-23-

177 22 25
                                    

    Hnízdo spadlo a vosy se vrhly na profíky, začala jsem si rychle balit věci. Ano říkala jsem si, že nikoho nezabiju, že nebudu jejich figurkou, ale já tohle musím vyhrát, aspoň kvůli Rose a Marcusovi.
Když jsem si ještě myslela, že mě má Martinus trochu rád, tak jsem nad zabíjením ani nepřemýšlela, ale teď už mi je to jedno. Teď pokud by došlo na souboj mezi mnou a Martinusem, klidně bych i bojovala, vždyť on se na mě spikl s profíky, to on mě chtěl první zabít.
   Rychle jsem se podívala pod sebe, jak to tam vypadá. Haily byla mrtvá, po celém těle měla velké, nateklé puchýře, mě ale zajímala ta věc, ta věc kterou Haily držela v rukách, byl to luk.
    Kdyby to nebyl třeba poslední luk v celé aréně, ale je dost velká možnost, že je fakt jediný, musela jsem to udělat, vzala jsem jí ho a dala se na útěk. Při cestě jsem našla ještě Johanino tělo, taky vosám neunikla.
   Na přehlídce splátců mi Johana přišla ještě v pohodě, ale pak se všechno projevilo. Člověk často na lidech chyby nevidí, dokud mu je neukáže aspoň jeden z lidí, pak už ty stejné chyby hledáme na všech.
   Na řadu přichází mě píchnutí, když jsem řezala větev, jedna z vos mě bodla a toto bodnutí vyvolává dost silné halucinace, ale mohlo by mne i zabít. Najednou jsem prostě nikam nemohla, stála jsem na místě a viděla postavu, která se ke mně přibližuje.
    Později jsem poznala o koho jde, byl to Martinus a křičel na mne ať utíkám pryč, jenže já se nemohla ani pohnout. Mé halucinace představovali to, že jsem viděla před sebou Martinuse jak na mne řve, a pak se za ním objevil i Marcus, který se mu snažil říct, že mi to nepomůže, že to prostě nejde, ale jakoby ho neslyšel.
     Poté se zde objevila i moje matka se sestrou, které brečeli, poslední co jsem od nich slyšela bylo to, že mi říkají, jaká jsem byla skvělá, ale že jsem tento boj prostě nedokázala vyhrát.
     Pak už jsem neviděla vůbec nic, jen černo, prázdno a slyšet nebylo ani ptačího pípnutí.

Ahoj, tak tohle je konec😪 tato knížka byla fakt super, děkuju moc za krásné ohlasy🤧♥️ budete mi chybět😪♥️ dál už se rozepisovat nebudu😭 jinak bych se asi rozbrečela🤧






































Né fakt není, ehm vím, stejně se nikdo nelekl. Přeci jsem říkala SILNÉ HALUCINACE, takže jakkoliv to mohlo změnit situaci😌

Doufám, že se kapitola líbila a u další kapitoly ahooj🤩😂❤️

Naty🖤

🚀Jeg elsker deg🚀

Hunger games in real life.    ~FF- Marcus and Martinus~ DOKONČENOKde žijí příběhy. Začni objevovat