-10-

221 19 4
                                    

Po večeři jsem šla do "svého pokoje". Po chvíli se ozvalo klepání na dveře. „Dále?" Vypadlo ze mě. Do pokoje vstoupil Martinus s tím dokonalým úsměvem. Krávo.. před tím než jsi odjela jsi se líbala s Gunnarsenem starším, tak co teď básníš o Martinusovi.... jak já miluju svoje svědomí. „Můžu?" Zeptal se Martinus, který už byl u mé postele a chtěl si na ní sednout. „Pro mě, za mě" zasmála jsem se. „Musíme v aréně být team... pomůžu ti, aby tě nikdo nezabil" přibližoval se ke mně. „Jo a nakonci se zabijeme jak? To mi radši nepomáhej, ať mě zabije někdo, koho neznám" už byl docela blízko, ale já se trochu odtáhla. „Na konci bych se zabil sám, aby jsi mohla zpátky domů a žila lepší život než teď..." znovu se přiblížil. „Ale já takovejhle život žít nechci. Nechci žít s tím, že jsi se zabil jen kvůli mně..." řekla jsem a sklopila hlavu. On mou hlavu jemně zvedl ukazováčkem a palcem. Koukal se mi do očí a já zase do těch jeho. Bylo to dokonalý, on je tak krásnej a tak roztomilej. Ty jsi fakt kráva... vážně musím bejt zrovna tvoje svědomí? Vážně se toho nejde třeba zbavit? Martinus se stále přibližoval.

„Můj brácha by šílel, kdybych přijel já a né ty.." zesmutněl. [Kdo čekal pusu? Xd] „Cože?" Divila jsem se. „Em, on tě má rád, víc než rád.." zasmutněl ještě víc... wait what? Proč je smutnej? Jak já to svědomí miluju. „Ehh... cože?" Fakt super odpověď. „Jo a neni jedinej o kom to vim.." zasmál se.
Najednou pro nás přišel jeden z avoxů. Měli jsme jít s ním. Došli jsme do vozu s televizí. „Takže *škyt* se podívámé na vaše sou*škyt* peře." Začala mluvit Katie. Jinak jí je 37, hry vyhrála ve 12. „To bude za trest" zamumlal Martinus mým směrem. „Říkals něco???!" Pohrozila mu Katie. „Ne on né, ale já to řeknu. Přestaň už tolik chlastat. Potřebujem rady a hlavně pořádnýho trenéra a né opilou ženskou, která jediný co umí, je první liga v chlastu." Přecedila jsem skrz zuby. „Takže holčičko.." řekla a chytla mě pod krkem „Ty jsi oproti mně nula, takže se do mně přestaň navážet. A taky je to můj život jasný?!" Byla dost naštvaná. Martinus jí ode mne odtrhl.
Začla hrát televize, my se posadili na sedačku a čekali co se bude dít.


Ahuuj❤️
Jak se máte?❤️😌 já fajnově❤️😂
Jinak chci se zeptat, je tu někdo kdo jede 22.8. Na BaM? Nebo 25.10. Na JD? Na BaM mě stopro uvidíte a na JD možná😌❤️ No nic nebudu to okecávat, doufám, že se kapitolka líbila a děkuju za vote, komenty a přečtení❤️

Natt🔗

Hunger games in real life.    ~FF- Marcus and Martinus~ DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat