezettTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang