Lehangoló rész, de hát mit tegyek, ha egyszer ilyen erős akumát hoztam össze?
Egyébként most ugrik a májam a vízbe, azaz hamarosan kikristályosodik, milyen véget akarok is ennek a könyvecskének... vacillálok még egy-két verzió között, az egyiket ez a rész vetíti előre;)
Most viszont hagylak is titeket olvasni...
Marinette nagynehezen kihúzta Macskát a barlangból, és a nyílt tenger felé vette az irányt.
Ha nem az akuma hatása alatt állt volna, akkor gyakran tartott volna pihenőt – a fiú nehéz volt így, eszméletlenül, ráadásul nem szokott még hozzá a sellőuszonyhoz sem -, de valami furcsa energia hajtotta előre.
Egészen addig, amíg meg nem látta az aranyló fényű vízi palotát.
Tikki óvatosan kinyitotta a szemét és felült. Leesett Marinette-ről, amikor az behúzta Macskát a vízbe, és eléggé beverte a fejét, de mostmár teljesen ébren volt.
Az aranyló ragyogás ébresztette fel, ami a vízből áradt. Bevonta a kis medencét a barlangban, és vízként kúszott fel a barlang falán, mint valami élőlény.
Tikki gyorsan körülnézett, de sehol nem látta Marinette-t, vagy Adrient. Vagy Plagg-et.
Pedig biztosra vette volna, hogy hamarosan a lány ráveszi Macskát, hogy változzon vissza, és...
A kis kwami megrázta a fejét, majd kiröppent a barlangból.
A nyílt tenger tárult elé, az arany csíkokkal együtt. A barlang szájából is indult egy, és az óceán felé tartott, több másikkal összekapcsolódva, hogy aztán a horizonton találkozzanak...
Tikki elhúzta a száját, majd mélyrepülésre váltott és a kék vízben landolt.
Tudta, hogy nem bírja sokáig, hiszen nem az aqua-formájában volt jelen, de muszáj volt megtudnia, mi történt az ellenpólusával és a választottjaikkal.
Úszott, ahogy csak bírt, de néha feljött a víz felszínére. Ösztönösen kikerülte az aranyló sugárzást, és ha összehúzta a szemét, látta, hogy nem is igazán arany, hanem inkább olyan... zöldes.
Hamarosan lenyűgöző látvány tárult elé. Egy hatalmas, aranyló trónuson ült egy gyönyörű sellőlány, pasztellrózsaszín bőrrel és hófehér uszonnyal. Hosszú, szőke haja miatt Csipkerózsikához hasonlított a leginkább, és egy bűbájos aranyjogart szorongatott, mint egy drága játékszert. Mögötte magasodott az arany sellő palota.
- Hát megjöttél, Szépségem! – nyújtotta ki a karját, a kis kwami pedig követte a mozdulatot, hogy meglássa...
...amint Marinette Macskát húzva közeledik.
Marinette... az akuma hatása alatt állt?
Tikki érezte, hogy a szemébe könnyek gyűlnek. Ez azt jelenti, hogy Halálfej megszerezte a talizmánokat... Macska gyűrűjét, és most a fülbevalót is.
Szegény, drága Plagg...! És Marinette, és Adrien... mi lesz vele nélkülük?
Mi lesz most velünk...?
Csipkerózsa kinyújtotta a kezét, és kedvesen felnevetett. – Most pedig, húzd le róla a gyűrűt! – parancsolta. Marinette engedelmesen nyúlt volna érte, de aztán megmerevedett.
- És Katica? – kérdezte félve.
- Katica is meg fog érkezni. Eltaláltam, tehát ő is sellő. Amint beteszi az uszonyát a vízbe, érzékelni fogom, és idehozom – Csipkerózsa felemelkedett. – Pontosan úgy, ahogy téged is idehoztalak, gyermekem.
Tikki a mancsát rágta ijedtében. Muszáj átváltoztatnia Marinette-t, de ha igaz, amit az akuma mond, akkor Halálfej megtudja majd a lány kilétét. Ha viszont nem tesz semmit, hamarosan kiderül Macska személyazonossága, ami azt jelenti, hogy Adriennek menekülnie kell az apja elől!
A kis kwami a szeme elé kapta a mancsait. Neki kell választania, hogy Marinette vagy Adrien kiléte lásson napvilágot...!
Párizsban Fu mester behúzta a függönyöket, hogy semmi fény ne szűrődhessen be.
- Mester! Mester! Azonnal bele kell kezdenünk a szertartásba! Halálfej meg fogja szerezni a talizmánokat! – röpködött körbe Wayzz, mint egy ideges molylepke.
- Ennyire azért nem lehet rossz a helyzet – nyugtatgatta a férfi, aki nem tudott kommunikálni a többi kwamikkal.
- Oh, dehogynem! – Wayzz megperdült a levegőben. – Katica civilként az akuma hatása alatt, Macska eszméletlenül haldoklik. Muszáj... sürgősen... - a kis kwami már lilult az idegességtől.
- Ez esetben, Wayzz... - Fu mester megnyomkodta a megfelelő gombokat, mire előkerült a doboz. – Tudjuk, mi a teendő.
Marinette tudta, mit kell tennie.
Csipkerózsika elszántan figyelte, ahogy a lány megfogja Macska kezét, majd lassan húzni kezdi a gyűrűt...
Az ékszer pedig még akkor is ott lebegett a vízben, amikor a zöld fény egy teljesen más fiút varázsolt Marinette kék szemei elé.
- ...Adrien?
A következő rész tartalmából: – Adrien halott, a talizmánja Halálfejnél, én pedig nem változhatok át, különben az enyémet is megszerzi... - a lány a kezébe temette az arcát. – Bár sose lettem volna Katica!
KAMU SEDANG MEMBACA
Egyszer élünk - #yolo - Befejezett
Fiksi PenggemarKatica és Macska a tengerparton! A Francois-Dupont hírhedt osztálya idén olyan rosszul teljesített, hogy az igazgató kénytelen közmunkára ítélni őket. Ezzel olyan események láncolatát indítja el, amiknek a végét senki sem látja: a két hétre összezá...