-13-

190 20 10
                                    

Aha. Takže on mi říká jak budem tým a teď se chce rozdělit. Dobře chce hru, má jí mít. Na tyhle hladové hry asi nikdo nezapomene.
Nový díl:
Po těchto slovech mě přešel jakýkoliv hlad, odešla jsem. Před tím než jsme nastoupili do vlaku, nám říkali, že máme možnost jít do tréninkového vagónu, takže má cesta vedla přímo tam.
Možná by vás zajímalo, jak můžete trénovat například střílení, je to jednoduchá odpověď, jako na spoustu dalších otázek, kapitol, ano zase on, upravili to tu tak, aby tu byla o trochu jiná gravitace. No předce jenom jet vlakem 227km v hodině, to by se nedalo ani sedět, natož trénovat.
První věc, kterou jsem v trébinkové místnosti udělala, bylo střílení z luku, to mi jde asi nejlíp. Připravila jsem si šíp, natáhla luk a poté ho pustila. Šíp se velkou rychlostí vyřítil k terči, který trefil přímo doprostřed. Takhle to bylo celou dobu dokud mi nedošli všechny šípy. Poté jsem šla na překážkovou dráhu. Proběhla jsem jí celkem v pohodě, problém nebyl ani ve šplhu.
   Po celém tréninku mi celkem vyhladovělo a když vezmu v potaz to, že ze snídaně jsem do sebe taky moc nedala, šla jsem se pořádně najíst, jelikož každá síla do arény se hodí.
   K obědu jsem snědla míchaná vajíčka, kuřecí vývar a kuře na uzený způsob s bramborem. Asi jsem to možná trochu přehnala, aspoň na večeři tolik jíst nemusím. Ale popcorn u představování mých spoluhráčů si nechat ujít nemůžu.

    Večeře proběhla asi takto:
Nikdo se se mnou nehodlal o ničem bavit, takže cokoliv jsem řekla, všichni ignorovali. Nevím co jsem jim provedla, nebo co mají za problém, ale tohle teď řešit nebudu.
   Začínal pořad, usadila jsem se pohodlně na sedačku, nikdo jiný se mnou v této místnosti nekoukal, ani Martinus mi za celý den nevěnoval žádný pohled.
Televize:
  „Dobrý věcer tady Christopher Hank a budu vás provázet dnešním pořadem. Seznámíme se spolu s 24mi splátci, kteří jdou tento rok bojovat o svůj život  do arény. Minulou část pořadu jste měli tu čest poznat 4 splátce, jelikož bylo méně času. Dnes Vás ale seznámíme s úplným zbytkem."

Ahojky zlatíčka🖤
Tak jak to jde? Je tu vůbec někdo? Mám s touto knihou furt pokračovat?😅
Omlouvám se, že dlouho nic nevyšlo, ale znáte to, nestíhám.

Naty❤️
{Hope you like it}

Hunger games in real life.    ~FF- Marcus and Martinus~ DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat